Hirdetés
- Nem átlagos PC-s kézikonzolban gondolkodik a Gigabyte
- Az elmúlt 30 év legjobb processzorai
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Dell notebook topic
- iPad topik
- Az első hardvertalálka az idei évben
- Teljesen szürreális, ami az RTX 5070 Ti kapcsán történik…
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Raspberry Pi
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz
jimmy399
üzenetére
Igen, köszönöm. Közben sikerült lefordítanom.
Elfelejtettem telepítéskor a base-devel-t felrakni, de most pótoltam és szépen elkészült/települt a radiotray-ng.BoB: Igen tetszik ez a megoldás, mit tagadjam

Kezdő vagyok még, sok hibával és kevés tudással. De nagyon élvezetes magam állítgatni/telepíteni mindent felesleges körítés nélkül. Például a Gnome felrakása után sem network-manager, sem bluetooth nem volt.
Most éppen azzal küzdök, hogy a radiotray-ng futáskor nem jelenik meg a megszokott helyen, a topbar-on. Gondolom valami extension kellene a gnome-nak?
Illetve az Ubuntun-n megszokott startup beállító is hiányzik. Felraktam a gnome-tweaks csomagot, de abban az "indítópult" csak az általa listázott alkalmazásokat kínálja fel. Nem tudok tetszóleges helyről binárist vagy script-et megadni neki.
Gondolom marad a konzolos megoldás.Sonja: Köszönöm az info-t, figyelni fogom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem átlagos PC-s kézikonzolban gondolkodik a Gigabyte
- Az elmúlt 30 év legjobb processzorai
- Alaposan helyretette az AI ellenzőit az NVIDIA vezetője
- 7600 mAh-s az aksi az iQOO új mobiljában is
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Dell notebook topic
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!