-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Undoroid
őstag
válasz
doberman #15789 üzenetére
Szia!
Írok egy rövid privátot. Remélem, hogy lesz időd elolvasni!
Janos250!
Nem köveznek meg! Nem "hittéríteni" jöttél, hanem mutattál/mutattatok -egy jó/jobb- alternatívát, amit mások nevében is csak megköszönni tudok!
Mivel kezdő vagyok, minden jótanács jól jön!
Valami éppen lehet a módosításokkal, de csak annyit értem el eddig, hogy a kijelzőn nem csak az egysoros "telikarakteres" kiírás látható, hanem mindkét sorban mindenféle karakterek jelennek meg és lassan scrolloznak jobbra!
Nyilván nincs messze a helyes megoldás, de jelenleg több a befektetett energia, mint az eredmény!
Powerbankos betáp esetén sem lett semmi változás (sem az eredeti bekötésekkel, se a módosítottal)
Ezután keresni kezdtem a NET-en megoldásokat az l2c-s LCD-hez, de működő programot nem (csak valami visual...-os programozási eljárásút, amit még sohasem láttam) találtam! Végül már golyózott a szemem és felfüggesztettem a Nano-s megoldások aznapi keresését!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen beszerezhető pár SEGA klasszikus mielőtt lekerülnek a Play Áruházból
- CMF Phone 2 Pro - a százezer forintos kérdés
- Bittorrent topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Dell notebook topic
- Autós topik
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...
- Robbanj a jövőbe egy új Ryzen 7 5800X-szel! Kamatmentes rèszletre is!!
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)