Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Minden játék így működik. Pakolja befelé a dolgokat és nem töröl, amíg nem feltétlen szükséges, mert a törlés és utána a memória tartalmának rendezése igen költséges művelet, főleg DX11 alatt, ami általában a művelet idejére mikrolaggokkal jár.
Valamint itt az is lényeges, hogy a játék elején az üres pályákon rohangáltam kb, akciódúsabb részeken simán necces lehet, 6GB alatt ugyanis az átrendezgetések után sem nagyon láttam....
Gondolom, ezért is figyelmeztet a játék, hogy bugok LEHETNEK, hiszen semmi nem garantálja, hogy pont kifogyasztom a 8GB-ot a 12GB-ra ajánlott beállítással, de elképzelhető, és akkor valami nem úgy fog működni, ahogy kéne neki.
"ráadásul fertelmes néhol milyen textúrákat tettek bele pont mikor azzal szeretnék reklámozni a játékot"
Annyira azért nem rossz a helyzet.A játékban kifejezetten feltűnő volt, hogy tele van szépen kidolgozott, éles jó minőségű textúrával. Voltak persze, durván elnagyolt részek is ahogy írod, de ezt nem csodálom, hiszen így is két pofára ette a VRAM-ot, nyilván a kevésbé feltűnő részeken spóroltak, spórolniuk kellett.
"Egyébként én is nézegettem videókat róla, [link]az RTX 2060 ban ultra beállításokkal is kifejezetten jó frametime értékeket produkál,5,4 Gb ram használat mellett, hiába üríti gyakrabban a cachet mint mondjuk egy 8 GB karin."
Nekem ebből más jött le. Nézd meg jobban, idáig elfért 6GB-on, vaj sima, és nézd meg azt az 1 percet, miután belépett az épületbe, huss elfogy a 6GB és jól láthatóan jönnek a lagok is innentől: [link]. Főleg 5:53 körül ahogy nézelődik, kifejezetten rossz nézni. Persze, miután átment kisebb folyósokra megint épp jó, szóval elég cérnaszálon függ itt-ott a jó futás.(#38357) PeTeR_33: Sajnos csak demo-m van, ami nem engedett többet, mint egyszer és akkor is csak 30 percet. Ezért nem is tudtam DX12 alatt tesztelni, csak DX11 alatt, nem engedett kilépni és DX12-re váltani sem.
(#38358) b.: Kíváncsi leszek, mit fogsz tapasztalni a Vega-n HBCC-vel, és a 1070-en.
Én a látottakból azt látom, bár játszhatónak tűnik 6GB-oson, de erősen határeset már FHD-n is. A 8GB-os Rx-emen lényegesen kevésbé volt érezhető amikor babrált a Vrammal, és a GPU is vígan repítette FHD max grafikán.
Amivel még lehet amúgy talán trükközni, az a shadow cache, azt kikapcsolva elvileg a GPU terhelés nő, de a VRAM igény csökken.Én még nem tudom, megvegyem-e, így is három teljes játékom van a könyvtáramban végigjátszásra várva. Ha találok olcsón, lehet lecsapok rá, de amúgy tuti nem leszek benne az első vásárlók között.
Elég kevés időm van játszani.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch 2
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- BestBuy topik
- Ingatlanos topic!
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Új Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest