- Hardverkiállítás a hónap vége felé közeledve
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Asztrofotózás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
Aktív témák
-
Dottore
addikt
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Az Extreme Digital lehet, hogy csupán forgalmazó és a javítás márkaszervizben történik (ez az esetek nagy részében így van), de neked mint vásárlónak ehhez semmi közöd. A jelenlegi fogyasztóvédelmi törvények alapján az érvényes jótállással rendelkező termék garanciáját kötelesek a vásárlás helyén érvényesíteni és ezután az ED lezongorázza a szervizzel. Ellenben javasolhatják neked (ahogy az meg is történt), hogy egyenesen fordulj a márkaszervizhez, de ezt nem vagy köteles elfogadni.
Összefoglalva tehát ami a kérdésed illeti, a garanciás feltételekkel kapcsolatban nem követtek el semmiféle hibát. A ködösítést és a hiányos tájékoztatást egyenlőre nem büntetik.
Cserekészüléket kötelesek biztosítani számodra, ha az szerepel a jótállás feltételei között, semmiféle indokot nem kell meghallgatod arról, hogy miért nem tudják ezt megtenni. Ami nagyon fontos. Minden panasz esetén jegyzőkönyvet kell írni, vagy panaszkönyv, de ha nincs írásos nyoma a problémának akkor az kezelhetetlen.
Ami az aláírásodban lévő kérdésre illeti.
Elsőre ötletes szójáték de másodikra már logikailag hibás. -
mr.nagy
tag
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Sajnos nem lesz egyszerű a történet!
1. Ha személyesen vetted át az üzletben, akkor 3 napon belül lettek volna kötelesek cserélni a hibás készüléket. Mivel ezt jóval meghaladta a reklamáció időpontja így csak javításra kötelesek átvenni a készüléket.
2. A forgalmazónak nem kötelessége cserekészüléket biztosítan ebben az esetben és a jogszabály is csak azt írja elő, hogy törekedni kell a 15 napon belűli javításra. Tehát a javítás időtartama akár több hónap is lehet, ha indokolt az ilyen hosszú idő akkor senki nem szeg vele jogszabályt. (Sajnos én magam is jártam így laptoppal, 3 hónap után kaptam vissza, pedig az munkaeszköz volt.)
3. A készüléket csak akkor kell cserélni, ha nem tudják megjavítani. Az adott tényleges esetben lényeges dolog, hogy a műszaki specifikációban leírtakat kell tudnia a készüléknek, csak akkor mondható hibásnak ha azt nem tudja. Ugyanis senki nem írta azt le, hogy a készülékkel milyen játékokat lehet biztosan futtatni.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Nekem ugyan ez volt anno az alaplapommal.
Szerencsére 2hét alatt megoldódott, nem kicsit voltam ideges,mert munkára is használom a gépet, két hetem kiesett.
Sajnos valószínűleg ez a módja a cserének és hiába fogsz fogyasztóvédelemhez fordulni.
Esetleg kérdezd meg itt: [link]
Aktív témák
- ÁRCSÖKKENTÉS MSI Z77 MPOWER Alaplap eladó
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón - NO LIMITS
- AMD Radeon RX 7900 XT 20GB XFX Speedster MERC310 Garanciás!
- Playstation 5 Slim Disc Edition 1TB, újra fémpasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- CANON Objektív ZOOM Lencse EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS / 58
- DELL Docking Station WD19S + 130W töltő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3320
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XT 20GB Zalman Z1 PLUS A-Data 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3375, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest





