Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AIex

    tag

    válasz Mr.Csizmás #16879 üzenetére

    "jó hát a bestbuy topicban is láttunk 20k-s termékhez kupont kuncsorgót, miközben HA-n virított az x millás crypto rig hirdetése"

    Ebben a mentalitásban hol a hiba ? ;] Valószínűleg neki nem anya-apu adta oda a bányázs rig árát. :D

    @adalbert1
    "Néha a Jordan 1 Dark Mocha modellen gondolkozom el, az nagyon tetszik, de már kb. 200k-ért megy a méretemben - itt egyszerűen van egy gát, hogy ennyit nem adnék egy sportcipőért, ami megjelenéskor volt 60k, és amúgy évente felvenném 3-4 alkalommal"

    Ne is mond, amikor -azt hiszem tavaly- megjelent, és ment a hype körülötte, hogy ide mennek sorban állni, meg oda, plusz elég sok helyen volt belőle drop, időben jól széthúzva, gondoltam magamban, hogy rátok fog rohadni (már akik resellre vették) és sokat nem is tévedtem, mert amikor lecsengett a láz, akkor már 70e Ft magasságában árulták. Aztán ez is olyan karriert futott be, mint a Pine Green.

    Nekem is van 1-2 cipő, ami tetszik, de egyszerűen nem visz rá a lélek, plusz értelme se lenne, mert minden kopás, sérülés levon az értékéből, amit a zsidó lelkem nehezen viselne. Leginkább sehogy. :D Ha die hard sneakerhead lennék, akkor a kedvenc darabokból lenne egy DS pár a polcon, és vennék mellé A+-os replikát, hogy hordjam is. :D

    @ígyvanferi
    Részben. Amiről leginkább most beszéltünk, az Air Jordan 1-es modellje, ami M. Jordan cipője volt az NBA-ben, és játszott benne. Emiatt lett maga a cipő az egyik legikonikusabb sziluett. A Nike rájött arra, hogy ha ezt a sziluettett jól kombinálja színekben, vagy közre működik sztárokkal, designerekkel, művészekkel, és mindezt limitált példányszámban gyártja le, és értékesíti, akkor tud csinálni egy terméket, ami gyártástechnológiában ugyan az, viszont a termék kvázi végtelenszer meg tud újulni, és emiatt nem is igazán telítődik a piac, plusz a vásárlók körében népszerű előadókkal, tervezőkkel közösen elkészített együttműködések miatt (az együttműködés eredménye maguk a cipők) a márkaimázs és megítélés is az egekben van.

    Másik ilyen fejőstehén a Yeezy modellek, ami Kanye West "víziója" egy cipőről. Eleinte a Nike-val dolgozott együtt, aztán elváltak az útjaik, és a végén szerződött az Adidassal, vagy az Adidas vele, és jelenleg az Adidas gyártja Kanye által megálmodott cipőket. pl. 350, 700, 500, 450, iletve a slide-okat.

    Az egész kultúra Amerikából indult, aztán szépen lassan begyűrözött itthonra is, a fiatalok körében ezek a cipők egyfajta életérzés, illetve gondolom bizonyos embereknek státuszszimbólum is, mert azért mi szegről-végről egy kirakatnép vagyunk (tisztelet a kivételnek). Ez a fajta vágyakozás, és cipők limitáltsága pedig egy öngerjesztő folyamat lett, plusz amióta Stockx, és egyéb oldalak elérhetőek itthon is, ahol ellenőrzött keretek között lehet nemzetközi adásvételek bonyolítani, visszafordíthatatlan lett, hogy az itthoni piac árazása ne kövesse le a külföldi árazást. Ha meghallgatod / elolvasod Macklemore Wings c. számát, az talán ad egy kis preview-t a "sneaker culture"-ről.

    @Nazo
    Alapvetően 2 féle ember van. Van aki stockolja a cipőket (megveszi gyűjteménybe, de nem hordja), és van aki rockolja (megveszi, és kidobásig hordja). Illetve van egy szűk átmenet, akik megveszik a cipőket, és teljesen alkalomszerűen hordják. Pepitában ugyan az, mint aki veteránautózik. Ha szép az idő, és úgy állnak a csillagok, akkor előveszi, és használja, mert szereti azt a "vibe"-ot, amit nyújtani képes.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák