- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- UHD filmek lejátszása
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós kamerák
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
válasz Aljasvip #152352 üzenetére
Az én 2 literes turbós benzinem kb minden tartományban jobban megy, mint a 2 literes turbós dízel, akár a közel 100 LE/liter teljesítmény mellett is. Gyári turbójával 1700-tól már húzott, de elfogyott 5000 felett. Az új turbóval csak 2500-tól indul el, mint egy régebbi turbódízel, de 6500-ig tol mint a mozdony, meg 180 helyett 250 lóerő.
Unokatesóm 2014-es Kia Pro'Ceed GT-je 1.6 turbóbenzin, a nyomatékcsúcsa 1700-nál van!
2500-ig használva is teljesen jól eljár vele az ember.A fogyaasztás más kérdés, de most ha városban 5-6 hetente tankolod a benzinest, kit érdekel mennyit eszik? Országúton is kicsit több, igen, de egy adblue, dpf, meg mittudoménmivel agyonbaszott dízel fenntartása 60-80 ezer után már biztosan ne madódik ki az egy literes fogyasztáskülönbségből.
imho
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Autós topik
- UHD filmek lejátszása
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- iOS alkalmazások
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest