Hirdetés
- Felvenné a Noctua kesztyűjét az ASUS
- Leiskolázná a mezőnyt az új Samsung csúcs-SoC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kutyauto
csendes tag
válasz
thiclyoon
#5457
üzenetére
Van anyagom az enumra, volt róla szó de nekem újdonság, nem is jutott eszembe.
Most az a szituáció, hogy ugyanazon a gépen játszom. Nincs élő partner, a gép lép egy timerrel, aztán megint én. A gép lépése után ugyanúgy elindulnak az animációk amikor olyan a szitu. És én úgy veszem észre, hogy ha egymás után elindítok 6 db animációt akkor sosem fogom tudni hogy melyik ért véget utoljára, hogy az kapcsolja majd vissza a lépés lehetőségét.(ezt próbáltam áthidalni az AnimCount változóval) Ráadásul úgy veszem észre ha az AnimationEnd metódusban visszaállítom a lépés lehetőségét (Clickable=1 ), majd rögtön köv. sorban eltüntetem (Invisible) a kiesett ImageView-t... hiába... már rég le van futva a két sor, mikor (ha elég gyors vagyok) még mindig rá tudok bökni az elemre amire már nem volna szabad tudnom rábökni. Vagy elvétek valami sorrendet, logikát, vagy ez ilyen... nem tudom.
Lényegében most megoldottam hibátlanra egy plusz timer beépítésével és túl is gondolom bizonyos szempontból, hiszen ha hálózaton másik játékossal fog menni a játék (amit célom lesz beépíteni NodeJS alapon) akkor bőven lesz idő mindennek lefutnia míg a kommunikáció lezajlik.
Amúgy is minden nap ezer dolog merül fel amibe belebotlok és nem értem de meg kell tanulnom hogy így van és kész.
pl. van a gombnak strikeColor meg strikeWidth tulajdonsága amit az xml-ben be tudok állítani de futásidőben már nem érhetők el. Vagy hogy használni tudom a setBackColor függvényt, de lekérdezni a gomb aktuális színét csak egy külön furmánykodással lehet. Persze ezt a furmánykodást beépíthetném egy saját funkcióba, ilyenekből épül aztán az embernek egy saját függvénykönyvtára és kész.
Apropó, az pl. nem lett kibeszélve a tanfolyamon, hogyan épül fel ideális esetben egy ilyen rendszer. Saját, több külön projektben újra és újra felhasználni tervezett osztályokat, funkciókat hová kell tenni? Hogy ugyanúgy lehessen aztán behúzni őket egy új projektbe saját gépről, mint a többi függőségeket.
Vágom a fát szorgosan, de nem látok a szálló forgácstól...
Új hozzászólás Aktív témák
- Zsoca1991102: Kábel kereső / ér pár kereső
- GL.iNet OFF topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Tippmix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- 5G Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 Intel Core i7-1280P Nvidia T550 32GB 1000GB 1 év teljeskörű garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1 TB SSD
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Razer Blade 14 5900HX 16GB 1TB RTX 3070 8GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


