- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A GB10 Superchip az NVIDIA és a MediaTek közös rendszerchipje
- SSD kibeszélő
- Felfűtené a 2 nm-es versenyt a japán Rapidus
- Azonnali fotós kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
válasz
Zoli133 #2144 üzenetére
én is csináltam ilyet, hogy az egyik szál loggolt fájlba, a másik szál pedig gyártotta a log üzeneteket, de én az üzeneteket blocking queue-ba tettem, így ha a loggoló szál lassabban loggol (a queue megtelik), a másik szál is lassabban fut, mert a lista blokkol. Bármelyik szál belassulhat, akkor is helyes eredményt fog produkálni.
Ha te kitesztelted, hogy 2mp-enként kell takarítani ahhoz, hogy a többi szál ne terhelje túl a heap-et, de ráteszed egy másik gépre, környezetre, ahol gyorsabban termelődnek az objektumaid, akkor már egyből módosítani kell a takarító szálat is, ez így nem fasza. Legalábbis ez jött le eddig, de korrigálj, ha tévedekszerk.: bár én javaban csináltam de a blocking queue koncepciója C++-ban is létezik
-
modder
aktív tag
válasz
Zoli133 #2140 üzenetére
Mit értesz szinkronizáció alatt?
Mondjuk nem írtam még több szálú alkalmazást C++-ban, csak Javában, de én úgy tudom, hogy egy több szálú alkalmazásnál alapvető, hogy nem szabad feltételezni semmiféle sorrendiséget szálak között. Valami olyasmit tudok elképzelni, hogy éheztetés lép föl azért, mert valamelyik szál olyan lassan hajtódik végre, hogy az OS ütemezője lelépteti, mielőtt befejezné a feladatát. De ha alapvetően azt nézzük, hogy minden szál egyenlő eséllyel egyenletes eloszlásban kap futási időt, akkor nem értem, hol lehet a probléma.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Új Bontatlan iPhone 15 Pro Max natural titanium 256GB
- Új Bontatlan iPhone 15 kék 128GB
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- Igényes Gamer PC - Ryzen 5 9600X - 32GB DDR5 - 512GB SSD - Asus TUF RTX 3070 Ti - Vízhűtés - 850 táp
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ 100% sRGB - 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: FOTC
Város: Budapest