- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- Fellép a hamisított paszták ellen az Arctic
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
Nem a motorról van szó,hanem a ventilátorról meg a radiátorról a műszerfal mögött. Nem férsz oda semmivel, csak ha kiszeded az egész klímadobozt, szétszeded, kiveszed a klíma radiátorját és úgy megtisztítod. Magasnyomásúval akkor se illik, mert kitörheti a kis lamellákat.szerk.: Ha nem megy a venti ami fújja akkor megáll a víz. Ha megy a venti akkor nem áll meg a víz.
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1498 üzenetére
Mondanám, hogy értem, de nem teljesen. Akkor mokor megy a klíma, akkor is büdösnek kellene lenni, nem? Elhiszem, hogy úgy van, ahogy mondod, csak nem értem.
Na mindegy, a kifolyót jó, hogy mondtad, nem néztem még, alá kell mászni. De megnézem. Legszívesebben valami nagynyomású izével átmosnám, de nem férek semmivel. Gondoltam mar a háti permetezőre is, de nem fér szerintem oda. -
MasterMark
titán
Amíg megy addig lefújja a kicsapódott vizet a radiátorról, ha megállítod akkor az is megáll és elkezd összegyűlni alul.
A kivezető cső nem dugult el? Ha szabad akkor azon keresztül habbal lehet tisztítani a radiátort. De ez sem teljes tisztítás. Ahhoz meg hogy kivedd esélyesen az egész műszerfalat ki kell venni előbb.
Klímabombát vagy ózonos tisztítást próbáltál már?
-
7Sony7
addikt
Srácok, hogy működik valósagban az autóklíma? Úgy értem, megyek, nincs büdi. Benyomom a klímát, hűt, nincs büdi. Kikapcsolom, mocsárszag van. Szóval miért nincs büdi az első két esetben? Nem ugyanott megy a levegő? Nem értem.
És hogyan tudnám megtiszítani? Fordról van szó, rohadtul nem lehet rálátni a radiatorra, vagy hogy hívják. -
7Sony7
addikt
válasz
pengegyerek #1495 üzenetére
Üdv. Szerintem ha írnál autótípust, talán. Esetleg spec típus topicban.
-
pengegyerek
aktív tag
Sziasztok, hibakód olvasót szeretnék venni ti milyet ajánlanátok?
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok,
Suzuki Swift 2007 1.5 (RS415) -be milyen specifikacioju fagyallo valo? G11? Mannol -nal a G11 es az AG11 ugyan az?
-
GabN73
addikt
válasz
jerry311 #1488 üzenetére
A típussal tisztában vagyok nagyon is, sőt, kedves szerelőnk is csak ezzel a márkával foglalkozik...
Ott kezdődött hogy előtte volt nála, egy pár apróság miatt (szelepfedél tömítés, fűtéscsap, szelepszár szimeringek meg tényleg egy pár apróság)
Akkor volt egy fék ellenőrzésen is, elmondása alapján jobb hátsó féknyereg nem szuperált már, van nála patika bontott. Jó cseréld ki.
Kb 1500 km után pályán nagyobb tempónál bevágódtak elém, nagy fék, aztán kattogás... Mondom fsza, difi vagy féltengely el is köszönt. Mint kiderült hogy a felrelrakott féknyereg annyira patika volt, hogy a seeger szrul volt berakva, dugattyú pedig szépen rávasalta fémig a ~70%-os betétet, fogta is a kocsit rendesen...Otthon szétszed, megnéz, krvaanyáz. Sajnos idő miatt úgy voltam vele, hogy megy vissza hozzá, rakja össze gondoltam 1 maximum 2 hét. 1 hónap, hív hogy ajaj, összerakták de fék az kb nincs, fékrásegítő szervodob kuka. Van új 1000+ € vagy van egy szaki aki feltudja újitani. Szakinál 3 hónapot volt, mire kinyögték hogy Ukrajnából szerezte az alkatrészeket, és most nem igazán tud beszerezni. Ebay, európai bontóknál sehol sincs ez a fajta, vagy ha van is jobb kormányosba...
Írtam egy pár cégnek, vagy nem is válaszoltak, vagy nem vállalták. Rockauton viszont Cardone vállal, csak hát 355 USD+35-45k huf a posta ki.. Megyek a dobért, elhozom, csomagolom be, nézem az egyik érzékelő/elektronika csatlakozójából egy láb ki van törve. Hívom emberünket, hogy ezt esetlegesen sikerült e megnézni. Válasz: nem :DDD Sem a szaki, sem ők.. fsza, megcsináltam, hívom hogy viszem vissza, rakjuk már be, próbáljuk ki. Állok a műhelyben mint egy fasz, mondom rakjam be én és majd kiszámlázod vagy mire várunk? Ja, arra nincs idő, ők holnap után mennek 3 hét pihenőre. Na ez két hete lejárt, egy hete hívtam hogy sikerült e megugrani a feladatot, mondta hogy azon a héten berakják... Azóta hív... :DMűszaki azóta lejárt, ment volna lakatoshoz ahová 7 hónapos várakozási idő volt (most 1,5 év), villanyoshoz ahol 3 hónap... Szelepfedél alól azóta pedig szépen jön az olaj, szelepszár szimeringek eltüntetve, amikor ott voltam a kért dolgokból semmi sem volt rárakva....
Szerintem benne leszek a hírekben az elkövetkező napokban :DDD
-
GabN73
addikt
Szerelőkre hogy lehet a legjobban hatni?
6 hónap alatt nem igazán jutottunk sehová, a saját fszsága miatt kellett ráadásul visszavinnem hozzá...
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1485 üzenetére
Jól látod, igen. Ráadásul a takarólemezek alatt a dpf van, ami ugye 600°C is szokott lenni.
Ennek ez a gyári kinézete/kialakítása, ez egy ford.Na jó, psa alapokon.
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1483 üzenetére
-
jjohn
aktív tag
Kérdezném!
Alfa 147 1,6 TS 105 LE. A vezérműtengely holtpont jeladó cseréhez le kell e szedni a vezérlést?
Vagy ki lehet cserélni anélkül is?
Köszi!!!! -
Tamás2310
tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm 2004-es 1.6-os Citroën Xsara autójában a mai nap kicseréltük a kormányoszlop világítás / irányjelző kapcsolót. És azóta a kocsi nem hajlandó elindulni, műszer falon világit egy kulcs ikon, gyanítón valami immobiliser hiba lehet. Szerelés alatt le volt húzva az akkumulátor. Ha valakinek van valami ötlete, azt elötre is köszönöm! -
MasterMark
titán
.
-
bul07
nagyúr
válasz
bandi0000 #1471 üzenetére
Arra figyelj hogy nehogy indítózás pozícióba szoruljon meg, mert akkor a indítómotor tönkre fog menni
Édesapám így járt ,zárbetét cserével együtt az indítómotort is cserélni kellet, nem vette észre és úgy ment vele(#1472) 7Sony7
Nem lehet hogy szívja valami az akut éjszaka, és első indításnál kevés neki majd mikkor már rátölt akkor jobban indít
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. 1.6 tdci ma reggel óta kicsit nehezebben indul. A szokásos helyett kb 4 másodperc mire beindul. Utana minden ugyanaz. Alapjarat, gyorsítás, minden olyan, mint régen. Elvileg a nagynyomású rendben. Hol lehet a bibi?
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Nem tudom tud-e valaki segíteni, de hátha
Adott a képen látható gyújtáskapcsoló zárbetét, újonnan vettem, szaki lamellázta, hogy a régi kulccsal működjön, máködött is flottul kb 1 évig, ahogyjönnek a nagy meleget 35-40 fok a kocsiba, akkor nem lehet elfordítani, gondolom a fém tágolhat? Most ahogy forgatgattam éreztem, hogy a képen jelölt helyen elforgatáskor kicsit akad, amit melegbe gondolom még rosszabb, mit gondoltok lehet ezt valahogy orvosolni, vagy inkább bízzam a szakira?
-
jerry311
nagyúr
válasz
MasterMark #1467 üzenetére
Nem jó egy szót vagy tárgyat saját magával magyarázni.
Lásd: A Föld geoid alakú. -
jerry311
nagyúr
válasz
bandi0000 #1465 üzenetére
Légtömegmérő, lambda szonda, katalizátor, EGR. Így első körben ezek jutottak eszembe, amik befolyásolják a keverékképzést, és ezzel azt is, hogy mi jöhet ki a kipufogóból. Ehhez még hozzá lehet adni a motor kopásával növekvő olaj fogyasztást is. Ez utóbbi túl tudja melegíteni a katalizátort, aztán tönkre is megy a túl magas hőtől.
Ettől függetlenül nem ugranék neki azonnal egy katalizátor cserének, további vizsgálatok nélkül. Illetve ha tényleg az olaj fogyasztás a gond, akkor az tönkreteszi a következő katalizátort is.A katalizátor nem szűr, a katalizátor segíti az égést. Konkrétan azért van ott, hogy ami nem égett el rendesen, azt égesse el.
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Van egy 1.4-es F astrám, most volt műszakin, és annyit mondott, az úriember, hogy nem annyira jó a CO kibocsátás, legalább is gondolom, mert ugye valami mérőpálcát rakott a kipufogóba, és azt mondta konkrétan, hogy nem akar jó lenni.
Általánosságban lehet, hogy a katalizátort kellene cserélni? Mert ennek a dolga megszűrni a keletkezett gázt nem? Vagy inkább vigyem autószerelőhöz, mert lehet más a baj?
-
szabi325
tag
Sziasztok,
A családban van egy benzines 2006 -os autó amit sajnos leginkább rövidtávokra használnak, így a gyújtógyertyák elkokszolódnak úgy kb. 3 hónap alatt.
A kérdésem hogy van-e benne tapasztalatotok hogy mibe érdemes a gyertyákat mondjuk egy napra beáztatni ami szépen leoldja róla az odaégett olajat ?
Előre is köszönöm a segítséget. -
pajorgergo
aktív tag
Sziasztok, olyan ügyben lenne kérdésem hogy adott egy benzin-gáz üzemű H Astra.
Igaz, hogy pl futómű javítás miatt is csak olyan szerelőhöz lehet vinni, akinek megvan a papírja a gázüzemű autó szereléshez annak ellenére hogy jelen esetben futóművet akarok javítatni? -
G@ben
addikt
-
subaruwrc
félisten
-
tasiadam
veterán
Ay is lehet, hogy még nincs felkapva olaj, ezért csörög, viszont olajban már nem. De ezt valszeg valami WV szakértő tudja. Az alapjárat, mivel benzines, lehet 3 dologtól is.
Szonda/légtömegérő, gyertya (de mindenképp a gyújtás, akár tekercs) és injektor. Ha ez a 3 tökéletes, akkor nincs gond. -
G@ben
addikt
Adott egy 2008-as Skoda Fabia 1.2, ami indításkor sokszor csörög egy kicsit. Az egész nincs egy másodperc, épp csak amíg beindul, de azért zavaró. Jól sejtem, hogy a láncfeszítőt kéne cserélni? Ha jól tudom, típushiba, de nem tudom, mennyire lenne sürgős.
Illetve előfordul, hogy az alapjárati fordulat 600 és 1000 között ingázik. Ez mitől lehet? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
tasiadam #1456 üzenetére
Nem szokás, inkább a kirepedő gumiharang miatt bejutó por okoz nagyobb kopást szerintem (kivéve ha mondjuk kicsit alul van méretezve/nagyobb az igénybevétel). Ha drága, és van benne elég anyag, meg kell fúrni, menet bele, aztán jöhet a zsírzógomb
porvédő meg kapható univerzális, méret alapján.
-
tasiadam
veterán
Szokas meg zsirral kinyomni a gombcsuklokat, vagy mar alapbol van bennuk annyi, hogy nem kell? Nincs rajta zsirzogomb gyarilag
-
KonzolKartel
őstag
válasz
MasterMark #1454 üzenetére
Már ok
-
MasterMark
titán
válasz
KonzolKartel #1453 üzenetére
Ez a videó már nem áll rendelkezésre.Szerintem vagy kipufogó, vagy valami hozzáér valahova és berezonál, hővédő vagy valami.
-
KonzolKartel
őstag
válasz
MasterMark #1452 üzenetére
Kijjebb jöttem a városból.
Egy fokkal jobb talán.
[link] -
MasterMark
titán
válasz
KonzolKartel #1451 üzenetére
Nyisd már ki az ajtót és úgy csinálj róla videót, akkor talán többet hallani.
-
KonzolKartel
őstag
válasz
MasterMark #1449 üzenetére
Igen, úgy lehet csak indítani, ha ki van nyomva a kuplung.
Üresben gázra is. Kevésbbé lehet hallani, de lehet akkor is. -
MaddeNNNN
addikt
Sziasztok!
Elmentem megnezni egy vasarlasra kiszemelt J Astrat. A kepen lathato nyulvany van eltorve rajta amirol a kereskedo allitasa szerint nem szoltak neki atvizsgalason. Kerdesem ennek a javitasanak mennyi az anyagi koltsege?
Auto bal elejenel a motortarto? Es az elso lokharitot tarto nyulvany lehet ez? -
MasterMark
titán
válasz
KonzolKartel #1448 üzenetére
Hát ezt nagyon egyszerű eldönteni, ha kinyomod a kuplungot, akkor is csinálja?
Amúgy a difi állóhelyzetben áll, szóval az amúgy sem lehetne, esetleg a váltó.Amúgy videó alapján lukas a kipufogó.
Csak indításnál hallani ezt, vagy üresben gázadásnál is?
-
KonzolKartel
őstag
Sziasztok,
Az alany 1.8 benzin Civic 2012. Pár hónappal ezelőtt vettem, most előjött egy furcsa hang. Indítás/leállítás, illetve alacsony fordulaton hallani az alábbi hangot:
[link]Szerintetek mi lehet? Gyorsan benéztem a munkahelyem telepén lévő autószerelőhoz, aki azt mondta difi. Én erősen kétlem.
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1442 üzenetére
Köszi. Szemre rendben van, mozgatni nem nagyon merem. Olyan, mintha a résolaj csőnél szivárogna, de járó motornal sem látszik. Résolaj csőnél mennyi amúgy a nyomás?
Olyan, mintha el lenne dugulva résolaj visszafolyás.
Ja, a levegő beszívó cső alatt a visszatérő résolajcső belemegy valami mágnesszelepbe? Vagy mibe. Az mit csinál? -
Sziasztok!
Tudtok javasolni megbízható lakatos, fényezőt köszöb és kerékjárat rozsda kijavítására?
Bp környéke előnyben.
Kösszi!
-
Soma01
veterán
válasz
subaruwrc #1435 üzenetére
Eszembe jutott még valami.
Azt olvastam, hogy vannak már fémmentes betétek is, illetve alacsony fémtartalmúak. Epad (Textar), ECO (Ferodo) fantázianévvel. Ha jól tudom, az EBC színes, sport betétei is ilyenek. Más márkánál viszont nem nagyon láttam ilyet az autómhoz. Talán külföldi boltban mintha láttam volna Ferodo premier ecot. Szóval ez a tulajdonság a kevés fékpor miatt jó lenne ha maradna. Ha pedig ezt is nézzük, meg az árat, a beszerezhetőséget és a teljesítményt is, akkor nekem az jön le a netes kereséseim alapján, hogy az EBC-nél nem találok jobbat. Te tudsz ajánlani ezen szempontok alapján mást? Az autómhoz való betét gyári cikkszáma 04465-02130 . -
Soma01
veterán
válasz
subaruwrc #1433 üzenetére
Rendben. Köszönöm!
Ezek szerint tényleg jó, nem csak a marketing duma szerint jó. Olvastam egy cikket is, ahol dicsérték, de az is az importőrrel készült.
Akkor berendelem az első tárcsa szettet.
Nekem nem versenyzésre kell, csak a gyáritól akarok jobb fekeket. Most elégedett vagyok, és a jelenlegi összeállítás árától nem szeretnék többet költeni. Tehát Rotinger tárcsa lesz előre, meg ha majd kell, hátra is. A betét meg marad még a green. Vagy ebben az árban tudsz jobbat? -
Soma01
veterán
válasz
tasiadam #1430 üzenetére
Köszönöm a sok segítséget!
Most ott tartok, hogy a Rotinger Graphite Line vagy az alap tárcsája jó lesz nekem. Erről a márkáról mit tudtok? Eddig gyakorlati tapasztalatot nem olvastam róla, csak jó kis marketing szövegeket. Amúgy jónak tűnik.
Tudom, Textar, Trw, Ate ... De biztos, hogy nem csak ezek a jók. Próbálok tájékozódni. -
tasiadam
veterán
A draga es az olcso fek kozott a kulonbseg az leginkabb egy komoly terheles utan jon elo, pl autopalyan hirtelen meg kell allni, es az ATE/TRW nem lesz hullamos, de pl egy ridex igen. Nemtom arban hol van, csak tudom hogy gyart tarcsat es betetet. Nekem textar van, nem a legdragabb, de hamarabb esek ki az ulesbol, mint gorbul el a tacsa
-
Soma01
veterán
Az én igényeimnek megfelel. Nekem nem verseny betét kell. Utcán használom. Árban is jó, alig porol láthatóan, nem, kell melegíteni... Nekem ez teljesít eddig a legjobban. A Textart még nem próbáltam, de az alap TRW és az ATE nem jött be. A többi (nem alap) meg drágább.
Akkor olyan sokat számít a tárcsa gyártója is? Gondolom van különbség az összetételben. De ez érezhető a fékhatáson? Vagy csak annyi, hogy lutri és az azonos márka meg nem lutri? -
Mágus2
Közösségépítő
Egyáltalán nem előírás, inkább tapasztalat, hogy úgy működik megfelelően...
Nekem nagy csalódás volt az EBC, volt fent piros, zöld is MX5-NB-n. aFerodo DS2500-tól messze van mind. Mondjuk mindegyiknek van hátránya, extrém hangos a DS2500 utcára(visít amíg hideg és elég keményen kell melegíteni, hogy elhallgasson), pályán viszont nem tudták tartani a tempót az EBC betétek.
-
Soma01
veterán
Nekem "varázs" másnak lehet nem az. Ja! És még a felsoroltakkak kb. egy árszinten is van!
Amúgy zöld EBC. A többi (márka) sajnos mind csalódás volt, ehhez képest. De szerintem nem minden autón jön ki ennyire a különbség, mint nálam. Az EBC tárcsa elég drága egy Febi, Bosch, BluePrinthez képest.
A hozzá való tárcsa biztosan jó (most is az van fent), csak gondoltam, valami olcsóbb is elég. Pláne, ha ez után együtt cserélem a betétekkel. Vagy már az is előírás, hogy egy gyártótól legyen a tárcsa és a betét is? -
Soma01
veterán
Velem együtt van 1,3 tonna az autó.
Akkor vegyek olcsóbbat a tárcsából mert úgyis cserélni kell a betéttel együtt? Amúgy van lényeges különbség, pl. fékhatásban, a különböző gyártmányú vagy fajtájú tárcsák között? Most Bosch-t nézte ki. Az biztosan nem gagyi.
A betétből már megvan a favorit. Jobban fog mint eddig bármelyik amit próbáltam és sokkal kevésbé piszkolja össze a felnit, hidegen is jól fog... (alap) Ate, Trw a közelben sincs, próbáltam azokat is. -
Soma01
veterán
Sziasztok!
( nem szerelő vagyok, csak lenne egy kérdésem)
A fektárcsa minimum vastagságát hogyan kell figyelembe venni? Biztosan nem kell folyamatosan mérni. Vagy igen? A megadott minimum érték alatt nem lehet új fékbetétet berakni? Vagy mindig méregetni kell és ha eléri a minimot, akkor csak egy tárcsa csere?
Mert új tárcsa és betét esetén a betét elkopásakor a tárcsa eredeti és a minimum vastgságnak több mint a fele már elkopik. Akkor egy tárcsa nem bir ki két szett betétet? Ne már!
Vagy új betéttel el lehet kezdeni a tárcsa minimuma felett és ha a betét elkopásakor már a minimum alá kerül a tarcsa, akkor az még nem gond? Mert így laikusként így lenne a logikus. Úgy ránézésre van azon még bőven. Nekem 1,3mm-t kopott az első betét szettel (szabályzással együtt). 2 mm lehet a max kopás. Ez alapján a második szett betét elkopásakor már a minimum alatt lesz, de nem sokkal. Hogy van ez? -
freaghill
őstag
Kérlek erősítsd meg a gyanúdat, ma megint csinálta az autó.
Jobbra indexelésnél a műszerfalon nem villogott a visszajelző, a biztosítéktábla felől hallottam ugyanúgy a kattogás, viszont jóval gyorsabban.
Gyorsan kipróbáltam, bekapcsoltam a vészvillogót, és ekkor meg balra világított csak az index.Köszi előre is!
Szerk.: Most megint akkor csinálta amikor huzamosabb ideig mentem az autóval (kb 40km), mikor rövidebb távokat megyek akkor nem csinálja. Arra gyanakszom, hogy valami melegedhet és amiatt?
-
Nordic
Közösségépítő
Üdv.
Érdekes hibába futottam bele az elmúlt hetekben és fogalmam sincs mi okozhatja. A hiba tünete a következő: konkrétan a vezető oldali elektromos ablakok kezdett el hektikusan működni. Ha nagy melegben a napon van az autó(és átforrósodik a kasztni) akkor konkrétan nem tudom leengedni az ablakot. Inkább gondolom, hogy a forróság az oka, mert se télen nem volt vele gond, se akkor nincs gond, amikor a hűvösben parkolok(garázsban vagy egy fa alatt). Már szétszedtem az ajtót, mindent átfujtam kontakt spray-el, de nem tudok rájönni a hiba okára. A gomb lenyomásakor hallom, hogy kattan a motor, így a biztosíték hibát kizártam. Van valamilyen egyéb ötlete merre keresgéljek tovább? Hasonlóan viselkedett az anyós ülés ablaka is, csak az épp télen a fagyokban nem akart működni, de azt ráfogtam a fagyra. Egy 98'as Fóka az alany. Feltúrtam már Ford fórumokat is, de még csak hasonlóval se találkoztam.
-
freaghill
őstag
Milyen márkájú gyújtógyertya az ajánlott? Mire érdemes figyelni a márka mellett?
Hajlandó lennék jobb minőséget is venni annak az árán is, hogy mondjuk hamarabb tönkre megy (izzóból húztam párhuzamot, ott van olyan, hogy húzott fényerejű, de hamarabb kukázandó) -
jjohn
aktív tag
válasz
subaruwrc #1410 üzenetére
Köszi!
Csak az a furcsa, hogy volt egy időszak "megjavult " és nem volt gond, de most már csak nem működik rendesen. Gondolom a félvezető ment tönkre benne, mert ez a Hall effektusos jeladó a lapos verzió, nem a kerek hosszú fajta. Még valami próbáltam kimérni a 3 vezetéket. Az eredmény megkapja az 5 voltot, elindítom és a másik 5 V is meg van ami megy az ECU felé. Ezért találtam érdekesnek. -
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne, illetve segítséget kérnék!
Alfa 147 1,6 105 LE hibajelenség kicsit többet kell tekertetni, 3000-es fordultat fölé nem megy a motor, ott megtorpan, ha tovább nyomom elkezd dadogni, rázkódni.
Sebesség 90-100 km/h-nál nem több.
Hiba kód P0340 holtpont jeladót adja be.
Valóban a holtpont jeladó a ludas? -
freaghill
őstag
Merre keressem szerintetek a megoldást, ha az a gond, hogy nem mindig megy az index egy irányba (jobbra).
Nem folytonos a hiba, hanem néha jó néha nem. Amikor nem megy az index akkor ugyanúgy hallani hogy kattog, viszont a műszerfalon nem jelez villogást az index.
Van, hogy sokáig megy akkor elkezd villogni a műszerfalon is meg maga az index is. -
fulton
addikt
Sziasztok A segítségetek szeretném kérni.
Van egy négyes Golf on és a következő hibajelenség e van a benzin keveredik az olajjal volt autószerelőnél állítása szerint kettő befecskendező szelepet Cserélt ki a Négyből mondván hogy ott beszivárog Úgy néz ki nem lett jó a javítás mert továbbra is benzines az olaj, es nő az olajszintem is. és gondolom ki fogja cserélni a maradék kettő befecskendező szelepet is azonban en fizettem a legutóbb az olajcseréért is, 2 hete... most meg ki fogja megint fizetetni velem a motorolaj cserét ujra...Ezen felül van más út ahol bekerülhet az olajba benzin ?
a tisztánlátás végett szeretnék érdeklődni.
Előre is köszönöm. -
7Sony7
addikt
Srácok, a Suzuki márkájú olajszűrőket ki gyártja?
-
maglew
aktív tag
Sziasztok.
Adott egy 6 éves Hyundai i20 automata váltós jármű.
Természetesen a garancia lejárata után az automata váltó olajdeknije alól könnyezik a váltó olaj.A szakszervíz közölte, hogy ők egyáltalán nem javítanak automata váltót, - szét tudják szedni a deknit, és tömítő pasztával ki tudják nyomni. A. réseket, hogy ne szivárogjon, de ez nekem elég kókány megoldásnak tűnik.
Létezik, hogy 6 év alatt a gyári tömítés tönkremegy? Vagy ezt valóban így szokás szerelni?
(esetleg tudnátok ajánlani egy megbízható automata váltó szervizt aki ért is hozzá?)Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robot fűnyírók
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Filmvilág
- sziku69: Szólánc.
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- OPEL CORSA D OPC 1.6 Áron alúl, magánszemélytől kihasználatlanság miatt!
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok (Fekete és Fehér)
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Xiaomi Mi 11 8/256GB HIBÁS!
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest