Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz
Omega81 #44417 üzenetére
Mert optikai meghajtók egy része megy rajta de csak masterként,mivel a chip nem ismeri a slave beállitást.Elég kókány egy vezérlő nekem külön pciex kártyán volt,az itthon lévő 4 optikaiból egy ment vele amíg kinem cseréltem via chipszetesre.Esetleg csak masterra egy eszközt te is megpróbálhatod,hátha felismeri.De gondolom már próbáltad.
-
djculture
félisten
válasz
Omega81 #44388 üzenetére
Sajnos sehogy.A p965 nem támogatja az ide eszközöket ahogy írod is.Viszont ezt a vezérlőt szépet ráintegrálta az msi anélkül hogy az illetve az általa felismert meghajtókat a bios kezelné.Ha akarod használni az ide cuccosokat olyan külső vezerlő kártyát kell venni aminek saját biosa van.
-
törölt tag
válasz
Omega81 #31636 üzenetére
nagyon kezdő vagyok hogy állítsam át őket?:S
Áramtalanítsd úgy, hogy teljesen lehúzod a tápról, majd utána csavarhúzóval ahogy tennéd különben, próbáld beindítani (ezzel kisütöd a kondenzátorokat, a következő lépéshez kell).
Aztán a BIOS Clear jumpert tedd át Clear CMOS állásba 10 percre.
Tedd vissza az eredeti helyre, majd vedd ki belőle az összes memóriát. Helyezd áram alá, kapcsold be, hogy sípol-e (ad-e hibaüzenetet).
Ha nem, akkor a lap kuka.
Ha igen, akkor áramtalanítsd, rakj bele az első memóriafoglalatba egy memóriát, helyezd áram alá és próbáld ki működik-e.
Ha nem, akkor kuka.
Ha igen, akkor áramtalanítás után rakd bele a második memória modult is, így egy darabig mennie kell.
Hosszú távú megoldás, hogy az alaplapod nem szereti ezt a memóriát - cserélj más típusra, de inkább az alaplaptól szabadulnék meg. -
joi29
őstag
válasz
Omega81 #31711 üzenetére
Ha a benne található lapot magán célra is meglehetet vásárolni
akkor nem látom akadályát a frissítésnek.
De ha a lapot a cég direkt az üzleti célokra szánt gépeibe rendelte
előfordulhat, hogy zárolt a bios és a frissítés nem sikerül, aminek lehetnek
negatív következményei is.
Szerintem a procinak keress egy tuning lapot vagy add el,