-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
p76
senior tag
Aliexpressről (UK warehouse) rendelt cuccomhoz ez van megadva:
Carrier: Deutsche Post DHL
Tracking number: N/A
Delivery Estimate: 5 April 2019Mégis mire számítsak? Magyar Posta fog értesítőt dobni a postaládámba hogy mehetek a postára átvenni?
Vagy futár fogja házhoz hozni? -
-=RelakS=-
veterán
Olyankor mi van, ha az eladó hirtelen kitolta a purchase protection idejét másfél hónappal?
Ezt meg nem értem:
If your order does not arrive on 2019-06-17 , you can apply for a refund by opening a dispute.
Ez nekem azt mondaná, hogy ha nem érkezik meg a fenti dátumig a cucc, akkor indíthatok dispute-ot a visszatérítésért, a fejlécben lévő leírás meg azt mondja, hogy még a dátum előtt kelleneMondjuk az e-mailben meg ez van, ami elég világosan a határidő előttet emlegeti
If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized. -
#04441088
törölt tag
Hali.
Ennyit késik az Ali vagy csak Alipayen nem frissülnek a dolgok?
29.-én volt pár törölt rendelesem, Alipayen belépve még nem látom a refund jelet sehol... Pár hónapja még egy hétfői törölt rendelés szerdán már a kártyámon volt. -
AMD Power
titán
Sziasztok!
Rendeltem egy cipőt ami sérülten jött meg. Hordhatatlan is ráadásul. Dispute nyitottam.
Én a pénzt kértem vissza. Ők ezt irták.
"Az eladó javaslat
Javaslat: Vissza áruk és visszatéríti US $ 15.07"Gondolom küldjem vissza és ők utána vissza utalják a pénzt. Azt sem tudom ,hogy kell visszaküldeni, ingyenese e vagy sem, de igazából se időm sem kedvem. Mit javasoltok?
-
válasz
2thletme2day #28938 üzenetére
De az világos hogy a zárolás alatt lévő tétel összeggel nem számolunk, mert a könyveléskor lesz a valódi, ami mindig eltérő árfolyam és általában lefelé. Melyik a bankod? A 298,4 az nem 300.
-
válasz
reloop #28937 üzenetére
Április 28 előtt nem érdemes reklamálnod.
Az eladó nem tehet a posta baromságáról.
Ha korán reklamálsz és nem neked adnak igazt, (pedig nem neked fognak ítélni, mert nem járt le a szállítási idő), akkor ha tényleg nem érkezik meg, bukod az egészet.
Szállításra 60 napot adnak általában, neked még a fele sem telt le.
Követést nézegetni, nem szerencsés, mert ha nem fizettél szállításért, akkor valószínűleg nem valósak az ott lévő adatok és csak magadat szívatod vele.
A rendelés után 55 napig egy dolgod van: várni. -
reloop
csendes tag
kettő ugyanolyan terméket rendeltem 2 perc eltéréssel az áfa miatt hogy beleférjek máricus 4-én este. Mindkettő termék 17-én állt be ugyanúgy mint neked. Ha a héten nem érkezik meg akkor elindítok egy disputot, mivel nem hajlandó válaszolni az eladó sem a kérdésemre. A dolog érdekessége, hogy mindenki áradozik milyen gyors szállítással érkezett meg a termék. Sajnos én nem jártam így.
-
GAbre
veterán
Üdv!
Erre valaki tud esetleg coupon kódot vagy valamit,amivel faragni lehet árból. -
válasz
pulutodurumo #28929 üzenetére
Értem
, akkor főleg régi sztereotípia.
-
-
válasz
t72killer #28926 üzenetére
Addig amíg nem bizonyítod hogy hamisítvány addig nem az, az hogy nem adja az adott írási és olvasási sebességet még egy nem hamisítványnál is előfordul. A hamisítványt lehet jelezni, My Aliexpress, bal szélen Manage Reports és Report (For Non-Rights Holders)
Illetve dispute keretében is van ilyen pont, eddig az ilyen okkal elküldött dispute-t mindig elfogadták, ha volt valami kép, videó bizonyíték
-
-
válasz
pulutodurumo #28924 üzenetére
-
pulutodurumo
őstag
Az utolsó mondathoz:
De pont ez lenne a lényeg. Az AliExpress "termék alapú" oldal, pont ezért lenne jó a valós értékelés. Így kiderülne ha egy termék gyártási hibás, vagy csak simán vacak, ha sokan panaszkodnak.
Az hogy az eladó erről nem tehet, azzal nem lehet mit kezdeni. Ő felvette azt a terméket az árukészletébe, nyilván volt rá oka. Ha nem akar kockáztatni, áruljon megbízható terméket kisebb haszonnal.
Ha itthon veszek valamit mittomén' az edigitálban, akkor is nekik panaszkodom ha elromlik valami, nem a jászberényi Samsung gyárba megyek. -
válasz
t72killer #28922 üzenetére
Az AliExpressen a megérkezés leigazolásától vagy ha zárul a szállítási védelmei idő azután 30 nap, az eBay-en a vásárlás napjától számolt 60 napon belül lehet értékelést adni a vásárlásra. A termék minősítését ha gondolod itt is megteheted, van 150 napod kiegészíteni a vásárlás minősítését.
Az eBay-en meg ha adott meg az eladó review lehetőséget akkor meg annál.A Leave more feedback
Amikor megérkezik akkor ténylegesen csak a vásárlási folyamatot értékeled, utána meg írsz valamit a termékről, de ugye azt nem az eladó gyártotta, ezért nem őt fikázzuk.
-
válasz
pulutodurumo #28921 üzenetére
Igen, ez nevetséges, amikor 30nap alatt meg se érkezik az áru...
<200 feedbackes árunál azért belenézek a kommentekbe alaposabban, mondjuk még nagyon új vagyok...
-
Pontosan, a "bepróbálkozó" eladók alá nem kell adni a lovat
, és ha megérdemlik, mehet a negatív feedback, satöbbi. Nekem még csak útban van az első adag rendelés, de viszonylag jobb "boltok" cuccainál is olvastam durva visszajelzéseket ("védett"ként árult dzsunka elektronika leég(!!), eladó b.szik reagálni, fizetni meg pláne). Aki megérdemli, az kapja is a sarat. Kvázi gari nélkül küldik a cuccokat, rengeteg a hamisítvány - csak akkor fog tisztulni a piac, ha a csirkefogókat, bármennyire is könyörögnek a jó feedbackért, jelentjük.
+vásárlóként nagyon tudnám értékelni, ha az árut nem kicsomagoláskor értékelnék a népek, hanem 1-2 hónap használat után... Azzal nem megyek semmire, hogy xy elektrokütyü milyen szépen volt csomagolvaA banggood gyakorlata tetszik, hogy jutalmazzák a videós-fotós review-kat
-
twine
veterán
+(#28723) Ixion77
Köszönöm a segítségeket!
Végül megszületett a "döntés", és landolt a számlámon a pénz...
MIvel elég gyenge az angolom, és elég sokat "fordítózok", igy en az ilyen 1-2 dolláros egyéb "extrákról" lemondok ilyen esetekben, (mondjuk úgy betudom a tudatlanságom árának), de az ötletet köszönöm !
Végül "dispute finished" státusszal ért véget ez a mutatvány...
Nem is értem az eladót. addig addig "karatézott" azzal, hogy "rendben, utalja a pénzt, de először zárjam a vitát" mer'aznekik rossz, hogy végül belefáradtam,és egyszer csak meg is érkezett aliexpresstől az üzenet, hogy megkaptam a pénzt, mivel nem jutottunk egyezségre az eladóval!Vagy az összefoglalóban olvastam, vagy itt irta valaki, de hálás vagyok érte, hogy addig ne zárjuk a vitát, mig a pénz nincs a számlán...
Most ha "hiszékeny" vagyok, és zárom a vitát, csak a jó isten, és a kici kínai a megmondhatója, mikor és hogyan oldódik, egyáltalán megoldódik e a problémám...Szóval áru sehol, de legalább a pénz a számlámon!
A türelmes szájbarágós segítségeket pedig ezúton is köszönöm!Most leadom "ugyanezt" a rendelést banggodon, priority direct mail-el...
azóta legalább annyit csökkent a termék ára, hogy simán kijön a 2$-os szállítási költség
Igaz ugyan, hogy télen akartam használni a BlitzWolf® BW-SHP2-t az elektromos fűtőtestek távoli "vezérléséhez" és fogyasztás monitorozásához, de "most" nyáron meg a kerti locsolót tudom vele indítani távolról....
"Hála" az elakadt postának a fűtésnek majd egy év mulva ismét nekifutok -
Ha megnézed akkor március 14-én lett elküldve Mo-ra, a MP 2019.03.22. 14:26-kor (péntek) vette át, közben volt egy csomó megérkezés bejegyzés. Azután szombat, vasárnap kiesett, de hétfőn a következő munkanapon már küldték is tovább, nem dekkol náluk hetekig.
A másik az 12-én indult ugyan, de nem került még a MP kezelésbe, szerintem pár nap és tényleg meg is érkezik a 2019-03-17 00:00 az nagyon gépi dátumnak tűnik. -
fairi
őstag
Viszonylag kezdő vagyok a témában, van tucat rendelésem, és egy részük meg is érkezett. Ám van egy csomag kisméretű és értékű, ahol már a várakozás átlépte az 50 napot. China Post Ordinary Small Packet Plus-al jön ami nem gyors, de azért 45 napon belül beestek eddig. Budapesti vagyok igy ha bejön a csomag a reptérről (registered esetén látom) kb 4 napon belül postához ért.
Ilyen késő csomagok is baj nélkül várhatóak vagy inkább rendeljen ujra mástól, mivel kicsi már az esély az érkezésnek.
-
Gee_-
tag
Ez lenne a csomagszám: RB712272985SG
Ettől a eladótól rendeltem pár nappal utána egy másik terméket is ott végig tudtam követni a csomagot és előző héten meg is érkezett.
Ezért is furcsállom hogy ez a csomag nem mozdult tovább mert a másikkal semmi gond nem volt, még azt is láttam hogy mikor adták oda a postásnak a csomagot. -
Ez szerintem nem valódi bejegyzés és ezt a nyomkövetési számot a magyar posta nem tekinti könyvelt küldeménynek, ezért semmit sem írnak róla a nemzetközi postai adatbázisba. Ha a MP oldalán is ezt látod akkor rájuk kellene kérdezni, de ott ugye nincs semmi róla. Ha megadtad volna számot akkor pontosabb lenne a válasz.
-
Gee_-
tag
Sziasztok
Március 5. én rendeltem egy csomagot aliexpresszen és a nyomkövetésbe ez látszik most: 2019-03-17 00:00
Arrival at Destination Post (Country: HU)Mikor várható hogy tovább mozdul a csomagom?
Normális hogy egy hét alatt megjött Magyarországra és Magyarországon 2 hetet áll?Előre is köszönöm a válaszotok.
-
válasz
Ixion77 #28906 üzenetére
Ha csak Curve virtuális kártyád van, akkor hogy tudsz fizetni? Miről kapja a fedezetet? Erre gondoltam ezzel a kérdéssel: Ha nincs ez a másodlagos kártya akkor hogy tudsz fizetni?
Mert különben ez a kártyád nem lenne? Igaz, de akkor legalább a díj felét csak amoda figyelembe kéne venni?
De oké, szerinted ingyenes, én meg látok és számolok költséget. Ismerem a topikot és nem lettem meggyőzve ott sem az ingyen dolgokról.
És Curve oldlalán se, a Blue használatának ha igazi kártyaként használnám azért lennének költségei, a 200 £ csak 75k, ha több pénz kell akkor már díja van. És havi 500 £ esetén. -
Ixion77
addikt
Tehát van egy Curve virtuális bankkártyád ami egy másik bankkártyáról "vásárolja" le a az általuk forintra konvertált devizát?
Igen.
Ha igen, akkor ennek a kártyának az éves díja terheli a Curve-n keresztüli vásárlásokat.
Mert különben ez a kártyád nem lenne? Akkor mégis hogy vásárolnál az Aliról?
Ha nincs ez a másodlagos kártya akkor hogy tudsz fizetni?
Az elsődleges kártyáddal.
Persze ha ez egy OTP-s ingyenes virtuális kártya, akkor tényleg díjtalan a vonal végig.
Ilyen logikával az sem, hiszen számlavezetési díjad bizonyára van...
A lényeg, hogy a Curve semmilyen plusz költséget nem jelent számodra ahhoz képest ahogy nélküle élsz. Megtakarítást viszont igen, mivel megspórolja a devizaváltási költségeket, meg még 1% pénzvisszatérítést is ad bizonyos esetekben.
De van erre saját topic.
-
válasz
Dluinet #28904 üzenetére
Tehát van egy Curve virtuális bankkártyád ami egy másik bankkártyáról "vásárolja" le a az általuk forintra konvertált devizát?
Ha igen, akkor ennek a kártyának az éves díja terheli a Curve-n keresztüli vásárlásokat.
Ha nincs ez a másodlagos kártya akkor hogy tudsz fizetni?
Persze ha ez egy OTP-s ingyenes virtuális kártya, akkor tényleg díjtalan a vonal végig. -
válasz
Dluinet #28901 üzenetére
Ez így oké, de semmit költséged nem merült fel az adott kártya feltöltésével?
Tőlem a bank azért szedi be az utalási illetéket és az már növeli az ingyen kapott, ingyen használható kártyával történő fizetést.
Függ az elköltött összeg nagyságától is.
Egy darab fizetés nem ad megfelelő támpontot.
Hasonló amikor valakinek azt javaslom hogy egy $ elszámolású helyen, ne az adott oldalt átállítva forintra, €-ra fizessen, mert a cég devizaváltási árfolyama több, mint a bankjáé, néha kapásból az a válasz, hogy 100 $-os tételnél az a 300-500 Ft nem lényeges.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest