Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • KaitouP

    Topikgazda

    válasz Black Dragon #3745 üzenetére

    "Sok helyen vegyes érzelmeket olvasni, mégis a legtöbb helyen az évtized codjának meg hasonlóknak tartják ezt a játékot."

    A számok egyértelműen beszélnek. Rengeteg pénzt kaszált már a nyitó hétvégén, és hol vannak még a karácsonyi időszak alatt vásárolt példányok.
    De ha eltekintünk a számoktól, és csak azt nézem hogy az elmúlt 10 évben milyen részek jelentek meg, igen, az idei év Call of Duty játéka az egyik legjobb rész, ha nem a legjobb. Az idei az első olyan rész végre, ahol tényleg szemmel látható változások vannak, és nem olyan blődségek, mint az intelligens hal, és egyéb jónak hangzó, de jelentéktelen "újitások".

    "Nos, véleményem szerint a fejlesztők kifogytak az amúgy is kevés ötletükből és csináltak egy BF alternatívát, ami se nem BF, se nem cod."

    A Ground War módot nem figyelembe véve, ami valóban kissé erőltetett lett, és érezni benne a "BF faktort" - és ami amúgy egy mellékmód, a fókusz meg mindig a klasszikus multiplayeren van", ez egy ízig-vérig Call of Duty, újragondolt, minden szempontból jobban felépített stílusban. Igen, ez nem az a Call of Duty amiben mehet a "360 no scope" meg az agyatlan futkározás és ugrabugra - itt végre tettünk egy lépést vagy kettőt, és kicsit jobban megfelel a koncepció a valós hadviselésnek, ami mindenképpen előny. Ja, hogy újra meg kell tanulni játszani, mert realisztikusabb a fegyverek visszarúgása, vagy mert a karakter nem sprintel végig 60 mérföldet, miközben 3 métert ugrik a levegőbe, és dob egy tripla szaltót? Meglehet, és az is, hogy annak is megvolt a maga szépsége. Ellenben ment a rinya orrba szájba, hogy évről évre ctrl + c / ctrl + v minőséget kapunk, tessék, most nem. Most még ez nem jó. Vicces a community azon része, akiknek soha semmi sem jó.

    "Végülis sok más baj nincs vele, csupán az, hogy ez semmilyen lett, illetve pontosan az olyan játékosok fellegvára lett, akik élnek halnak a campelésért, eddig nem tudták kamatoztatni a tehetségüket de végre eljött a pillanat, itt hirtelen prok lettek."

    Tévedésben vagyunk itt. Egyrészt a camper nagy részben sokkal veszélytelenebb állatfaj, mint az, aki tudatosan, tervezett mozog a pályán, figyelve minden sarkot, épületet, bokrot. Egyszerű az ellenszer ellene. Másrészt, a valóságban sem rohangál a katona fel és alá, ez a Call of Duty meg az eddigi realisztikusabb, és itt párhuzamot lehet vonni. Egyszerűen a játék felépítése olyan, hogy az eddig megszokottá vált "run n gun" stílusnak itt sokkal több negatív hozadéka van, mint pozitív.

    "Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy akiknek ezek a mapok az agyából kipattantak beleszarnék a szájába, mert ezt ők sem gondolhatták komolyan."

    Ehhez a kijelentéshez csak gratulálni tudok. Egyébiránt, a map dizájnnal semmi gond nincs, itt is az ismétlődik meg, hogy új, nem a megszokott, a rinyálók meg lusták újratanulni játszani, és szembesültek azzal, hogy mégsem olyan pro játékosok, ha új terepre kerülnek.
    A map dizájnt érintve maximum a spawn rendszerre lehet fújni, igen, az IW - s srácok egyelőre meg nem igazán szokták meg, hogy ha már elhagytuk a 3 lane map tervezést, akkor a spawn is ennek megfelelő legyen. Sebaj, már jelezték, hogy a következő frissítésben pont ezen csiszolnak majd.

    "(a team balance is, de azt már megszoktam a korábbi codokból, hogy szimplán szar)"

    A team balance egy kényes téma, mert szimplán SPM pontszámmal besorolni a csapatokat közel pontos, de nem elég pontos. Igen, alakulnak ki helyzetek, amikor anomáliák lépnek fel, de egy shootert mondj, ahol nem. Ez még mindig az egyik legkorrektebb rendszer, amit valaha láttam, személy szerint még ha hibát észlelek, és szimplán esélytelen a helyzete a csapatoknak, akkor vagy kihozom a maximumot a helyzetből, vagy a legroszabb esetben kilépek.

    [ Szerkesztve ]

    Indie játéktesztjeim a PSC oldalán: https://bit.ly/2YjCdmt

Hozzászólok Aktív témák