- 80 cm-es képtálójú, 4K-s BenQ monitor audiovizuális típusú munkához
- Felfűtené a 2 nm-es versenyt a japán Rapidus
- AI és közelségérzékelő növeli az MSI QD-OLED kijelzőinek élettartamát
- Bemutatjuk az MSI új Godlike X870E és MAX szériás alaplapjait
- Összefoghat az Intel és a Samsung üvegszubsztrátumok piacán
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Mini PC
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali fotós kérdések órája
- Felfűtené a 2 nm-es versenyt a japán Rapidus
Aktív témák
-
Dottore
addikt
válasz
spiritex #43372 üzenetére
Az Extreme Digital lehet, hogy csupán forgalmazó és a javítás márkaszervizben történik (ez az esetek nagy részében így van), de neked mint vásárlónak ehhez semmi közöd. A jelenlegi fogyasztóvédelmi törvények alapján az érvényes jótállással rendelkező termék garanciáját kötelesek a vásárlás helyén érvényesíteni és ezután az ED lezongorázza a szervizzel. Ellenben javasolhatják neked (ahogy az meg is történt), hogy egyenesen fordulj a márkaszervizhez, de ezt nem vagy köteles elfogadni.
Összefoglalva tehát ami a kérdésed illeti, a garanciás feltételekkel kapcsolatban nem követtek el semmiféle hibát. A ködösítést és a hiányos tájékoztatást egyenlőre nem büntetik.
Cserekészüléket kötelesek biztosítani számodra, ha az szerepel a jótállás feltételei között, semmiféle indokot nem kell meghallgatod arról, hogy miért nem tudják ezt megtenni. Ami nagyon fontos. Minden panasz esetén jegyzőkönyvet kell írni, vagy panaszkönyv, de ha nincs írásos nyoma a problémának akkor az kezelhetetlen.
Ami az aláírásodban lévő kérdésre illeti.
Elsőre ötletes szójáték de másodikra már logikailag hibás. -
mr.nagy
tag
válasz
spiritex #43372 üzenetére
Sajnos nem lesz egyszerű a történet!
1. Ha személyesen vetted át az üzletben, akkor 3 napon belül lettek volna kötelesek cserélni a hibás készüléket. Mivel ezt jóval meghaladta a reklamáció időpontja így csak javításra kötelesek átvenni a készüléket.
2. A forgalmazónak nem kötelessége cserekészüléket biztosítan ebben az esetben és a jogszabály is csak azt írja elő, hogy törekedni kell a 15 napon belűli javításra. Tehát a javítás időtartama akár több hónap is lehet, ha indokolt az ilyen hosszú idő akkor senki nem szeg vele jogszabályt. (Sajnos én magam is jártam így laptoppal, 3 hónap után kaptam vissza, pedig az munkaeszköz volt.)
3. A készüléket csak akkor kell cserélni, ha nem tudják megjavítani. Az adott tényleges esetben lényeges dolog, hogy a műszaki specifikációban leírtakat kell tudnia a készüléknek, csak akkor mondható hibásnak ha azt nem tudja. Ugyanis senki nem írta azt le, hogy a készülékkel milyen játékokat lehet biztosan futtatni.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz
spiritex #43372 üzenetére
Nekem ugyan ez volt anno az alaplapommal.
Szerencsére 2hét alatt megoldódott, nem kicsit voltam ideges,mert munkára is használom a gépet, két hetem kiesett.
Sajnos valószínűleg ez a módja a cserének és hiába fogsz fogyasztóvédelemhez fordulni.
Esetleg kérdezd meg itt: [link]
Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3320
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3319
- Battlefield 6 - Digitális játékkulcs
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3318
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3315, 90% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Eladó ÚJ BONTATLAN Honor Magic6 Lite 8/256GB / fekete / 24 hó jótállással
- Xiaomi Redmi 14C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest