Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akár 10%-kal is drágulhat a modern chipgyártás a TSMC-nél
- Legalább 20 éves lemaradásban vannak a kínai litográfiai cégek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már az MSI-nek is van 500 Hz-es QD-OLED monitora
- Micro Four Thirds
- OLED TV topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #11618 üzenetére
Ha a GameWorks és a moddolásról beszélsz, akkor a GameWorks csak azokat a tartalmakat helyezi DRM mögé, amelyek kapcsolódnak az adott effekthez. Tehát ha az a bizonyos tartalom módosulna, akkor az negatívan érintené az effektet. Ilyen lehet például a textúra, tehát potenciálisan érdemes azt átgondolni, hogy például a textúrák módosítását megtiltsák a modközösségnek.
Ez egyébként jellemzően minden motorban így van. A DX10-től kezdve a Microsoft megadta a lehetőséget arra, hogy a fejlesztők megnehezítsék a moddolást, ha azt akarják, hogy a játékhoz ne készüljenek egyéni tartalmak. Például a Frostbite motor esetében is probléma, hogy nehéz moddolni, mert annyira védve van a tárolt tartalom, hogy nehéz hozzá olyan eszközöket készíteni, amelyekkel ez kicserélhető.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Apple MacBook Air 13 2017 A1466 512Gb SSD / i7 / 8GB RAM / 12 hó jótállás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3347, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 Plus / 8/512GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest