Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #7036 üzenetére
Ez azért nem jó gondolkodás, mert a modern játékokban ilyen nem fordulhat elő. A legtöbb shader nem függ a másiktól, így a szuperskalár forma ma a legjobb a grafikai feldolgozásra. Ráadásul ez a méretben is előny, mivel kicsi a chip és a számítási teljesítmény magas. A gyakorlatban is ezt látod, 3D-ben az RV790 tartja a tempót a sokkal nagyobb G200-zal. Ráadásul a G200-nak nincs is DX10.1 támogatása, ami tovább növelné a chip méretét.
A GPGPU-ban jelent problémát a függőség ... lásd Folding.
NEISSE meg akarja magyarázni teljesítmény oldalról a dolgokat, de ezt már az NV sem teszi. A PhysX és a 3D Vision levelek jönnek tömegszámra tőlük. Ja és, hogy nincs szükség nagyobb teljesítményre.
Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple iPhone 16 - White - Használt, karcmentes
- OLCSÓBB!!! Lenovo Thinkpad T480S üzleti i5-8350u 8th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD, több db, gar.
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Xbox Ultimate előfizetések
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest