- A Team Group SSD-je gondoskodik arról, hogy az utolsó bitig letörölhető legyen
- Maximum 320 Hz-et képes magából kipréselni a Philips dual mode-os monitora
- A TSMC gyárthatja a Nova Lake legfontosabb komponensét
- Majdnem mindenki a TSMC 2 nm-es node-jára vágyik, de van egy nagy probléma vele
- Lefőtt a júliusi hardverpárlat
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple MacBook
- Milyen videókártyát?
- Videós, mozgóképes topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED monitor topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
jattila48
aktív tag
Attól tartok, nem egészen érted miről van szó. A member pointerek nem függenek egyetlen példánytól sem, hanem az osztály (nem az objektum!) tagjaira hivatkozó fordítás idejű konstansok. Úgy kell elképzelni, mint offset-et, ami az osztály kezdetéhez képest mutatja az adott tag helyét az osztályban. Pl. struct semmi{int a; int b;} osztályban a semmi::* pa=&semmi::a és semmi::* pb=&semmi::b deklarációkkal a pa=0 és pb=4 konstans értékeket vesz fel (feltehetőleg), mivel az a tag offsetje az osztályhoz lépest 0, a b-é pedig 4 (ha az a mérete 4 byte volt). Ugyanígy (nem virtuális) tfv.-ekre is, csak ekkor nem az offset, hanem a tfv. címe mint fordítás idejű konstans kerül a member function pointerbe. A HandleClass::mfp nálam ilyen member function pointer, ami történetesen a BodyClass::f tfv.-ének címét tartalmazza (és ez független a BodyClass bármely példányától, egy közönséges fv. cím). Ezért, mivel nem függ sem a HandleClass, sem a BodyClass egyetlen példányától sem, nyugodtan lehet statikus, hiszen minden példányban ugyanaz a konstans érték. Amikor (pimpl->*hc.mfp)(2); formában hívom a BodyClass f tfv.-ét, akkor ez nem azt jelenti, hogy az mpf a pimpl által mutatott objektum tagja lenne (mint ahogy a ->* miatt első ránézésre tűnik), hanem a BodyClass::f tfv. kapja a pimpl-et első paraméterként, 2-őt második paraméterként, (mint ahogy a tfv.-ek első paramétere mindig az aktuális példányra mutató this pointer), az mpf pedig történetesen a hc statikus tagja. Egyébként ahogy írtam, ha az mpf-et const-ként deklarálom akkor működik, különben pedig futási hibával elszáll. A VS kever valamit, mert a gcc jól fordítja. A VS is lefordítja, csak szerintem rosszul.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Lenovo Gamer Laptop: Ideapad Gaming 3 (i5 12500H, RTX3050, 32GB RAM)
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RX 6700XT 12GB +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- GAMER PC! i7-10700K / RTX 3060 Ti / Z490 / 32GB 3200MHz / 500GB NVMe / 750w! BeszámítOK
- Yamaha MX 630 (végfok)
- Lemezes PlayStation 5 + 2 kontroller
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest