- Újra instabilitásba futott a Raptor Lake generáció
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autóhifi
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Léghűtés topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Androidos tablet topic
- Hővezető paszták
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz
jimmy399 #8287 üzenetére
Igen, köszönöm. Közben sikerült lefordítanom.
Elfelejtettem telepítéskor a base-devel-t felrakni, de most pótoltam és szépen elkészült/települt a radiotray-ng.BoB: Igen tetszik ez a megoldás, mit tagadjam
Kezdő vagyok még, sok hibával és kevés tudással. De nagyon élvezetes magam állítgatni/telepíteni mindent felesleges körítés nélkül. Például a Gnome felrakása után sem network-manager, sem bluetooth nem volt.
Most éppen azzal küzdök, hogy a radiotray-ng futáskor nem jelenik meg a megszokott helyen, a topbar-on. Gondolom valami extension kellene a gnome-nak?
Illetve az Ubuntun-n megszokott startup beállító is hiányzik. Felraktam a gnome-tweaks csomagot, de abban az "indítópult" csak az általa listázott alkalmazásokat kínálja fel. Nem tudok tetszóleges helyről binárist vagy script-et megadni neki.
Gondolom marad a konzolos megoldás.Sonja: Köszönöm az info-t, figyelni fogom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Újra instabilitásba futott a Raptor Lake generáció
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- N€T0X|N: SSD cserék
- Anime filmek és sorozatok
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Asztalos klub
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- 27%-OS ÁFÁS SZÁMLA I Jogtiszta Microsoft digitális és fizikai termékek I DIGITALKEYZ.COM
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok