Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #30612 üzenetére

    A Polaris egy rakás olyan dolgot is támogat, amivel memóriát lehet spórolni, míg a régebbi hardvereket ezeket nem támogatják.

    Akkor ne nézzék meg, de ez az első bindless játék, és az NV-nek régóta a bindless implementációjával van baja a DX12-ben. Nem véletlen, hogy a megvalósításuk még azelőtt változott, hogy az első játék megérkezett volna rá. Nem mondom, hogy rossz dolog a most használt emuláció erre a problémára, de hogy nem igazán hatékony az is biztos. Már csak az idő miatt sem lehet az, mivel az AMD bindless implementációja egy két éve optimalizált rendszer, míg az NV aktuális implementációja csak három hónapos, vagyis optimalizálással még nem is igazán élhettek. De ha nekik ez így jó lesz a jövőben, akkor lelkük rajta. :)

Új hozzászólás Aktív témák