- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyomtató topik
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
válasz hackeeeee #81187 üzenetére
Nincs is ezzel semmi gond. Bőven jó.
A francia gondozás is hülyeség. Mindenki szidja. Mióta megvan 8 éve, 40 l kilométerrel, azóta belement meg 130k,2005-os dci thalia. Bal kormány gömbfej. Két hátsó kerékcsapágy. Most majd valószínűleg egy injektor. Ezek eddig mind gyariak voltak. Ennyi volt az összes javítás. Illetve a kötelező :szűrők, olaj.
Ja, meg az ablakemelő motort eltörte a jeges ablak erőltetése. Mi hibánk.A többi hiba mind az injektor volt, ami most már csere érett.
Ja meg a sebesség jeladó.
Gyári turbó, gyári magasnyomású szivattyú, gyári injektorok. Elvileg ezek 100k-alig mennek el. Ebben 172k van.
Ja meg néha nem szól a duda
Szóval nincs ezekkel annyi gond.
Ja meg a bemenő légnyomás mérő.Összes ráfordított pénz több volt, mert a gondot nem találták
És 200Nm 4.5-5.5 literrel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest