Hirdetés
- Mostantól több képkockát generálhat az új Arc meghajtó
- Önmagában is értékesíthetőnek tartja a Vera CPU-t az NVIDIA
- A sufni mélyén született a Galax Titan RTX Hall of Fame VGA
- Rég elfeledett képaránnyal nyúzhatjuk a múlt nagyjait az AYANEO kézikonzoljával
- Ráncfelvarrás után marad nagyjából ugyanaz a Minsforum OCuLinkes mini PC-je
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem a mintyegon19 jobb lenne
A 19-et még nem használom, csak fenn van két eszközön, a laptopon mondjuk napi használat alatt áll.
Viszont 5 év után itt az ideje, hogy használj fő rendszerként valami más disztrót, hogy fejlődj.
Említettem már, hogy én tényleg totál laikus vagyok, soha nem tanultam informatikát, így ha valamit 5 éve eredményesen tudok használni, kiváltva a Wint, az nekem totál elég. Attól, hogy időnként belepofázok sok dologba, még ugyanúgy nem értek az egészhez, mint a többi laikus user. De azt hiszem, ez már nyilvánvaló lett mostanra. Vissza is fogtam a lendületem.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Amúgy az összes ismerősömnek Mint-et raktam a gépére, még olyan gép is volt, amit 2 szerviz is elküldött, hogy ez már kuka. XFCE 17.3-mal mégis működött.

Te törekszel kibővíteni a látóköröd, mert van alapod hozzá és itt sokaknak van, keveseknek meg nincs, igaz utóbbiak inkább csak kérdeznek, szerencsére rajtam kívül más nem okoskodik tudás nélkül.
(no de hogyan kerültem én az Arch topikba?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- PC Game Pass előfizetés
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550 R7 3700X 32GB DDR4 512GB SSD AORUS RTX 3070Ti 8GB LIAN LI 216 RX ASUS 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max