Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • panelpatkany

    csendes tag

    Sziasztok!

    Első rendelésemen vagyok túl az amazon.de-ről. Sajnos egyből belefutottam egy már felbontott csomagolású termékbe, ami ráadásul higiéniai termék, látszik az is, hogy ki volt már szedve a csomagból. Ilyen típusú termékre ők is azt írják, hogy felbontva nincs returns. Ezért is furcsa, hogy nekem felbontva érkezett. Lehet, hogy azt gondolták ide a Balkánra ez is jó lesz? Az eladó és szállító is az Amazon volt. Mindenesetre nagyon meglepődtem...

    Segítsetek, hogy ilyenkor mi az első lépés? A Return or Replace Items gondolom nem jó megoldás, mert ott nem látom, hogy meg lehetne indokolni, hogy mi a problémám. E-mail címet viszont nem találok sehol, ahova elküldhetném a reklamációm. Kérdés az is, hogy nem fognak-e kukacoskodni, hogy tényleg így érkezett-e cucc. Első vásárlás lévén készítettem videót a kicsomagolásról, de már este volt és elég out of focus lett a felvétel, szóval rámondhatják, hogy nem látszik rendesen. Készítettem fotót is, de arra aztán végképp rámondhatják, hogy nem bizonyítja, hogy így érkezett. Ezzel kapcsolatban mi a tapasztalat?
    Egyébként a termékre szükségem lenne, ezért nem visszatérítést szeretnék, hanem, hogy cseréljék egy új, bontatlan csomagolásúra.

Új hozzászólás Aktív témák