- Véleményes teszt bizonygatja mennyit ér a Macbook Neo 8 GB RAM-ja
- Windows 11: miért nem vált mindenki?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Mégsem lettek annyira pénztárcabarátok az új Intel CPU-k
- Idén lesz tíz éves az AMD Socket AM4 foglalat
- Micro Four Thirds
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem a mintyegon19 jobb lenne
A 19-et még nem használom, csak fenn van két eszközön, a laptopon mondjuk napi használat alatt áll.
Viszont 5 év után itt az ideje, hogy használj fő rendszerként valami más disztrót, hogy fejlődj.
Említettem már, hogy én tényleg totál laikus vagyok, soha nem tanultam informatikát, így ha valamit 5 éve eredményesen tudok használni, kiváltva a Wint, az nekem totál elég. Attól, hogy időnként belepofázok sok dologba, még ugyanúgy nem értek az egészhez, mint a többi laikus user. De azt hiszem, ez már nyilvánvaló lett mostanra. Vissza is fogtam a lendületem.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Amúgy az összes ismerősömnek Mint-et raktam a gépére, még olyan gép is volt, amit 2 szerviz is elküldött, hogy ez már kuka. XFCE 17.3-mal mégis működött.

Te törekszel kibővíteni a látóköröd, mert van alapod hozzá és itt sokaknak van, keveseknek meg nincs, igaz utóbbiak inkább csak kérdeznek, szerencsére rajtam kívül más nem okoskodik tudás nélkül.
(no de hogyan kerültem én az Arch topikba?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Véleményes teszt bizonygatja mennyit ér a Macbook Neo 8 GB RAM-ja
- Revolut
- LEGO klub
- Windows 11: miért nem vált mindenki?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019