Hirdetés
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen Blu-ray írót?
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Én értem, hogy ovis. De ha csak egyetlen feladat fut a procin...
Timer-nél lesz némi overhead, amivel nehéz számolni.
Nekem legalábbis.
Jelenleg azzal kísérletezek, hogy setup()-ban lemérem minden függvény idejét és ezekkel korrigálom a delay-t. Így faszán be lehet lőni az fps-t.Frame vezérlésű animációt egy ovis is leprogramoz, nekem meg nulla tapasztalatom van, a nyelvvel is csak ismerkedek.

A timer vezérlésű animációt még nem tudom, hogy lehetne összerakni. PC-s 3D grafikából merítettem ihletet, ott a motor teljes kapacitással fut és a megjelenítés van időzítve.
Nálam ez úgy nézne ki, hogy a led library meghívása lenne időzítve a program végén, míg a renderelés lefut minden ciklusban.De nekem ez a megközelítés nem tetszik.
Ha meg a teljes futószalagot időzítem, akkor meg tudni kéne belépés előtt, hogy mennyi idő alatt fog lefutni, mert azzal az értékkel kell korrigálni a timer-t.
De időt mérni csak a végén tudok...
Szóval jelenleg még a tervezőasztalon sem tisztult ki a kép.
Vmi olyasmin filózok, hogy az animáció sebességét függetleníteni kéne az fps-től ÉS a megjelenítés frekvenciájától is. Vagyis ha a teljesítmény skálázná a következő képkocka offset-jét. Pl. egy colorwheel esetén a függvény felbontását növelném két képkocka között, ha gyorsul a sebesség. Vagyis ha egy másodperc alatt ki tud tolni magából 60 fps-t a vas, akkor 100% mintavételezés volna, 120 fps-nél 200% mintavételezés a függvényen.
De az egyenletes megjelenítéshez itt is ismernem kéne a futószalag idejét belépés előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Vicces képek
- Xbox Series X|S
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Diablo IV
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- Eladó alaplap + processzor + memória + hűtő
- Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K + objektívek
- R5 5600X/32GB DDR4/6700 XT 12GB/1TB M2 P4+2TB M2 P3 SSD/Ss GX 750W/G213/Razer DA3+pad/FHD 170Hz 24"
- Bontatlan, Sony PS5 PRO Pro 2TB, lemez mentes verzió
- Samsung Galaxy Z Fold4 Graygreen Duplakijelzős produktivitás, 120 Hz, Garancia 2026. 03. 22-ig
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- PlayStation 4 Slim 1TB
- ÚJ ASTRO A50 5th Gen LIGHTSPEED WIRELESS HEADSET + BASE STATION fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


ekkold

