Hirdetés
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Picit gazdaságosabb és halkabb lett a PlayStation 5 Pro legfrissebb verziója
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Pánik a memóriapiacon
- Úgy állhat le a 16 GB-os GeForce RTX 5060 Ti gyártása, hogy közben nem áll le
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem a mintyegon19 jobb lenne
A 19-et még nem használom, csak fenn van két eszközön, a laptopon mondjuk napi használat alatt áll.
Viszont 5 év után itt az ideje, hogy használj fő rendszerként valami más disztrót, hogy fejlődj.
Említettem már, hogy én tényleg totál laikus vagyok, soha nem tanultam informatikát, így ha valamit 5 éve eredményesen tudok használni, kiváltva a Wint, az nekem totál elég. Attól, hogy időnként belepofázok sok dologba, még ugyanúgy nem értek az egészhez, mint a többi laikus user. De azt hiszem, ez már nyilvánvaló lett mostanra. Vissza is fogtam a lendületem.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Amúgy az összes ismerősömnek Mint-et raktam a gépére, még olyan gép is volt, amit 2 szerviz is elküldött, hogy ez már kuka. XFCE 17.3-mal mégis működött.

Te törekszel kibővíteni a látóköröd, mert van alapod hozzá és itt sokaknak van, keveseknek meg nincs, igaz utóbbiak inkább csak kérdeznek, szerencsére rajtam kívül más nem okoskodik tudás nélkül.
(no de hogyan kerültem én az Arch topikba?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- LEGO klub
- Luck Dragon: Kenyér
- Battlefield 6
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Mit várunk 2026-ban a mobilpiacon?
- Háztartási gépek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- 10 Darab ÚJ PC Játékszoftver
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!