Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz Zirowe #17929 üzenetére

    A következő levélváltásra már ezt a választ kaptam:

    Due to uncontrollable factors, the shipment will continue to be delayed, and there is currently no estimated shipping date. Please confirm again if you are willing to wait. Otherwise, we will cancel your order and issue a refund.
    Best regards.
    FreyaCustomer Service TeamEarFun

    Majd amikor visszaírtam, hogy ez mégis mi, amikor az előzőben még november elejét írtak, a megkérdezésem nélkül törölték a megrendelésem és a pénzem visszautalták.

    As we mentioned before, due to the peak season of Amazon's Prime Deal event, not only our shipments but also those from other sellers are experiencing backlog and delays. We have been making every effort to communicate with Amazon, but this is beyond our direct control. We've already issued the refund for you. Please allow 2-3 business days for your refund to show on your original form of payment.
    Best regards.
    FreyaCustomer Service TeamEarFun

    Részemről ennyi volt az earfun, bekaphatják, jó lesz nekem a boom 2.

Új hozzászólás Aktív témák