- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Raspberry Pi
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbikkka
csendes tag
A kép generálását inkább 50-60fps felett ajánlják, pont a latancy miatt. Ez inkább arra jó, hogy high-refresh rate experince-t kapj, miközben "csak" 50-60fps-el futna a játék. Így az input lag teljesen rendben lesz, single player gameknél Tehát a kép generálás jó, de nem fog csodát művelni.
"Felkötöm magamat egy cérnaszálra. Minthogy olyan legyek, akinek nem lehet álma."
-
Feri7619
tag
Jaa... nem is úgy kérdeztem, hogy te válaszolj, csak egy költői kérdés volt. 500microsecundum időegység alatt azt mutatnak amit akarnak, akár egy fehér képet, vagy totál feketetét, édes mindegy! Még a tudatalatti sem fogja fel, egyrészt mert nincs olyan kijelző, ami megjelenítené, de ha meg is tudná, az agy nem tudja feldolgozni annyira rövid idő az 1/2000. Még a tudatalattiba sem jutna be! Ez túlmutat bőven az érzékelési határon. Ha jelen is van, annak valami más funkciója van, mint az, hogy azt a képkockát lássuk is. Jónéhány ilyen beszúrásával 1 másodperc alatt, jobban lehet esetleg időzíteni a monitor frissítéshez, hogy ne legyen képszakadás, nem tudom, de 100% hogy nem az a feladata, hogy azt mi mindenképp lássuk! Képtelenség ilyen rövid képkockát érzékelni! Ezért nem látom már értelmét a monitorok 500-540hz+ fölé emelésének sem, pedig ott a frame 1/500, azaz 2 millisec! Akár milyen szuperember, az 540hz-et sem tudná megkülönböztetni a 460hz-től egy vak teszten. Ezek a frissítési ráták már csak marketing, semmi több, e-sportoló ide vagy oda! Persze sokan bekajolják.. ezért van 10.000hz-es egér is.
[ Szerkesztve ]
-
Feri7619
tag
Ebben csak az a probléma, hogy egy megjelenítő sem képes fél ezred másodpercig tartó képkockát kirajzolni, megjeleníteni! Sőt tovább megyek, egy ezred másodperc feléig tartó eseményt, egy emberi szem sem érzékel. Annyit vennél észre, hogy nem vennél észre semmit, és senki ezen a földön, de már rátolták a másik képkockát. Na ennek mi értelme volna? Akkor lát folyamatosságot a szem, ha azt a képkockát is érzékeli, ami generált, amúgy semmi értelme! Ez emberi fiziológia, nem lehet megkerülni.
[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
Nem rossz, de ez sem: renderelsz egy kepkockat, kirajzolod, majd kozben renderelsz egy egy masodikat, ketto koze interpolalsz egyet, azt megjlenited fel ezredmasodpercig majd rogton ratolod a masodikat. Interpolalt kepkockabol semmi nem latszik, nincsenek artifaktok, az FPS pedig a duplajara no. Legalabbis nekem ez jott le az FSR3-bol [link]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Feri7619
tag
Egyetértek!
A képgenerálás nem jó! Nem vagyok érzékeny a reakciókésésére, mert 4K 60hz- monitoron játszok, na de nem olyan stílusban, ami igényelné a 120 + fps-t! Na szóval, ha bekapcsolom a képgenerálást, idegesítően nagy csúszást kapok, úgyhogy én nem is használom! Bár, nagyon nincs is rá szükségem, de majd ha kell, sem fogom használni. Ehhez hasonló lesz az AMD képgenerálása is, csak ott nem tudom, hogy külön ki lehet-e majd kapcsolni a felskálázás mellett! Az Nvidia nagyon jól csinálja, hogy mindent külön ki-be lehet kapcsolna! Dlss, dlss minőség, élesítés, képgenerálás. Ezt így kell! Én egyedül a DLSS-t használom minőségiben, az használható, és már tényleg elég jó![ Szerkesztve ]
-
Prymus X.
tag
Ebből lesznek a szép latency növekedések.
-
ricsip
addikt
De technikailag nem ugyanaz a változatlan framebuffer-tartalom van újra-meg újra kiolvasva a monitor által, hanem mindig újra-meg-újraíródik, így lehet azt
mondaniferdíteni, hogy technikailag másodpercenként 60x történik framebufferbe írás. A másodpercenkénti 2 helyett.[ Szerkesztve ]
-
-
ricsip
addikt
Végülis lehet úgy is 60fps-t elérni, hogy lerenderelik az első frame-t, aztán 29x kipakolja egymás után ugyanazt, majd lerenderel egy valóban új frame-t, majd ezt kipakolja megint 29x egymás után. Nobel díjas ötlet.
A tradicionálisan 2fps-el szaggató játékból így lehet papíron szmúúút 60fps-t varázsolni (de csak papíron).[ Szerkesztve ]
-
-
DonToni
aktív tag
"A képkockasebesség ugyan megnő, viszont a képgenerálás nem funkcionál, pusztán az előző képkockát rakja ki még egyszer a rendszer, és ez felel a sebesség növekedéséért is." - Ezt valaki magyarázza már el, legyen szíves... most akkor ez olyan, mint ha v-sync off lenne vagy hogy?
Mi az, hogy "az előző képkockát rakja ki még egyszer a rendszer" ?!-Anti-
-
gulupeti
senior tag
Az NVIDIA most hivatalosan is megnyugtatta az érintetteket, ha egy új funkciót akarsz használni, vegyél új kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
ricsip
addikt
Mekorra plusz meló lehetett volna azt a +1 extra feltételvizsgálatot belerakni a kódba... Minőségi szoftverfejlesztés....
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest