Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CastielFear

    csendes tag

    Sziasztok!

    December 4-én rendeltem az Amazon UK-ról, amit fel is adtak 6-án, majd 7-én hajnalban a tracking szerint: "Package departed an Amazon facility Krefeld, KREFELD DE". Ezután azonban semmilyen más frissítés nem történt, pedig a csomagnak elvileg ma kellett volna megérkeznie. Az osztrák postán keresztül küldték a csomagot, de sem az osztrák posta, se a magyar posta, se az express one & eurodis, sem más multi-tracker oldal nem dob ki semmit a tracking numberre. Még csak azt sem, hogy elektronikusan megkapták a szállítási adatokat.

    Tegnap felkerestem a supportot chaten, azt mondták, hogy megkeresik a carriert és biztosan megkapom ma, ez természetesen nem így történt, sőt az estimate dec 12 - jan 2-re váltott az amazon oldalán. Ma ismét felkerestem a supportot chaten, ahol egy másik agent megnézte és nem válaszolt az osztrák posta az amazonos kérelemre, így ő most az osztrák posta oldalán keresztül felkereste az amazon nevében őket, az én emailemet megadva, hogy nekem jöjjön a válasz, de azt mondta 24 óránál többet ne várjak (de elvileg 6 órán belül válaszolnak, de csak este 7ig tart nyitva az ATPOST supportja). Eléggé kétlem, hogy erre válaszolnak, ha a hivatalos amazon kérelemre nem tették. Az agent felajánlotta, hogy refundolja returnless a dolgot és akkor max, ha mégis megérkezik, akkor retrochargeolnak. Viszont addig nyilván megrendelném újra, de ezzel két probléma is van: Minden rendelt dolog drágább már, és az egyik ráadásul már nem is érhető el csak más vendortol, aki nem amazonon keresztül fulfillel szóval a kiszállítási idő még lutribb. Gondolom valami kupont vagy kedvezményt úgysem kapok...

    Szerintetek mit kéne tennem?

Új hozzászólás Aktív témák