Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
Most volt a Daytona 24 órás. A Porsche GTP 1.31.xxx időt ment a qualin. Versenyen 1.35.xxx volt a legjobbja. A játékban a TT-ben a legjobbak 1.30.xxx mentek. Ez alig több a valódihoz képest, ami általában elnézhető. Én néhány kör után 1.36.xxx-et mentem, ami megközelíti a verseny legjobbját. Ezek alapján mondhatni könnyű vezetni a Porsche GTP-t, bár még messze vagyok a real időmérőhöz és a játék legjobbjaihoz.
Viszont a kérdés az, hogy ezt az időt konstans tudnám e tartani több, mint 700 körön keresztül, legalábbis a rám jutó időben, mert ugye volt pilóta csere is. Na, ezek az autók erre vannak beállítva, hogy kibírják a 24 órás versenyt egyhuzamban. Nem arra, hogy zsonglőrködjünk vele. Ez egy ilyen műfaj. Ha gépészkedésre meg kihívásra vágyik valaki, akkor talán ne ilyen autóval akarjon közlekedni. Arra ott van az özvegycsináló Porsche a 911 RSR 74 a játékon belül. Egészen más élmény mint egy mai GT3. Ez olyan mintha egy busz szimulátorban azt várnám el, hogy nem lehet a busszal 120-szal belemenni egy hajtűkanyarba. Vagyis biztos be lehet menni csak nem lehet belőle kijönni. -
zsozsa74
őstag
Mit nem értesz? Elmondtad, hogy szar. Láthatóan GT3 fan vagy, mással tán még nem is mentél a játékban. Én meg leírtam, hogy vannak más lehetőségek, nem kell kínoznod magad ezzel a szarral, hiszen vannak dedikált GT3 játékok is, azok tuti jobbak. Na hát így jön témába. Kapis?
-
Lac-coo
őstag
válasz
zsozsa74 #995 üzenetére
Hát a Porsche nem ilyen, az tuti, az sehol nem ilyen. Azt se értem miért kellene bármibe átulnom... ugyan az az autó ugyanaz a pálya , setup mint a patch elott, és most elvezhetelenul ,bután tapad... elrontottak, ennyi , talán nem marad úgy bár ahogy a forumokat olvasom nagy kritikát nem kap, az ams usereknek ugy tűnik jó ez !
Én meg eleve tc nélkül használom, úgy meg főleg gagyi az egész...
-
zsozsa74
őstag
Szerintem az ACC-ben is pont ilyen, legalábbis a Meki Evot néztem. Azt meg senki nem árkádozza. Amúgy van a játékban még vagy 30 kategória. Üljetek bele egy P3-as Roccoba, aztán fogjátok meg a seggét , ha bírjátok!
-
Lac-coo
őstag
Remélem nem marad így ... ez szar .Megnéztem több pályán is, sokat mentem vele a napokban, gépészkedős gyors kanyarok eltüntek, atomstabil mindenhol a Porsche GT3 v2 ...
Remélem visszarakják a régebbi gumit, mert ez katasztrófa. -
Lac-coo
őstag
Amúgy, igen , igaz, most már kb élvezhetetlenül árkád. Tagnapról bennem van a porsche, ahhoz képest nulla. Spa ban úgy megy át az eaurougeon ,hogy meg se mozdul, tegnap még elég veszett volt... szóljatok nekik, ne piszkálják már, egyre inkább elbasszák még ami jó volt azt is ....
-
dino_m
senior tag
Tegnap landolt egy újabb frissítés/javítás.
V1.5.5.4 CHANGELOGAzt észrevette már valaki, hogy Robillard3381 modjai megmaradnak a frissítések után is? Az összes többit újra kell telepíteni. Ennyit tesz, ha valaki már belső ember.
-
zsozsa74
őstag
Kigyomlálták a fizikából teljesen a sokak által szidott "csúszkálást". Gamermuscle yt-ber csákó is leginkább ezért ekézte a játékot. Valóban volt egy olyan, hogy egy-egy gyors kanyarban a kerekek elkezdtek csúszni, a kocsi szinte megállt egy pillanatra, majd hirtelen csúszott vagy ment tovább. Szó se róla én is éreztem, de mindennel együtt nem különösebben zavart, mindig alkalmazkodtam a fizikájához, mert a full csomag miatt mindig ez volt nekem a kedvenc. De most elűnt, volt nincs. Érezhetően "gördülékenyebbek" a kanyarvételek. Jobb lett sokal.
-
19ati93
senior tag
Nem érzek valami nagy különbséget. Talán a sikánokból való kigyorsításoknál van némi plusz wheelspin. Főleg az első sikánban. Tempósabb kanyarokban ugyanolyannak érződik. Monzában tesztelgettem és egy kicsit még sikerült is javítani a legjobbamon. 1:45.0 most, 45.2 volt eddig.
(720S EVO, default setup, 0-0 wing elől-hátul)
-
dino_m
senior tag
"AMS2 V1.5.5.2 is now live - the latest update brings another batch of physics & AI improvements along with further updates to both new and old content, including more tracks with support for the new flag LED panel feature.
A minor but notable adjustment to the tire modelling of both modern slicks and wet treads has been fastracked with this release, sharpening up the feel of the tires that received the adjustment - these are listed in the changelog below. The changes have no major repercussions on user setups or overall performance of the cars.
On the AI front, adjustments to AI lateral movement rates, distances passing routines are triggered on and enabling of a function for AI in faster cars to "see" slower cars further up ahead have made line switches more flowing and also reduced hesitation both when passing for position as well as dealing with lapped traffic. Further improvements on this area are already in the works. AI also improved for several tracks with a new batch of fast line redos.
MULTIPLAYER LOGS & REPORTS WELCOME!
On the Multiplayer front, users that experience showtopping reliability issues are now welcome to post their session log files on this thread to provide us with valuable info towards debugging these remaining
issues.
ANNOUNCEMENT
Both AMS2 + Season Pass 2020-2022 & AMS1 Ultimate + AMS2 Bundles have now been deactivated from the Steam store page - there are now two AMS2 All-Inclusive options in offer packing AMS2 Base plus the full DLC collection at a 15% overall discount.
The two options offer the same thing, the difference is the first is designed for owners of the two separate Premium DLC Packs, while the second aiming to cater for owners of the 2020-2022 Season Pass. As a New User looking for the complete AMS2 collection, you only need one of them.
As we progress with new DLC releases, both Bundles will be updated accordingly - this way, new users have a single-click option to acquire all existing AMS2 items at any point in time without duplicating their DLC purchases, while existing users get the option to expand their AMS2 collection with only the items they may be missing.V1.5.5.2 CHANGELOG
UI & HUD
Fixed Automatic Clutch input bind label being inconsistently named in different states
PHYSICS
Minor slick tread adjustments for LMDh, F-HiTech Gen2, F-V12, GT1, GTE, GT3 (both gens) GT4, G55 Cup, GT5, G40 Cup, StockV8 (all seasons), Super v8, LMDh, Cadillac DPi, P1 (both gens), Group C, F-Reiza, F-Ultimate Gen2, F-USA Gen1-3 & 2023 (speedway compound)Minor wet tire tread adjustments for F-Classics, F-HiTechs, F-V12, F-V10s, F-Reiza, F-Ultimates, F-USAs, F-3, F-Inter, F-Trainers, LMDh, DPi, P1, P2, P3, P4, GTE, GT3, GT4 classes
Adjusted baseline pressure for GT3 Gen2 and LMDh to account for the removal of tire warming blankets (setup reset recommended)LMDh: Slightly increased brake torque
Added medium compound option for F-HiTech Gen2McLaren 720s Evo: Increased the max bumpstop/packer range to 4cm from 1cm
AI
Adjusted distance AI cars look ahead for slower lapped traffic & added new parameter for faster cars to see even further aheadSlightly increased avoid ratios for AI in lower aggression rangesAI line redos for Cascais, Fontana Speedway, Montreal Historic 1991, Le mans Bugatti, Kansai East & WestFurther adjustments to AI rates for lateral movements & distance thresholds for passing routines to kick inIncreased fuel threshold for AI to decide to pit for fuel on a long track for Endurance cars (LMDh, Cadillac DPi, P1 (both gens), GTE, GT3 (both gens)Bumped up AI skill spread on ovals to the same level of main road course variants to minimise excessive pack racing on ovalsAdjusted AI tire wear degradation for all F-USA classesAI calibration pass for GTE & LMdh, DPi, P1sAI wet performance calibration pass for F-Classic Gen4, F-Hitech Gen1&2, F-V12, F-V10 Gen1&2, F-Reiza, F-Ultimate Gen1&2
TRACKS
LeMans: Additional 3D marshals; Fixed visible gaps in the track near Porsche curve; Adjusted armco lod switching near Mulsanne: Added more of the remaining trackside objects; Adjusted an abnormal bump in the runoff near the Arnage exit curb; Fixed issue where tirewall objects might not be rendered in some external cameras; Adjusted track cameras in Bugatti layout to remove obscured viewsAdded LED flag panels to Kansai, Interlagos, Hockenheim & MonzaFixed safety car parking location for Kansai & HockenheimNurburgring 1971: Fixed the misalignment and added collision to the Continental Podium barriers in the paddockJerez 1988: Fixed body parts lod behavior on some 3D animated actors
VEHICLES
Fixed car exterior rain effects oscillating between dry and wetMercedes AMG GT3 Evo: fixed inverted cockpit bannerGTE: Added luminescent number panels BMW M8 GTE: updated display, improved cockpit lights, windshield banner addedBMW M8 GTE: Updated display & improved cockpit lights; Added windshield bannerF-HiTech G2M2: Fixed cockpit windscreen and mirrors double mesh issues" -
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
A 2024-ES WEC-VERSENYNAPTÁR:
Február 24-25. – Prológ (Katar)
Március2. – Katar 1812 km (Losail)
Április 21. – Imola 6h (Olaszország)
Május 11. – Spa-Francorchamps 6h (Belgium)
Június 15-16. – Le Mans 24h (Franciaország)
Július 14. – São Paulo 6h (Interlagos, Brazília)
Szeptember 1. – Lone Star Le Mans (COTA 6h, USA) mod
Szeptember 15. – Fuji 6h (Japán) mod
November 2. – Bahrein 8h (Bahrein)Már csak Katar és Bahrein kellene, na meg a többi autó, és le lehetne nyomni a '24-es WEC-t.
-
zsozsa74
őstag
Jó lenne, mert iszonyat hangulatos, nagyon szerettem ezt a fícsört a pCars 2-ben. Csak szerintem azért nem kerül vissza (legalábbis egyelőre), mert egyből kezdődik az anyázás a fórumokon, hogy miért nincs a hóhoz ilyen gumi, meg olyan fizika, meg hóekét miért nem lehet a GT3-as Porkére akasztani, meg az AI sem jó a hóban, meg ilyenek. A Reiza meg akkor további kontent gyártás, meg multi polírozás helyett elkezdi vég nélkül a havas dolgokat hegeszteni, hogy az is jó legyen... Szerintem ezt el akarják kerülni kb..
-
dino_m
senior tag
válasz
zsozsa74 #974 üzenetére
Mondjuk, ez a hóban úgyse nagyon versenyeznek dolog, eléggé ki tud akasztani. Ez egy játék. Nyugodtan el lehet térni bizonyos dolgokban. Pl. Old Spán nem versenyeztek modern LMDh autóval, a játékban megtehetem. Ennyi erővel akkor le is tilthatnák és csak azokra a pályákra lehetne kivinni az LMDh-kat, amelyikeken a valóságban is mennek. Nem hülyeség. Remélem a havas körülmények visszakerülnek majd, ha már a fontosabb dolgok kész lesznek.
-
dino_m
senior tag
Havazik a COTA-n.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog #969 üzenetére
Én a felvetést sem értem. Miért használna valaki Oculus hmd-t Steam VR-al? Míg CV1-em volt, eszembe sem jutott ilyet tenni. Tök jó volt az Oculus VR-al. Mondjuk azt sem tudtam, hogy működne-e vele..
-
Enton
addikt
válasz
6absbulldog #969 üzenetére
Mostmár, hogy egyszer sikerült nekiülnöm és egy jó időt nyomkodni a beállításokak, ez így egy nagyon igaz.
Csakmostmegmár azon elmélkedem, hogy 4080 vagy 7800x 3d kéne hogy jobb legyen?
Neadjisten mindkettő, ha nem is egyszerre.
X2 6000+ óta nem volt amd-m, meg teszekben ez a 14700kf se volt szörnyű, egyéb játékok, szépen kipörgetik a sok sok magok szálat benne akár p akár e core. -
Enton
addikt
válasz
6absbulldog #911 üzenetére
No, az este nyomkodtam egy kicsit ezt a openvr-t, egész jó boostot ad fps-ben, majd ma csinálok vs bench-eket steamvr al.
Viszont nagyon tétlen a proci:
Még a proci mem az alapon, vganak nézegettem 90%-ig a teljesítményt visszafogni, cpu 120%-ot kaphat a 9+1 fázisból ha jól emlékszem, száloptimalizáció meg level maxon ai suit ban.Kiváncsi vagyok HT off mag kikapcsolások hoznak e változást, majd azokat is megnézegetem.
Ilyen core unlock progihoz locoklós cpu tool nincs manapság ami hasznos is lehet?Anno volt valami coreunlock izé az pár játéknál hozott különbséget. Még win7 idején asszem. W10 van most megéri w11-re menni?
Esetleg win7? Dx11 ott is megy. -
dino_m
senior tag
válasz
zsozsa74 #962 üzenetére
"Tehát fordítva, ha használsz, akkor látszik."
Ugyan ezt írtam, csak fordítva.
"Ha nem használsz segítséget, akkor nem látszik..."
A PC3-ban meg tudták oldani, külön ikon mutatta melyik segítség volt bekapcsolva. Szrintem Reizának is menne. De, ahogy írod tényleg lényegtelen. -
Lac-coo
őstag
Amúgy ez a TT figyelembe veszi, hogy valaki használ-e segítségeket ?
-
zsozsa74
őstag
Vagy kötelező boxot állítasz be mindenkinek és akkor kicsit mindenki szív, vagy kikapcsolod az üzemanyagfogyást. Vagy nem azt az autót választod és akkor csak az AI lesz szopórolleren , vagy azzal az autóval mész és kispórolod, úgy, hogy az üzemanyag keveréket lean-re rakod. Nyilván így nem is fogsz gyorsan menni.
Kb. ennyi lehetőség van.
-
pa13
friss újonc
Sziasztok! AMS 2 kezdőként kérdezném, hogy hogy van az hogy egy osztályon belül (pl. Copa Classic FL) az egyik autóba verseny induláskor max 50L-t tudok tankolni (passat), egy másikba meg 100-at (puma). A Racing Life-ot játszanám és az egyik championship versenyen 7 kört kellene menni amihez a passat full tankja (50L/6 kör) nem elég, de a gol (50L/7 kör) és puma (100L/9 kör) simán végigmegy tankolás nélkül. Ezzel mit lehet kezdeni? Jópofa dolog a verseny közbeni tankolás, mert realisztikusabb/izgalmasabb a verseny, de ekkora eltéréssel az osztályon belül nem igazán szórakoztató.
-
dino_m
senior tag
"From Robillard3381:
Porsche 992 Cup compatible with game version 1.5.5*
Other cars will follow. Stay tuned!" -
-
zsozsa74
őstag
Akit érint:
Thunderflash frissítette a modjait. Mert az új update-el eltűnt a modok hangja. Most már jó.
-
zsozsa74
őstag
Grat! Holnap lehet, hogy még ránézek, ha lesz energiám. Bár lehet, hogy inkább arra fordítom, hogy a Nordon GT Openben visszavegyem az első helyet, az izgalmasabb nekem...
Van most a heti TT-ben a Le Mans - GT3 gen 2 kombó. Hát itt olyan szinten vagyok lemaradva, hogy az hihetetlen, pedig így belegondolva, nem látok túl sok "trükköt" a pályában, pedig valahol csak elvesztem azt a tizenhárom (!) másodpercet...
Jézus...
-
Lac-coo
őstag
McLarennel becsúsztam 1:28 alá, de nekem ez már a vége, a fülemen folyik ki az agyam ...
[youtube ] -
Lac-coo
őstag
-
Lac-coo
őstag
TT, van benne bőven hiba ,utolsó két kanyar kifejezetten pocsék. De annyira nem izgat az egyedül korozgetes, ennyit szántam rá, vagy 6-8 kört. 1:29:08....Tc : 2.
-
dino_m
senior tag
-
pRoject22
őstag
válasz
zsozsa74 #934 üzenetére
OpenXR Toolkitet feltelepíted és az Opencompositet, az opencomposite progiban kiválasztod az Automobilista2.exe filet és átállítod openxr futásidejűre.
Indítás után shift+F2 és előjön az openxr menü ahol még külön tudod állítania felbontást, szineket és élességet stb.
https://mbucchia.github.io/OpenXR-Toolkit/
-
zsozsa74
őstag
Volt délután egy pár megás frissítés. Ezzel ismét beindult a heti Time Trial 2-2 autó-pálya kombóval, meg bekerült az állandó TT-be Le Mans és az új verdák.
Most már április elejéig látni, hogy mik lesznek a heti TT-ben. És bekerült egy általam a hivatalos fórumtopikban ajánlott kombó is!
Finoman felháborodásomnak adtam hangot, hogy mióta megjelent a Nordschleife a játékban, azóta egyszer sem volt a heti TT-ben. Rögtön javasoltam is egy odaillő gépet a Bömbi M1 Procar-t. Imádok kuplung - H váltóval csapatni vele a Zöld Pokolban. Na hát ez a kombó be is került február 14-21 közötti héten.
Amúgy vannak még jófélék.
Ezen a héten természetesen Le Mans-é a főszerep ott is. Az új GT3-akkal. Szóval nyeregbe!
-
Lac-coo
őstag
Gondoltam ránézek megint, baszik indulni
Tegnap raktam újra az egészet, teljesen gyári telepítés. ami fura, hogy ilyenkor nem jók már az autó adatai sem betöltésnél ... -
19ati93
senior tag
A 720S Evo még mindig top speed hiányban szenved mint az elődje. Egyszerűen useless Daytona, Monza, Le Mans-ban. 1sec-et könnyen ráverek ezeken a pályákon egy AMG vagy Porscheval. Monzában csak kb fél sec.
Minden más pályán viszont szép előrelépés, 1,36-os köröket nagyon lazán lehet gurítani pl Hockenheimben az elődhőz képest. Az utolsó szektorban jön ki rendesen az extra downforce, meg az a turn in harapás az autó elején amit sokszor hiányoltam.
-
dino_m
senior tag
Pont ez a lényeg, hogy aki gyorsabb nálad annak is ugyanez a cucc áll a rendelkezésére. Csak van aki a határokig ki tudja aknázni és van aki nem. Ez olyan mint a valóság. Ugyanazzal a Porsche-val van aki gyorsabb a másiknál. Elég vicces lenne ha a lassabb azzal jönne, hogy túl könnyen vezethető az autó, túl sok a tapadás. Nos a tapadás, ami a pályán tart. Ha mondjuk azt mondod túlkormányozott volt, csúszkált vagy hasonlók, az jobban alátámasztaná az elért eredményt. Szerintem.
-
zsozsa74
őstag
Azért ennek a Le Mans endurance-nak is megvan a szépsége. Most lepengettem 6 kört az LMDh-val, de multiclassban, tettem jó gyenge osztályt is, hogy legyen lekörözés, emiatt nagyon jó verseny alakult, mert sajna az AI néha elég gyenge ebben. Beáll az 5 osztállyal lassab gép mögé. De legalább utolértem őket. Közben nappalból éccaka, meg a felhő- napsütés is változott. Atom volt. A saját osztályos gépekkel 6 tizeden belül voltak a legjobb körök 100-as erősségen. Hátul a Porsche kanyarok valami fantasztikusak ilyen tapadós géppel.
Ja és persze VR-ban. Hamarosan ránézek én is az Open XR-ra, hogy hoz-e valami pluszt a Steam VR-hoz képest. A G2-m megzabálja a 4080-at is...
-
zsozsa74
őstag
Megnéztem a videódat. És hát tc nélkül azért láttam, hogy (főleg T2-ben) ment az orra mindenfelé a kocsinak. Lehet, hogy kevés tc-vel gyorsabb is lennél. Egyébként megpróbáltam, de a (default) Porkével nem tudtam hozni a legjobb körödet versenyben, (default) Mekivel igen, de csak épphogy. Mondjuk én mindig is Mekis voltam...
-
dino_m
senior tag
válasz
PapírVilla #914 üzenetére
Semmi akadálya. Bár a vita nem arról szólt, hogy melyikünk a gyorsabb. Speciel én is messze vagyok az ufóktól. De pont ez a lényeg. Hogyha vannak sokkal, de sokkal gyorsabbak, akkor nem az autókkal van a gond, hanem tudásszinttel. Ha valaki azt állítja hogy nincs kihívás az autóban, akkor mindent tud róla és simán kellene hozni az űridőket.
A gond az, hogy úgy állítja be, hogy ez túl könnyű, túl tapadós, stb... Csak azt nem mondta ki nyíltan, hogy ez egy árkád szar és semmi köze a valósághoz. Éveken át ezt művelte az összes pCars fórumon. Valami becsípődött neki a Madness Engine-nel készült játékokkal szemben. Szóval semmi gond. Jöhet trollkodni, de folyamatosan le lesz oltva.Ennyi. Ha normálisan jön, akkor normálisan társalgunk.
-
zsozsa74
őstag
Az mod autók hangjai tönkrementek. Úgy tűnik, hozzá kell igazítaniuk a moddereknek az új verzióhoz.
-
v2
senior tag
A verziószám nem változik, mivel az exek változatlanok maradnak - build 2490 változásnapló:
LMDh: Kisebb diffúzor alapvonal-emelés beállítása (minden modell); AI kalibrációs pass
GT3 Gen2 (minden modell): Állítsa be az LD alapértelmezett végső meghajtót a hosszabb opcióra
LeMans 24h / Bugatti: Hozzáadott hiányzó tömegeket a garázs lelátón; További LOD és teljesítmény hangolás; A mesterséges intelligencia vonal átdolgozása a 24 órás elrendezés érdekében (gyorsabb, simább és kevésbé késői fékezés)
Porsche 963: Igazított illesztőprogram-animációk -
dino_m
senior tag
válasz
bence1885 #912 üzenetére
2024-re van előirányozva a multi rendbe tétele. Év vége előtt nem igen számítanék komolyabb előrelépésre. Legalábbis, a ligázni vágyók számára nem. De ha a Reiza azt mondja, hogy év vége, akkor kábé 2025 közepe.
A játékban lévő multi elég jó alkalmi összeröffenésekhez. Én nem bánnám, ha ezt tudnák tökéletesíteni, hogy akár bajnokságokat is lehessen futtatni, mondjuk egy jó online championships, ami az offlinehoz hasonló lehetne. Ha ezt rendbe szednék, akkor ez egy nagyon jó rendszer lenne. Nem sok olyan játék van amelyikben játékon belül egy ilyen részletesen beállítható online rész van, ingyenes szerverhasználattal. Amúgy is rühellem az ilyen harmadik fél által felállított online ligákat, de ez az egyéni szocproblémám. -
bence1885
aktív tag
Nagyon kellett ez a frissítés, rendesen elkapott a gépszíj. Egy nagyon jó multi hiányzik ebből a gameből (pl LFM) különben a feledésbe fog merülni az évek múltával. Nagyon megérdemelné a nagyobb figyelmet, de így official vagy egy LFM szintű multi nélkül én is nehezen veszem elő, mert kellennek az emberi ellenfelek nekem. Persze tudom még minden is fejlesztés alatt van.... Csak győzzünk várni.
Meglátjuk mennyire viszi el az idén nemsoká megjelenő Le Mans Gt Ultimate.
-
6absbulldog
tag
Wow, nagyon bejön a GT3 gen2, egyelőre csak ezeket néztem meg az új tartalomból, ezeket is csak időmérőn. Majd a következő napokban mélyebben elemzem.
Enton: Mindenképp OpenVR-t válaszd induláskor, én csak azzal nyomom és sokkal jobb a teljesítmény, mint steamVr alatt.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Track layouts to receive AI line redos
Ez a szál is az AI viselkedéséről szól, de a pálya finomhangolásának oldaláról.
-
Lac-coo
őstag
De amin sehogy sincs TC. azokat is uygan így leeht hajtani... Nagyon tapad.
-
Lac-coo
őstag
Nem, gameplayben authenticen van, de megnéztem ugyanúgy kikapcsol mindet az autó onboardja is. Fóleg mert ez is fapados, és a gázt veszi el, ami látszik a gázpedál állásán, plusz a dasboardom ledjeire ki van rakva aTC is , villog ha működésbe lép ...
Ez ilyen. Így túleröltetve azt mondom ha ez lenne egy 3-5 szintű TC akkor lenne jó .
-
dino_m
senior tag
Ja lehet, hogy azért mert be voltam jelentkezve.
Official AI Report Topic -
Enton
addikt
Itt is egy ilyen 4 kör plusz formation+cooldown lap:
Onboard vr, fps az gyalázatos de majd rámegyek az openvr-ra de még nem jutottam el oda hogy azt is belőjen.
Egy szó mint száz ez még mindig élvezetes, avagy proper fun!!!
És kb ez a lényeg csak.
Érdekes hogy loading screen-en hard + wet gumikat ír pályán meg már soft +wet van. sebaj a dec 31 adta a hideget nekik és jó is volt, nyárra simán kéne hard slick is.
Tüzijátékot meg nem láttam az éljel de majd megnézem 1óra pluszos futtammal is, itt most 60x szorzó a time-on. Ja meg Ai plusz egy aggression.
i7 14700kf 3090 tuf vga 90-100 közt pörgött, procit nem néztem. remélem open xr segít majd egy pöppet.Link nem a igazi about block valamit dob.
-
dino_m
senior tag
Hivatalos AI-jelentés.
A bejelentés benyújtásakor kérjük, adja meg a probléma reprodukálásához szükséges alábbi információkat:
Autó / pálya:
AI erősség beállítása:
Kanyar (ha a probléma sarokspecifikus):
AI agresszió beállítása:
Szabadedzés / időmérő / verseny időtartama/körök száma:
Időjárás, amikor a problémát észlelték:
Játékos gumiabroncs:
AI gumiabroncs (ha ismert, hogy eltér a lejátszótól):
Az edzés típusa, amikor a problémát észlelték (szabadedzés / időmérő / verseny)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Watch 5 /12 Hó Garanciával
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 30 Ciklus - 100% Akkumulátor - 8GB/256GB SSD - MAGYAR - Éjfekete
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest