- Először sikerült AI felskálázót integrálnia a Proton fő komponensébe a Valve-nak
- A Dbrand megfejtette mi hiányzik a Steam Machine-ről
- A NAND helyett a DRAM lesz a Samsung aranybányája
- Meglepetés: az ARM is belép az NVIDIA titkos klubjába
- Szeretne nagyobb versenyt a Microsoft, de nem szeretne túl sok gyártót a piacon
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A Dbrand megfejtette mi hiányzik a Steam Machine-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Projektor topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Aktív témák
-
válasz
Tuco Ramirez
#3150
üzenetére
Ha GS izzasztásról beszélünk, akkor nyugodtan nézzétek meg az eddigi 3 DX10-es drótozványt, azok is megteszik ezt. OK, várjunk meg egy rendesen összerakott engine-t (pl. a Rage-et - ja bocs, azt nem
), de ne számítsatok nagy csodákra - a GS ugyanabból a shader core-ból zabál kapacitást, mint a pixel shader-ek, + még generál további objektumokat, amire szintén kell pixel shader kapacitás. Emellett mi 2600XT tulajdonosok imádkozzunk együtt szorgalmasan, hogy elsősorban nem olyan új objektumokat fognak a játékok GS-sel generálni, amiket még textúrázni is kell, mert akkor aztán szépen fogunk kinézni... 
Arra meg nagy összegű fogadást mernék kötni, hogy egy DX10-es játékban a 2600XT meg sem fogja közelíteni a 8800GTS-t.
Aktív témák
- Milyen routert?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A Dbrand megfejtette mi hiányzik a Steam Machine-ről
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- BestBuy ruhás topik
- Futás, futópályák
- alza vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elektromos autók - motorok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3361, 100% Akksi
- Asus Zenbook 13 laptop
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Dell Latitude 5455 14 FHD+ üzleti notebook - Qualcomm X Plus X1 16GB DDR5 512GB SSD W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

), de ne számítsatok nagy csodákra - a GS ugyanabból a shader core-ból zabál kapacitást, mint a pixel shader-ek, + még generál további objektumokat, amire szintén kell pixel shader kapacitás. Emellett mi 2600XT tulajdonosok imádkozzunk együtt szorgalmasan, hogy elsősorban nem olyan új objektumokat fognak a játékok GS-sel generálni, amiket még textúrázni is kell, mert akkor aztán szépen fogunk kinézni... 


