Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #2240 üzenetére

    Hogy? Volt elég sok. 9800SE az elég durva volt. x800 már az elején nem volt ajánlott, magára vessen az aki megvette, én biztos nem ajánlottam senkinek. Az x1800-1900-ak elég jól teljesítenek, bár ezeket a karikat sem ajánlottam, de ez talán hiba volt. Persze továbbra is tartom magam ahhoz, hogy a szabvány támogatása megkérdőjelezhetetlen. Azt gondoltam, hogy az nV GF7 féle hosszú, ''csővezeték'' szerű Pixel Shader egységei jobban el tudják tüntetni a textura fetch időkiesését, de úgy néz ki, hogy a dedikált egységes X1000 erre a feladatra jóval alkalmassabb.
    Most is elég jól áll a zászló az R600 architektúrájának. 10:1 körüli ALU:Tex-re tervezték, míg a G80-at úgy 4:1-re. A mai játékok 3:1 és 4:1-es ALU:Tex arányt használnak. Jövőre már jönnek a 10:1-el rendelkezők és azokat imádni fogja az R600. Eleve el lehet gondolni, hogy egy top kategóriás VGA-t kb. 1-1,5 évre terveznek. A G80 most éli azt az időszakot amikor az ő felépítése érvényesül, az R600 jövő ilyenkor fog villogni, pontosan úgy mint ahogy most villog a x1000 architektúra. :U

Új hozzászólás Aktív témák