- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyenes arányban. 200 mm^2 az kb. 1 milliárd tranyó 40 nm-en. Bár lehet, hogy túllépik a 200 mm^2-et, de szerintem nem. Logikus lenne a felsőkategóriát X3 modellel támadni. A fesz és a hőtermelés úgyis alacsony lesz 40 nm-n. Egy nyákra bőven ráfér három RV870.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
gyiku:
Szerintem a legjobb döntés a 40 nm-t egy kisméretű GPU-n kezdeni. 200 mm^2 ideális. Ebből DX11-el kihozható a teljes RV770 magasabb órajelekkel. Legkisebb modell lesz 30k, X2 60k (akár MCM alapú összekötés), X3 vagy MCM lehetőség esetén X4 lesz 90-120k. A gyártási költség meg lófing, mert a kihozatal az egekben. Emellett egy chippel le van fedve a piac háromnegyede. Most az AMD nyilván jobban tudja, hogy mely játékok jönnek majd jövőre, szerintem már érdemes azzal kalkulálni, hogy az R600 technikailag túlnő a G80-on ... jönnek a komplex shaderek, geometry shaderek és FP16 blending ... komolyabb deferred rendering, és fény-árnyék kezelési technikák DX10.1-gyel.
Fogalmazhatunk, úgy is, hogy ebből a helyzetből, csak elbaszni lehet az R800 vonalat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bluegene #136 üzenetére
Felőlem lehet ON ...
Látható benne a 10 SIMD tömb. Minden SIMD tömbben tisztán kivehető a szuparskalár processzorok négyes csoportja. Minden tömb végén van egy kis SP tömb ami helyettesíthet egy szuperskalár procit tömbönként.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
100 felett lesz kb. 110 mm^2 Viszont kap DDR5 támogatást, de nem biztos, hogy használni fogják. Valszeg most a gyárakban tesztelik, hogy melyik az a maximális sávszélesség, ahol a legjobban teljesít a kari.
Akkor sem hozzák ki az RV870-et, ha ki tudnák hozni ... nincs értelme sietni. A DX11 leghamarabb jövő év végén jön. Tuti előny lesz, ha az RV870 már eleve úgy startol, hogy túl van minimum két stepping váltáson. Ismét tökéletes lesz a chip kihozatali aránya, már a gyártás elején. Az RV770 is itt nyerte meg a csatát. Rohadt olcsón hoz sok hasznot.
Látod mit csinál az AMD ... az RV740-nel teszteli először a 40 nm-ert. Ha valami nem klappól, akkor még mindig olcsó a 110 mm^2-es chip, kevés lesz a veszteség. Q2-re a problémák megoldhatóak, és jöhet többi 40 nm-es lapka ... nagyobb magmérettel persze.
Az NV a G200-at váltja le 40 nm-re az kb. 355 mm^2 ... ha valami nem tökéletes, az nv nem kísérletezgethet, mert túl nagy a magméret, így keményen vissza kell fogni a gyártást és a problémát elméletben kell megoldani ... nyilván ez komoly időveszteség.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ulveczkii #159 üzenetére
Hát én nem számoltam, hanem egy japán oldal számított eredményeit néztem.
De így utánaszámolva tévesnek mondanám. Hiába az ember csak magában bízhat.Amúgy te számolsz jól ... az arányt még négyzetre kell emelni. És úgy lesz meg az új chip közelítőleges mérete.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ulveczkii #166 üzenetére
Már itt is vagyok.
A textúrázóblokkok az R600-nál a SIMD tömbök egy-egy szeletéhez kapcsolódtak. Az RV770-nél magához a SIMD tömbhöz kapcsolódnak. Ennyi a változás.
Semmi cachet nem vettek ki belőle, csak megváltoztatták a logikai felépítést.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] Itt írtunk a STALKER Clear Sky-ról és az Unigine motorrol.
[link] - Itt vannak 8.12-es driverrel készült Far Cry 2 képek is ... összehasonlítva a régivel. Működnek a LOD utasítások. Kis szutyok árnyékok vannak a síneken.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ulveczkii #296 üzenetére
Logikailag 10 feldolgozó tömb van. Ezek a sorok. Minden sorban négy Szuperskalár shader processzor van összefűzve. És soronként ezekből van négy darab. 4x4 az 16 szuperskalár shader processzor és egy ilyenben van 5, vagy 4+1 shader egység ... kinek melyik megfogalmazás tetszik.
Lehet tömbönként 18 Szuperskalár shader processzor, csak a pixelszámítás négyes blokk-okban zajlik, így van egy két procis csonka blokk. Nyilván csak a grafikában van jelentősége ennek, az általános számításnál nincs ... Ezért vannak csak a FireStream kártyák úgy eladva, hogy a chipeken a driverből engedélyeztethető a plussz két Szuparskalár shader proci tömbönként.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz csatahajós #298 üzenetére
Ennek szvsz csak örülnek. Amíg nincs DX10.1 támogatás, addig előny lesz az a rakat DX10.1-es cím amit behúztak 2009-re.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kuss van a DX10.1-ről ... Ez lesz a piaci politika része. A DX10.1-ről azt a látszatot akarják kelteni, hogy a támogatása minden fejlesztőnek természetes, és nem kell könyörögni érte. Egyébként főleg a PC-s közösségnek szóló játékok jönnek DX10.1 támogatással, de befut pár konzol cím is.
Majd a héten lesz egy ilyen összefoglaló hír ... a karácsonyi szezonban körbekérdeztem a fejlesztőket. Sajnos sokan szartak rám, de pár embernek eleredt a nyelve. Bár konkrétan a saját projektekről nem igazán beszélt senki, de általánosan mindenki elmondta kb. ugyanazt ... hogy nem tetszik nekik ami lesz 2009-ben a PC-s játékpiacon. Sőt páran a DX11-et is kifogásolták. Főleg az a bajuk, hogy az Xbox tesszellátor nem kompatibilis a DX11-sel. Na majd mindenki meglátja, ha kész lesz a hír.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #320 üzenetére
Pontosan ez a baj. PC-re csak a port fér bele a költségvetésbe. Xbox 360-hoz megcsinálják a Low Poly modelleket és felnyomják a részletességet tesszellátorral. A PS3 hat vektormagja gyakorlatilag ugyanúgy helyt áll mint a tesszellátor (bár több munkát igényel a programozása), de gyakorlatilag nem probléma. A Wii sok bevételt hoz megéri fejleszteni rá. Végül itt a PC. Az első kérdés, hogy megéri-e szenvedni a magas részletességű modellek elkészítésével? Hát nem, mert rohadt egyszerű a tesszellátor használata. Megcímzed a feladattal az egységet és automatikusan meglesz oldva a tesszellálás. Na erre a DX11-es futószalag nem képes, mert a logikai működése más. Most mindenki nagyon várja a Tessellation SDK-t. Elvileg idén Q1-ben megjelenik. Innentől már élesben is lehet használni a Radeonok tesszellátorát. Mindenki gyakorolhat rajta...
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát igen. Helyenként nem kóser ez a G80...
Ezért mondta a Folding egyik fejlesztője, hogy az NV a G80-nál beáldozta a rendszer grafikai teljesítményét a nagyobb GPGPU kapacitásért. Míg az AMD a grafikai teljesítményt tartja szem előtt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ilyen fejlesztés szopás lenne. Közel sem biztos, hogy a feljavított modellek mérete belefér a 32 bit-es op rendszerek memóriakorlátjaiba. A tesszellátorral a kisméretű modell van tárolva, a magas részletességű verzión csak a grafikus kártya dolgozik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bluegene #328 üzenetére
Az Alliassing jelenség az a mintavételezés hibája, vagy inkább mellékterméke. Ezt csak az AA teszi kevésbé láthatóvá. Mellesleg a Froblins demón 4xAA van alapból, mert nem okoz teljesítménycsökkenést.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #406 üzenetére
Hát a te logikáddal magyarázva a DX10-nek vannak A, B képességei. A DX10.1-nek meg A, B, C, D. Nyilván a szabványhoz támogatni kell a követelményeket. Az NV karik meg tudják csinálni a D képességet ( ... ami valójában a Multisample Access). De ezt nem tehetik, meg! ... mert a program DX10 módban fut, ahol nincs D képesség. Ahhoz, hogy a D képesség elérhetővé váljon DX10.1-es erőforrás származtatás kell a programba. Ez a DX10.1 kiterjesztés pedig csak, akkor aktiválódik, ha a kártya DX10.1-es.
Az egész dolog a Vendro Specific Caps bitek betiltásából ered. A DX10-től nincs ilyen bit. Tehát attól, hogy a kari támogatja a D-t, nem fogja tudni futtatni az eljárást addig, amíg a C-t nem támogatja a hardver, azaz amíg DDI tulajdonképpen verzió DX10.1-es nem lesz.A Far Cry 2 esete az érdekes. A programozás szándékosan alakult így. A GeForce DX10 módban fut, míg a Radeon DX10.1-ben, és nincs lehetőség a Radeont DX10 módra kényszeríteni. A render alatt az AA számításához a GeForce Color Subsample adatokat használ. Ezt egy fázisban kinyeri. Az AA megy x sebességgel. A Radeonnak még be van iktatva egy plusz Z subsample mintavételezési fázis, hogy lassítsák a rendszert. Az AA számításnál a Z subsample adatoknak nagyon minimális hatása van, tehát a képminőség közel azonos. Nyilván a Radeon egy fázissal több munkát végez ami -10% átlag a sebességben. Ha ez nem lenne a Far Cry 2-ben ami egyébként TWIMTBP cím, akkor a Radeonok könnyedén elvernék a konkurens GeForce karikat. Ugye régebben volt róla szó, hogy a Radeon jobban bírja a DX10-es eljárásokat. A Far Cry 2 pedig mondhatni eléggé használja az API-t. Van még egy előnye a DX10.1-nek. Pár árnyékhoz Gather utasítást használ a motor, ez csak Radeonon fut le. Picit szebb a képminőség.
Ha megnézed a 185-ös alfa drivert, akkor láthatod, hogy ott az Ambient Occlusion, mint alkalmazható extra. Ezt még több eljárás is követni fogja. Ennek az az oka, hogy az NV helyenként komoly képminőséghátrányt fog majd felmutatni a DX10.1-es játékokban (és hát nyilván ők is tudják, hogy elég sok játék fogja már 2009-ben támogatni az API-t). Például az Ambient Occlusion a Gather utasításokon keresztül lesz optimalizálva. Erre azért van szükség, mert ez egy nagyon teljesítményigényes eljárás. A Gather4 mintavétellel a teljesítményigény viszont a gyakorlatban a negyedére csökkenthető. A nyilván felesleges a DX10-es karikat kifektetni az eljárással, így eleve DX10.1-re írják meg. Persze ez csak példa volt, más finomságok is lesznek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azé a sebesség nem minden. A Crossbar partícióalapú memóriavezérlés, tehát streaming texturing mellett előfordulhat, hogy több memóriapartíció is ugyanazt az adatot tárolja. Lásd a GeForce karik gyors memóriaelfogyása.
A Ringbus és a Hub az globális vezérlésű, tehát a teljes memóriát tekinti a rendszer a partíciónak, így sose lesz egy adat többször a memóriába.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem teljesen ... A Hub a logikai és központosított vezérlő. A Crossbar esetén minden csatornának van egy külön partícióvezérlője is. Az RV770 ábráknál is ott a HUB az MC partíciók közt. Csak nem fért oda a rajzon. De ettől a nyilakkal jelezték, hogy a HUD a ROP és az MC között van.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem teljesen ... a ROP-ból a HUB-ba megy a cucc és a HUB-ból megy valamelyik memóriapartícióba.
gyiku: minden lehetséges, amíg meg nem jelenik a kari. Persze a 16 ROP engem is meglepne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos pontos infók és doksik nincsenek a HUB-ról. De azt írták a Beyond-on, hogy elég komoly 250-300 GB/sec körüli belső sávszélessége van.
janos666: A STALKER Clear Sky is DX10.1-es, és észrevehető képminőség különbség van. A Far Cry 2 másképp használja a DX10.1-et. Külön fázisokban futtat mindent. Ezzel a Radeon-ok több munkát végez. Persze a 8.12-es driverben már javítottak pár hibát is, így képminőségük is jobb lett, csak nehéz észrevenni.
A Tesszellátort meglehetősen nehéz lett volna eddig támogatni, mivel nincs is kész a Tessellation SDK. Elvileg márciusra éri el a végső állapotot. Akkor majd elkezdik nézegetni a lehetőségeket. Nyilván az xBox360-os fejlesztéseknek előny lesz az új SDK, mert könnyebben lehet majd paraméterezni a rendszert a PC-n. Az eredményeket persze át lehet ültetni a Xenos egységére, mivel a rendszer gyakorlatilag ugyanaz, mint az R6xx/R7xx családnál.
Azt nem mondhatom el, hogy mely játékok érkeznek DX10.1 támogatással, de azt elárulhatom, hogy kik jelenleg az AMD partnerek: NHN, Phenomic, The Creative Assembly, Techland, GSC Game World, Blizzard, Valve ... nem kiemelt partnerek Bioware, Ironclad Games, Codemasters, Ascaron Entertainment, Eden Games. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy csak tőlük várható DX10.1 gama, mert van olyan is aki valószínűleg azért alkalmazta, mert egyszerűen kell a technika az AA-hoz és a gyors árnyékoláshoz. A cégek közül a Phenomic és The Creative Assembly nyilatkozhat a játékairól, mert azoknak a megjelenése közeleg. A többieknek hivatalból kussolni kell.rollins: a DICE-nak szerződése van az NV-vel, így Frostbite motort nem fogják használni PC-re. Amikor készült, akkor a Xenos miatt nagyon együtt dolgoztak az AMD-vel. Volt anno a motorrol egy nem hivatalos teljesítményteszt ... csak nem tom hol van majd megkeresem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #456 üzenetére
Értem az iróniát ... csak igazából azzal nekem soha nem volt problémám, ha a gyártó támogatta a fejlesztőket (hardverekkel, pénzzel, szakemberekkel vagy bármilyen formában is). Nekem az nem tetszik amikor ezért cserébe azt kérik, hogy zárják ki a konkurenst a fejlesztésből, és szándékosan okozzanak nekik kárt. Persze lehet, hogy rosszul gondolom, de ez etikátlan, és a piac gyengüléséhez vezet. (lehet ilyen címet mondani Hellgate: London, Mirror's Edge ...)
Szvsz egy csomó embernek problémája van a Crysis-sal, hogy NV-s. De ez baromság ... nem volt kizárva az AMD. Vagy vegyük az RS: Vegast ... onnan sem zárták ki az NV-t. Ezek teljesen rendben vannak. Speciális eset a Call Of Juarez ... onnan magát zárta ki az NV. Elég szar is lett a viszont a Techland és a zöldek között. Gondolom mindenki emlékszik, hogy a DX9-es verzió még TWIMTBP cím volt ... amikor viszont kijött a DX10, akkor a Techland előállt a DX10 patch ötletével, és elkezdte készíteni. Az NV viszont bepörgött, mert látta a Geometry Shader terveket, meg hasonlókat. Nem tetszett neki és bevágta a durcit ... a szerződések felbontásával. Nyilván a Techland átment az AMD-hez. Ezt eddig elfogadom ... csak az nem tetszet az NV-nél, hogy amikor megjelent a patch, akkor azt mondták, hogy kizárták őket a fejlesztésből és szándékosan lassítják a kártyáit. Nyilván a Techland-nek ez marhára nem tetszhetett, amikor nem is ez volt az igazság. Persze később az NV jelentkezett a támogatásért és a Techland természetesen minden segítséget megadott. Picit kamu volt a szitu, de már nem emlékszik rá senki ... (ezt csak azért írtam le, hogy a hátbatámadásról is legyen szó)Amúgy a partnereknek nem kötelező a DX10.1-et használ ésatöbbi ... csak az AMD részt vesz a projektekben. Ettől persze még az NV sincs kizárva semmiből. Persze a főpartnerek esetében az AMD nyilván elvárja a DX10.1 támogatását. Spec a Stormrise fejlesztőjétől tudtam meg, hogy a DX10.1-et az maguktól kezdték el támogatni, csak az AMd jelentkezett, hogy segít. Nyilván a motorban csak DX10 mód lesz, de ugyanúgy lesz optimalizált kód GeForce-ra is. Mondjuk a Geometry Shader és DX10.1 miatt az AMD karik el fognak húzni.
Ha az FC2-ről van szó, akkor az nem a legjobban optimalizált motor. Ez bőven benne van az eltérésekben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a DX10.1 ipari szabvány. Nem szabad azt a látszatot kelteni, hogy gürizni kell a fejlesztőknél a támogatásért. Most képzeld el azt a helyzetet, hogy bejelentik előre mik lesznek a DX10.1 játékok. Mindenki könyveli magában, és ha azok nem tetszenek a játékosnak, akkor inkább vesz egy GeForce-ot. Ha viszont a semmiből jönnek a DX10.1 címek, akkor a jövőhéten megjelenő "Piroska és a Farkas" is támogathatja akár a DX10.1-et. A Physx esetében tudod előre, hogy mikről maradsz le, míg az AMD-nél nem, így akár a jövőhéten megjelenő kedvenc játékod is tartalmazhat DX10.1-et, de tudod, hogy Physx-et nem támogat. Melyik karit vennéd a gépedbe. ... érted a logikát
Egyébként a főpartnerekből azért lehet sejteni, hogy mely címek támogatják biztosan az AMD technikákat (még a tesszellátor is esélyes ... csak erről sem szabad böszéni )Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DzsedalY #476 üzenetére
A DX10.1-es effekteket nem fogják tudni az NV karik, de a kár minimalizálásán már dolgozik az NV. Majd kapnak a driverben helyet ilyen speckó effektek, mint pl. a Screen Space Ambient Occlusion a 185.nemtomhányas alfa driverben. Persze az extra fázissal tizedelni fogja a sebességet, de legalább megcsinálja a kari ... GTX 295 SLI tulajok előnyben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát a G212-re azért annyira nem kell számítani, mert nagy az esélye, hogy a project törölve lesz. Legjobb ütemterv szerint is szeptemberre lesz kész ... Novemberben meg elméletben itt lesz a G300. Teljesen felesleges folytatni a fejlesztést ... inkább át kell nyomni az erőforrást a többi projectre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tom ... szerintem csak a G212 van bajban. Mondjuk ha tényleg szeptemberre lenne leghamarabb kész, akkor egyértelmű, hogy törölni kell. A G300-at azt úgytom, hogy nem teljesen a grafikus gárda tervezi, de nyilván a segítség jól jön.
Hát az AMD szerintem már nyár végén kész lesz az RV870-nel. Itt nyilván az a stratégia, hogy plusz egy steppinget lenyomnak a G300-ig. Gondolom a legjobb kihozatalra törekednek. Gondolom az NV most már számít az RV770-nél lévő stratégiára, kérdés, hogy tud-e olyan chipet tervezni, ami ugyanannyi tranyóval hozza, majd ugyanazt a teljesítményt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig ellőtték a Physx címeket. Most már nemet mond minden fejlesztő. A támogatásnál nagyon fontos, hogy a piacon a célközönségnek milyen rendszere van. Egyszerűen a GeForce GTX 200 elterjedése annyira kicsi, hogy nincs értelme támogatni.
A felhasználók jelentős része még mindig HD Radeont vesz. Amíg ez meg nem változik, addig nincs baj. Márciusban meg jön két új motyó. Elég durva lesz a HD 4830 teljesítmény 20k-ért.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Sweet Lou 6 #495 üzenetére
Amelyik játék DX10.1-el jön, ott előnye lesz a HD 3850-nek. Főleg az lesz az előny, hogy kapsz AA támogatást és sokkal gyorsabb lesz az SSAO és az árnyékolás.
Az első full DX10 játék a Stormrise ... nem is készítettek DX9-es path-ot. A fejlesztőktől tudom, hogy szebb képminőség mellett, az általad említett felbontásban jelenleg a GF GTX 260-nal van pariban a HD3850. De lehet, hogy a DX10 kódból kiveszik az Ambient Occlusiont, ami sokat fog dobni a GeForce sebességén. Persze így már sokkal csúnyább lesz a játék.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szvsz a HD 4830 az nem hiszem, hogy komoly gond már. Az RV770 bőven kitermelte a maga hasznát. Nem nagyon problémázik az AMD most azon, hogy a HD 4830 nem hoz majd tripla hasznot. Eladják még az RV770 chipeket és kész a terep a 40 nm-es RV740-nek ... és az RV790-nek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt pletyizik, hogy a TSMC CyberShuttle gépezetén lement egy 12 ROP-os RV740 variáns. A 8 ROP-hoz képest átlag 4%-kal volt gyorsabb chip. Szvsz ennyit tényleg nem ér a plusz eszközök beépítése, és a drágább gyártási költség. Ezek alapján jó ötlet a 8 ROP.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez teljes chip volt elvileg 640 ALU-val. Csak az órajelek voltak visszavéve, mert a TSMC CyberShuttle-jét egy általános technológiára készítették. De így is jó paraméterezhetőség vizsgálatra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Aktív témák
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Sweet.tv - internetes TV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automobilista 2
- iPhone topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Bestbuy játékok
- Shell script topik
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...