Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BeLucZ #443 üzenetére

    Implementálástól függ. Ha általánosan tekintjük, akkor az SSAO, amit a Crytek publikált jobb eredményt ad a HBAO-nál. Ha viszont nem ugyanaz az algoritmus, akkor adhat rosszabbat. Valszeg a BF3-ban ez történt.

    A publikált algoritmusok minőségét tekintve HBAO<SSAO<HDAO sorrend állítható fel. Erőforrásigényben is ez a sorrend. Igazából az első megoldás az SSAO volt, ami nagyon szarul futott GeForce 8, 9, 200-on és ezért dolgozta ki az NV a HBAO-t, ami már jobban fut, de a minősége a Crytek SSAO-jához képest visszalépés. Az AMD HDAO-ja a legújabb, DX11-re tervezett megoldás. Ez messze a legszebb, de ugyanakkor a legtöbb erőforrást is igényli. DX11-es kód alatt nem is fut jól.
    Ezeknél jobb az SSDO, amiből a Crytek szintén publikált már anyagot, de ez nem AO, hanem DO, szóval nem érdemes összehasonlítani.

Új hozzászólás Aktív témák