Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • keIdor

    titán

    válasz kovsol #7467 üzenetére

    Annyi fog változni, mint amikor a DX11 átállás volt. Elég kevés. Aki többre számít az csalódni fog.

  • Egon

    nagyúr

    válasz kovsol #7467 üzenetére

    És azt se felejtsük el, hogy mindig ki vannak emelve bizonyos effektek, illetve képalkotási részletek, hogy azok mekkorát gyorsulnak majd a DX12-vel, de összességében érdekes módon nincs vizsgálva a kérdés. Hiába gyorsul valami mondjuk a tízszeresére, ha az a képalkotás folyamatából mindössze 10%-ért felel (időben), akkor a teljes folyamat gyorsulása (ebből eredően) csak 10% körüli lesz...
    Tisztára mint a Mante esetében: Abu először bedobta, hogy valami részfolyamat (már nem emlékszem pontosan) 8-10-szer gyorsabb lesz, aztán jött az up to 40 (vagy 45?) %, aztán a gyakorlatban meg kiderült, hogy csak speciális esetekben (pl. gyenge CPU) éri el/közelíti meg ezt az értéket ...
    A másik nagy kérdés a terjedés sebessége. Érdekes, hogy míg a Mantle esetében azzal védekeznek a vörös oldal hívei, amikor megemlítésre kerül, hogy viszonylag kevés játékban támogatott az API, hogy több év egy AAA kategóriás játék elkészítése, addig a DX12 esetében valahogy jóval optimistábbnak tűnnek: fél éven belül is játék-hegyeket vízionálnak... :)) Jah, és ne feledjük megemlíteni az új mantrát: Oculus Rift. Még kb. fél év a megjelenéséig (ha jól rémlik, 2016 első negyedévére van ígérve, tehát akár háromnegyed év is lehet belőle). Arra mikor lesznek játékok (negy 1-2 darab, hanem kvázi tömegesen)?!? :U

Új hozzászólás Aktív témák