- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Teljesen körvonalazódott az ASUS ROG XG Mobile 2025 eGPU
- Hővezető paszták
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Milyen egeret válasszak?
- Felzárkózónak tűnik az Loongson processzor
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen RAM-ot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi98
tag
Válasz az #1936-os hozzászólásomra:
Javaslat alapján akkusaru levétel után az összes sarus csatlakozási pontot megtisztítottam ami a motortérben található! Nem változott a helyzet ezután sem!
Viszont mivel elektrohidraulikus ezeknek a szervója ezért gondoltam rá,hogy a generátortól illetve akkutól kapja az áramot a szivattyú és mivel nagy áramot vesz fel illetve generátor meghibásodásnál ez az első fogyasztó amit lekapcsol ezért is gondoltam rá,hogy talán még ez kavarhat be. Ezért megkerestem a hozzátartozó biztosítékot a tábla rajzban,kiváncsiságból próbaképp kivettem amelyik hozzá tartozik és így hidegindításnál figyelve a multimétert 5mp mulva 14,3V a töltés,ha így rákapcsolom a tompítottat akkor lemegy 14,2V-ra,bekapcsolt fűtés 2.es fokozaton+tompított és így sem megy 14V alá alapjáraton!
Nem lehet,hogy az elektrohidraulikus szervószivattyú körül lesz inkább mégis valami gubanc? Teljes vagy kezdődő meghibásodás esetén az produkálhat ilyen tünetet? De akkor ezt miért csak hidegen csinálja bizonyos ideig?
Menetközben rendellenességet nem veszek észre a szervó működésében egyébként! (Hibajelzők sem világítanak!)
Már kíváncsi vagyok erre ki-mit mond..
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓS AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Forgószék - prémium bőr és fa
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító