- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED TV topic
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Gigabyte alaplap topik
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali fotós kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
HussarF #2617 üzenetére
nem, ilyenkor a vector-ok másolódnak, azaz új vector objektumok keletkeznek, az eredetik tartalmával, és a függvény a másolatokon fog dolgozni, nem az eredetiken. A vektorokat add át referenciaként, pl:
vector<double>& E_tarolo
vagy pl.:
vector<vector<double>>& hkmígy az eredeti, függvénynek megadott vektorokkal fog dolgozni a függvény, mert csak referenciát adsz át neki.
Ezzel máris megspórolsz egy csomó dinamikus memóriafoglalást, melyek eddig mindig megtörténtek bármelyik vector-os függvényed hívásakor (a komplett vektor lemásolása végett).Amúgy Debug vagy Release módban fordítasz? Utóbbiban gyorsabb lesz a futás, persze fejleszteni Debug-ban ajánlott, a jobb hibakeresés végett.
Igazából nem tudom, milyen célja van ezeknek a vektoroknak, ezek csak bemeneti paraméterek? Mert ha igen, és a függvény nem is módosít rajtuk, csak olvassa őket, akkor még a const-ot is odaírhatod eléjük, pl.:
void PhotoEffect(double *E1, int *sz_E, const vector<double>& E_tarolo)
Illetve ami még nem világos, hogy pl ennél a függvénynél az E1 ill. sz_E paraméterek valóban tömbökre mutatnak?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Milyen videókártyát?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpársportok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED TV topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Háztartási gépek
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- Xbox tulajok OFF topicja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest