- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen széket vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED monitor topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gigabyte alaplap topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi98
tag
Sziasztok.
Sajnos nem találok a közelemben megbízható autóklímást aki segítene a hibafeltárásban. Mindenki csak egy feltöltésre vagy esetleges nyomáspróbázásra ér rá,de a hibakeresésre nem. Ezért úgy döntöttem,hogy autós tudásommal rendelkezve lehet magam veszem kezelésbe a dolgot és a hiba kijavítása után elviszem majd valahova nyomáspróbázni és ha sikeres akkor feltöltetem és mindenki örül! (Az autó egy 2003-as Opel Astra G 1.7 dízel)
Előzmények: kb. 2 éve vettem a kocsit és volt nyomás a klíma rendszerben(klímás géppel itt 370g-ot szedett le és eredetileg 600 járna bele) (előző tulaj elmondása szerint kilyukadt a vízhűtő,de a klímahűtő is elég tré állapotban volt ekkor lett cserélve mindkettő+feltöltve is,de ők nemnagyon használták a klímát!)
de a klímakompresszor tengelyénél zöld uv-s szinezőanyagos volt ezért is mentem a klímáshoz,hogy nézzen rá,ő is megnézte aztmondta valóban enged a kompresszornál így ez csere,leszedte belőle a gázt én szereztem másik kompresszort+2db új tömítést oda a megbontott csőcsatlakozásokhoz és le lett cserélve egy keveset futott bontott,de jól működő kompresszorra a rossz.
Nos az a helyzet,hogy azóta nemnagyon foglalkoztam a klíma résszel és nemrég megnézettem nyomáspróbával,de sajnos elengedi valahol. (Rajta lévő nyomáspróbával nézték a csőcsatlakozásokat és fújkálták is habbal+bent a műszerfal alatt is hallgatóztak a belső elpárologtató környékénél illetve a kompresszor tengely környékét és a klímahűtőt is fújták közben,de sehol semmi. Én arra gondolok lehet valami rejtettebb helyen lévő csatlakozás szivathat amit ők sem láthattak akkor!)
Eddig nem engedett a régi kompresszorral sehol sem! A bontott kompresszor is olyan autóból jött ki amelyikben még bőven volt nyomás a bontós ott előttem szedte ki a kompresszort így ezt én is láttam/hallottam!
Nos kérdés,ha eddig nem engedett sehol,akkor hol lenne érdemes kezdenem a hibakeresést? Cserélgessem ki az összes csőcsatlakozásnál a tömítéseket? Mert amúgy nem olyan nagy tétel.
Klímást felhívtam ő sem nagyon tudott érdemleges választ adni csak annyit mondott,hogy lehet csak egy kis tömítés enged vagy esetleg még a hűtő oldalán lévő szárítószűrő is meghibásodhatott és még ott is elengedheti a nyomást!
Nagyon köszönöm,ha valaki esetleg tud hasznos információval segíteni,hogy mit és hol lenne érdemes megnézni,ha én ezt házilag magam megtudom tenni,mert nagyon jó lenne működőképes klímát varázsolni az autóba idén nyáron!
Ui: Bocsi,hogy kicsit hosszúra sikeredett!
Új hozzászólás Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Teljesen átvariálhatja szoftverei nevezéktanát az Apple
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Napelem
- Milyen széket vegyek?
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- ArchiCAD és Artlantis topik
- További aktív témák...
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E550 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I DVDRW I 15,6" HD I CAM I W10 I Garancia
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Csapj le az új MSI MPG B550 GAMING PLUS-ra most! 0% THM-RE is!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest