- Ízléses lett a Drop kompakt, vezeték nélküli klaviatúrja
- Jól felszerelt, csúcskategóriás külső videokártya jött a Gigabyte zászlaja alatt
- Gamescom 2025: Limitált szériás Godlike X lap és más finomságok az MSI-nél
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- India betiltja a pénzalapú online játékokat
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple asztali gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
"de én úgy tudom, hogy egy több szálú alkalmazásnál alapvető, hogy nem szabad feltételezni semmiféle sorrendiséget szálak között."
Már mint ne szabadna? Azt pl, hogyan oldod meg, hogy van egy asyc szervized és kipakolod a main thread-en? Két szál és még sem pakolhatod ki előbb a nemlétező adatokat
Szerintem ide valami mást akartál írni vagy én értem félre. -
Zoli133
addikt
Vegyünk egy esetet, hogy van egy szál ami logol értékeket Xmp-enként másik takarítja a memóriát Y időközönként.
Valgrindel a logolás az harmadára / negyedére is tud lassulni, míg a takarítás időköze megmarad.
De ha nincs is takarítás akkor egy probléma ami valgrinddel úgy tűnik, hogy 24h alatt sem megterhelő, az a valóságban 1-2 óra után akár lehet sok is.
-
mgoogyi
senior tag
"A b = B();"
Itt lehet van egy kis zavar az erőben, ugyanis ez a sor arra enged következtetni a 'b' változónévvel, hogy ez egy B típusú objektum lesz.
Holott ez a sor a következőt a jelenti:
A b ( B() );
Azaz hozz létre egy A típusú objektumot annak a copy konstruktorával, amely egy B objektumot kap paraméterként.
Ennek két lényeges aspektusa van.
Egyrészt a B() objektumból ledarálódik minden és A típusú objektum marad, merthogy a copy konstruktor érték szerinti A típusú bemenetet vár.
kb így néz ki és defaultból létrejön a copy constructor: A (A input)
Ez a ledarálás az ős irányába meg mindig implicit ( ~= láthatatlanul magától) megtörténik.Másrészt A típusú objektum fog létrejönni.
Másik dolog, hogy ez a kései virtuális kötés csak pointeren és referencián keresztül értelmezhető.
-
pvt.peter
őstag
class A {
public:
void valami() { std::cout << "A"; }
virtual void virt() { std::cout << "A"; }
}
class B : A {
public:
void valami() { std::cout << "B; }
void virt() { std::cout << "B"; }
}És ha ezek helyett:
A b = new B();
b.valami();
B b = new B();
b.valami();ezek lennének:
A* b = new B();
b.valami();
B* b = new B();
b.valami();akkor is "A" illetve "B" íródna ki? Tehát nem befolyásolná az, hogyha heapen van létrehozva?
-
WonderCSabo
félisten
Vagy akár lehetne std::bitset.
-
Azazel999
csendes tag
Köszönöm a gratulációkat, de még inkább a segítségeteket
A beszúrás egy kicsit összetettebb, ahogy én értelmeztem az előadásfóliákról. Ebbe a bizonyos szájba vert önszervező bináris keresőfába nem lehet csak úgy beszúrni, mint egy sima bin.ker. fába. Ha új elemet akarunk, akkor keresést futtatunk az elemre, ami nyilván null-ba fut, mert az elem még nincs a fában. Ha mégis benne volt, akkor nem is kell csinálni semmit. Na most, ha ez megvan, akkor ugye keresés közben dobáltuk a részfákat a két vektorunkba (a kisebb/nagyobb csoportokba). Ezután úgy teszünk, mintha csak megvágtuk volna a fát a beszúrandó elemnél, tehát ő lesz a gyökér és rákapaszkodik a kisebb és a nagyobb fa balról, illetve jobbról. Ez volna a beszúrás. A törlést még nem sikerült kihámoznom, de erőlködök vele még holnapig, mert az a határidő.
-
Sk8erPeter
nagyúr
Bár ez tényleg nem a mi dolgunk lenne, most találtam egy ilyen oldalt:
http://indentcode.net/
Elég faszán elvégzi a dolgát, ebből az előző említett kódból lett ez:
http://pastebin.com/Cf2riLNM
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- MSI GTX1660 super 6gb új állapot OEM 2db.
- Realme GT2(használt, független, 128 GB, 8 GB RAM, szürke)
- GAMER PC! i7 12700 / RTX 3080 Ti / 32GB 4133MHz / B760M / 1TB NVMe / 700w! BeszámítOK
- KERESEM! LG UltraGear 45GS95QE - OLED 240HZ
- Belépő GAMER PC! i5-12400F / RX 6600 XT / 16GB 3200MHz / 512GB NVMe / 600w! BeszámítOK
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Lenovo Tab P12 / Wi-fi / 8/128GB / 12Hó Garancia
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest