- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen monitort vegyek?
- Pánik a memóriapiacon
- PLC programozás
- Majdnem megfelezi a GeForce GPU-k gyártókapacitását az NVIDIA?
- Na, milyen hardver kerül a fa alá?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- DUNE médialejátszók topicja
- Steam Deck
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#26819
üzenetére
A játékok mennyisége pusztán a Unity és UE Vulkan melletti kiállása miatt fog a Vulkan irányába eltolódni. Mindkét motorban van ugyan DX12 támogatás, de a Vulkan lesz az elsődleges, így a fejlesztőknek sem lesz értelme a DX12-re menniük, ha Unity és UE motort használnak. Ráadásul a Vulkan annak ellenére jobban áll mindkét motorban, hogy a DX12-höz képest jóval később kezdték a beépítését. Ennyit tesz az, hogy a befektetéseknél látják az értelmét az egyik API-ra költeni, míg a másikra nem. A CryEngine is inkább a Vulkan felé fog menni, ahogy a Lumberyard is, illetve az Open Source motorok is mind Vulkan API-ra mennek a DX11-ről. Aki licencelésből él, annak nincs értelme a DX12-t választania. Be fognak építeni egy alapvető DX12 támogatást, mert az pusztán a hibakeresés miatt megéri, de a megrendelők úgyis a Vulkan módot fogják engedélyezni, mert a jóval több befektetett munkaóra miatt az lesz a jobb.
Úgy gondolom, hogy a top stúdióknak megéri a DX12 mellett maradni, mert a Microsoft gyorsabban fogja fejleszteni, illetve a top stúdiók eleve arra álltak/állnak be, hogy GCN optimalizálásokat hozzanak át a konzolról PC-re, amihez valóban egy GCN-hez igazított API a legjobb alap. Májustól ezeknél az optimalizálásoknál nem is kell az AGS4-re építeni, hanem jön a szabványos shader modell 6.0. A nem csőlátásban konzolra fejlesztő rétegnek a Vulkan mindenképpen jobb API. Sokkal általánosabban kezeli a PC-s hardvereket, ezért a tradicionálisan PC-s fejlesztésekhez mindenképpen ez az ideális.
A PC-s felhasználó is jobban jár a Vulkan API-val, mert ha az általános felépítést nézzük, akkor sokkal függetlenebbül kezeli a hardvereket, mint a DX12. Persze nincs bindless, de nem muszáj ilyen kódot írni, bindless módban a DX12 is rendkívül részrehajló, sokkal jobban kezeli a GCN-t és a Gen9-et, mint bármi mást. A Vulkan inkább trükközve oldja meg ezt a problémát. Igazság szerint elég jól, nem mellesleg a jelenlegi modellje kiegészíthető bindlessé, ha szükség lesz rá.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okos Otthon / Smart Home
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Milyen monitort vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 26
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3080 10GB GDDR6X GAMING OC Eladó
- PC bontás - 1STPLAYER RGB ház, be quiet 550w gold, Z790i Plus ITX + i9-13900H ES, 32Gb, RTX 3070
- Asus RTX 4070 SUPER Dual OC, 2 év bolti garival
- NVIDIA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó!
- BONTATLAN ASUS Prime Radeon RX 9070 XT 16GB GDDR6 OC Edition
- KARÁCSONYI AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6750 XT 12GB Zalman T4 Plus GIGABYTE 750W
- AKCIÓ! iMac Pro Intel Xeon W2150B 64GB 1TB VEGA 64 16GB!!! 1 év garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3121
- Dell Latitude 5440 14" Touchscreen i5-1235U 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




