- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Milyen alaplapot vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Én elhiszem van egy hivatalos statisztikájuk és mint írtam átlagról van szó. A 100 napos várható kézbesítésre lett volna reakció és nem nekem kell elhinnem, hanem az AliExprerssnek, akiknek szintén van szállítási idő statisztikájuk. Bár lehet hogy Magyarország tekintetében nagyobb a hibaarány, mert vannak akik nem jelzik vissza a megérkezést
Egyébként ha két posta nyilatkozatait kell összehasonlítani, akkor a kínai posta hajlamosabb az igazságot közölni, míg a másik össze-vissza beszél.[ Szerkesztve ]
-
Norby86
őstag
Ez az a csomag amiről a vita folyik és ő ugye azt állítja hogy a csomag Magyarországon van, holott a tracking szerint nincs itt. Én is azt mondom hogy füllent, hazudozik hogy húzza az időt. De a Dispute nyitott, az idő meg halad és ha nem küldi vissza a pénzt majd beavatkozik az Aliexpress. Én tuti hogy még egyszer le nem zárom a vitát, hülye nem vagyok. Én csak azt nem értem ha valami ennyire egyértelmű tény hogy a csomag ott dekkol már több mint két hónapja, miért nem látja be hogy ez a csomag elveszett és küldi vissza a pénzt? Ezek annyit kaszálnak egy nap, és most 23 dollárt nem képes visszaküldeni.
Csak azért írnék neki valamit ha már írta nekem ezt a hazugságot amivel a tudtára adnám hogy akkor majd intézkedik az Aliexpressz ha nem hajlandó vissza adni a pénzem. De nem tudom ilyen esetben mit érdemes írni válaszként neki.
-Norbi-
-
nyisziati
veterán
" mekkora a bolt, lehet neki ez észrevehető veszteség..."
Áh, nehogy azt hidd. Az alin a legkisebb boltok is jóval nagyobb bizniszekben gondolkodnak.
Elég csak a szállítási keretszerződésekre gondolni, amik évente többezer, vagy többtízezer csomagra vonatkoznak.Egyszerűen csak a kínai kereskedők SÓHEREK. Ezt már itt, M.o.-on is megtapasztaltam. Sőt, nemcsak a kereskedők, dolgoztam egy kínai építési vállalkozónak itthon, hát neki is úgy kellett a fogai közül kirángatni a pénzt.
-
Topikgazda
Ne haragudj, de ez nem igaz: Ali-ra egyre több a panasz hogy reklamáció után letiltja az embereket.
Hol és kik panaszkodnak? Mit gondolsz mennyi az igazságtartalma annak amit leírnak, mi az amit elhallgatnak?
Több éve használom és nem lettem letiltva, pedig voltak reklamációim..
Én is tudok olyanokról akik folyamatosan azt állítják hogy nem kapták meg, szándékosan nem nyomkövetett szállítást vesznek igénybe, akkor is amikor ingyenes az ajánlott is. Ha az ilyeneket kitiltják az teljesen jogos.
Ha ugyanazt a személyt több eladó is jelzi hogy szerintük kamuzik, akkor a szabályok lehetővé teszik a kizárást.
Ha valami hibás, ezt bizonyítod is azért nem fognak kizárni, mert szerencsétlen módon több ilyen problémát fogtál ki.Ja, még egy az AliExpressen az egy online piactér több ezer eladó közül vásárolsz, nem az AliExpresstől, így nem igazán lehet általánosan fogalmazni.
És ugye nem csak kínai eladók vannak itt, így az hogy honfitársnak kedvezne aki ezzel foglakozik az sem biztos hogy úgy lenne?
Nem kötelező itt vásárolni.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
"ha a bíráló nem szakértő"
Ahhoz nagy szakértőnek kell lenni, hogy 1,5V-al nem lehet tölteni 1,6V-os akkut
A másik meg, hogy mellékeltem képet jó akkuról is, egymás mellé teszi a kettőt, hmm, nem hasonlít az ábra, a kapacitás töredéke a jelzettnek, vajon gond-e.Mondjuk ha a reklamáció kezelő nem tudja megkülönböztetni a mozdonyt a szilvától, akkor úgyis kb úgy fog dönteni, amilyen napja van
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
A vicc/fura ez a "kűggyé videót" hozzáállás. Ha valamit órákig kell üzemeltetni, hogy kibukjon a hiba, akkor végignéz egy több órás videót?
Banggoodnál is, de ott benyilaztam egy képen, hogy ez a bigyó megsült a Li-Ion akkutól, amit nem is használtam volna, ha nem említi a leírás, és visszaadták a pénzemet.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bcl
senior tag
Félre értettél:
a nagy értékű csomagot kifejezetten trackinggel kértem, ez az, amiről lentebb szó van.Jött még egy QI töltő, kb 3 USD volt, arra is volt tracking (China post, ez nagyon korrekt volt), ez az, ami már itt volt a múlt héten.
Illetve úton van egy 1USD-s kijelzővédő üveg, na ahhoz nincs csak Yanwen, ami annyit ír, hogy elhagyta az országot.
A 3 db téveszthetett meg, de a "nagy csomag" igazából 3 kütyü, egyben küldve (egy eladótól), illetve összesen jön 3 csomag, ebből egy már itt van, egy, amiről szó van, meg egy, ami.... valami majd lesz vele
-
Topikgazda
Értem én, de a konténerben van jó néhány küldemény, nincs tételesen az oldalán felsorolva a tartalma.
A tied 26-án 06:33-kor került a mi Nemzetközi Kicserélő Központunk kezelésébe és ez számít a postai szempontból feldolgozás kezdetének. Addig utazott.
Ez az időpont szerepel mind az UPU, mind a magyar posta oldalán.
És ez hivatalosan is könyvelt küldemény.
A 23 Máj 2019 08:58 bejegyzés akkor azt mutatja hogy valahol még vár az átvételre, feldolgozásra.
De akár már ma megkapod mert a hajnali szállítással már a kézbesítő postádra érkezett.Egy U-val kezdődő ami 24-én érkezett meg, ehhez hasonlóan akkor 27-én kerül a NKK kezelésébe és akkor holnap kézbesíteni kellene.
-
Topikgazda
Nem a Posta szablya ki az Áfá-t, ők csak intézik a papírokat, így velük nem kell egyezkedni
De az hogy egy összegben fizetted nem gond, az adott tétel ára az Aliexpress igazoláson látszik, az is hogy bankkártyával fizetted (Financial fül), ez is elég szokott lenni, a banki összeget elmagyarázod, hogy miért annyi ha szükséges.
Maximum ennyivel számolhatsz: 41,33 USD. Mivel júliusban fog megérkezni és ha pozitív irányba változna az árfolyam akkor is 42 alatt lesz, a trend alapján úgy 41,7 -
-
atala
addikt
Ha vissza kapom a pénzt, nem szoktam 1 csillagot adni. Ugyan úgy megadom az 5 csillagot.
Nem biztos, hogy át akar verni, lehet, hogy tényleg feladta, csak menet közben eltűnt. Neki ez veszteség, próbálja mérsékelni.
Én, meg ha már van ilyen vásárlói védelem, akkor élek vele. Miért ne kapjam vissza a pénzem.
Egyébként sokat postázok Magyarországon is, és itt is van hogy nem kapják meg a küldeményt. Még az ajánlott is elveszik néha, de ott legalább kapok kártérítést. -
Topikgazda
Arra utaltam volna hogy nem kapásból * értékélés ha az eladó azt kéri hogy várj még. Te kategorikusan kijelented hogy át akar verni, pedig csak kért valamit. van esély arra is hogy nem átverés.
De vedd figyelembe:
Nem kötelező értékelni.
Ha akarsz értékelni arra 30 napod van
Ha nem érkezett meg és dispute indítok, akkor azzal foglalkozom nem az értékeléssel.
Ha visszakapom a pénzt akkor egyedül a szállítási időt nem tudom értékelni, hiszen nem érkezett meg, de a többit simán lehet akár 5 csillaggal is értékelni.
Ha az AliExpress döntése kell mert Önként nem járul hozzá pénz visszaadáshoz akkor ugye a leírás minőségét nem befolyásolja, a többinél természetesen mehetünk a kevesebb csillag irányába.Tudom hogy a 15 nap mikor ér véget, abból én nem tudok kicsúszni, azt is hogy újraküldés nem opció ezért kérem a pénzt, akkor kit verne át? Ha olyan balfácán vagyok hogy lekésem a határidőt akkor nekem kell adni 1 *-ot nem az eladónak.
Várhatok valamire a 14. napig, aztán ha Cancel volt a dispute indítom újra, kiegészítve az eredeti kérést, hogy lásd jó fej voltam még vártam 12 napot, de most már ez a vége.
Értékelés akkor is benne lesz még a 30 napban.
Ha problémás volt a dispute akkor arra részre vonatkozó dolgokra miért adnák 5 csillagot?[ Szerkesztve ]
-
KeFer
tag
Ha az általad megadott feltételt kiírja, az lett volna a korrekt. Rögtön elfogadom a felárat, és akkor mindenki boldog. De nem ezt tette, hanem hazudozott. Megírtam neki (még jóval a feladás előtt), hogy vagy a megállapodás szerinti szállítási móddal küldi, vagy visszautalja a pénzt. Egyiket sem tette. Kizárólag azért szeretném jelezni a történteket Ali részére, hátha megindul a részükről valami az ilyen cégekkel szemben.
A szerencsémmel kapcsolatban valószínűleg igazad van, mert egy másik rendelésemnél ugyanez történt. Elfogyhatott a szerencsém.
Ismétlem a felháborodásom elvi, és nem pénzügyi eredetű. -
DatBoi
újonc
AliExpress Standard Shipping-el volt, később kaptam egy PostNord - Direct Link TN-t.
Eddigi tracking (Direct-Link);2019-07-01 07:25
Item awaiting customs clearance
Hungary
2019-06-30 10:47
Item received into final destination country
Budapest, Hungary
2019-06-27 08:17
Item departed from sorting hub
Malmö, Sweden
2019-06-25 01:13
Item departed on flight from origin
2019-06-22 18:00
Item received for processing
Dongguan Pt, China
2019-06-22 04:13
Item Dispatched -
Topikgazda
Igazából nem garantáltak semmit, a 60 nap az szállítási védelmi idő, ha az letelik visszakérheted az árát.
Ezt az AliExpress biztosítja, ennek nincs köze a vásárlási szerződéshez, ahol ha késedelmesen (kívülálló az oka) is de teljesít a kereskedő, ezután ha nem lenne kifizetve, mert az AliExpress visszaadta az árat, akkor a vevőnek is teljesíteni kell az ő részét. Hiszen van egy adás-vételi szerződés.
Ha nincs rá szüksége akkor sem tarthatja meg, mert az már nem adás-vételi szerződésnek minősül.
A javaslatod első része így véleményem szerint nem járható út. A második módszert kellene inkább erősíteni.
Ha ezek után az eladó lemond az ár kifizetésről, akkor jön az amit írsz: örülsz mint macska a farkának, lett ingyen pár cucc[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezt írtad: Igazából garantálták hogy 60 napon belül megjön
Ezt még mindig nem garantálja senki, amit írsz az egy kicsit más dolog, azt garantálják ha nem kapod meg visszakapod az árát. A kettő nem ugyanazt jelenti. Csak a pontosság kedvéért írtam azt a hsz-t.Az adás-vételi szerződés itt speciálisabb, mert a pénzzel az AliExpress "gazdálkodik" nem az eladó. Ő feladja és a szállító késlekedik, nincs nála a pénz. Az AliExpress beavatkozik és a nála lévő összeget visszaküldi a vevőnek, ha az eladón múlna amíg a szállító nem igazolja az elvesztést, addig nem adná vissza a pénzt mert folyamatban van a szállítás, így az adás-vételi szerződés is.
Ez itt eltérés mert beavatkozik a szerződésbe a piactér, hogy miként kárpótolja az eladókat azt nem tudom, de én még a 148 napra megérkező dolgot is kifizetem annak ellenére hogy veszítettem az üzleten, de én tartom magam a szerződéshez. Lehet hogy neveltetési hiba, de én így érzem jól magam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Túltárgyaltuk, valóban, igazad van, ők garantálják azt, amit nem igazán lehet, nem az AliExpress szállít de ők 60 és 120 napon belül garantálják.
Majd ezután mindig emlékeztetem őket erre.
Gondolom te még nem futottál bele olyanba hogy nem akarták a 60 nap letelte után mégsem visszaadni a pénzt, várjak még 1 vagy 2 hetet. Lenni itt egy ellentmondás.
A következő ellentmondás meg ezek:
Full refunds are not available under the following circumstances:
1. Your order did not arrive due to factors within your control (i.e. providing the wrong shipping address)
2. Your order did not arrive due to exceptional circumstances outside the seller’s control (i.e. not cleared by customs, delayed by a natural disaster)
3. Other exceptional circumstances outside the control of AliExpress.com
4. Unauthorized charges made to your bank account (e.g. if you bypassed AliExpress and made a payment directly to the seller)A 2-es és 3-as sok mindenre ráhúzható. Garantálták, aztán mégsem kapsz vissza pénzt.
Nem egészen egyforma a gondolkodásunk a szerződés témában és amit később megkapsz az nem veszett el, így jogtalan volt az AliExpress részéről a refund az eladó kárára. de ez csak személyes, különvélemény, ha így működnek azt az eladók kénytelenek elfogadni, nekem meg teljesen mindegy.
A 148 napos egy regisztrált, ajánlott Shenzenben a Postán feladott küldeménye volt.[ Szerkesztve ]
-
-
fairi
addikt
Na nagy nehezen úgy tűnik elkezdték a dolgokat feldogozni. 3 csomagom előkerült (3 még kallódik valahol). júliusi szabadságolás nagyon beüthetett.
csak érdekességként UDxxxxxxxxNL csomag hollandok szerint 7. 4.én ért hazánkba (igaz-e vagy sem jó kérdés), és most 7.26-án kaptam meg. vagyis 22 napig pihent valahol. -
Topikgazda
Biztos. Kivéve ami vámolásos, vagy vizsgálatos, de akkor 98%-ban úgy van ahogy írtam.
A tied véletlen volt. Szombaton azt hogyan vitték ki? Mert az nem igazán kézbesítési nap.
A nem magyar posta oldali nyomkövetés is gondolom azt mutatja, de volt olyanom is hogy itt volt a kezembe, de még 2 nap múlva is még csak a kínai elküldés látszott, mert valamiért nem kerültek be az adatok.
Nekem meg itt helyben ültek, nem egy több küldeményemen 3-5 napokat. Konkrétan tudta,úm hogy a Logisztika bevitte, mert az ismerősöm volt aki bevitte, semmi nyoma nem volt a késedelemnek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Maradjunk annyiban hogy 12-én a hajnali járat elvitte a Budaörsi Logisztikára. A 19-i bejegyzésig, amit a helyi posta csinál meg, amikor van rá ideje, csak annyi történik hogy átviszik a Budapest 62 postára úgy 7 óra magasságáig. (Erre a postára más mások is panaszkodtak, nem voltak hajlandók kivinni a csomagot amit ki kellette volna vinni)
A kézbesítőre való kiosztás nem délután történik (16:28), akkor került a kezükbe csomag. Bűzlött nekik is a dolog és ezért vitették ki szombaton.
Ott árválkodott a csomagod a sarokban 12-tól 19-ig.
Itt a folyamat időrendje is mutatja. A 8:28 az egyezik 16:28-al időeltolódás miattSzóval 1 napig volt a küldeményed a Kicserélő Központban.
Nálam is ugyanezt hazudták hogy nem kapták meg hétfőn hajnalban, bár az ismerősöm bevitte, csak csütörtökön érkezett meg Bp-ről és meglepő módod a postai nyomkövetés az ő verziójukat támasztotta alá.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha te mondod. Legyen úgy.
De hidd el hogy NKK-ban 5 napnál tovább nem tartanak egy csomagot sem, nincs annyi helyük, 1-3 napon belül kiszórják az esetek nagyobb százalékában.
100% hogy 23-án ide nem érkezett meg.
Egyébként Liege-ből 2 nap az út ide, ha ajánlott levelet adnak ott fel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem tudsz meggyőzni a gagyi kínai logisztikai cégek vackaival, a Yanwen-ről már évek óta köztudott hogy kamuznak.
De higgy magadnak, lépjünk tovább.
Ha szerinted a Magyar Posta ül a csomagokon akkor eddig miért nem reklamáltál? Tedd már meg, aztán rá fogsz jönni hogy mi az igazság.Most benyomtál egy Sanghajból induló számot, ha te eddig nem tudtál róla a Pudong-i reptérről küldött csomagok átlagos szállítási ideje 45-50 nap.
A Magyar Posta azért nem kézbesíti, mert nincs itt.
Ha megnézed az UPU keresőben akkor láthatod még el sem küldték, a kicserélő Központjukból jött csak ki, megy a repülőhöz.Nem a magyar postás pakolja be Sanghajban.
Ennél a számnál milyen 23-át látsz? Mert én aztán nem. Nézd már meg légy szíves, ez a másik oldal.
Arról nem is beszélve hogy köze nincs a Yanwennek hozzá.De nem vitázom veled, gondolom több rálátásod van a kínai logisztikai cégekre és a postákra.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mit válaszolt a Magyar Posta a benyújtott reklamációdra? Azt is megoszthatnád. Ide írogatsz, gyanúsítod őket, de feléjük nem teszel lépéseket. Ennek akkor mi az értelme?
Ezek itt teljesen felesleges információk, ez nem a postázás topik, ezért nem vág a topik profiljába, off topic-ként elmegy, ha hasznos. Egyenlőre csak a postát vádolod.
Az információid egy része nem pontos, nem árultad el hogy a kínai logisztikai cégek tevékenységét milyen okból ismered ilyen pontosan.A Magyar Posta keresője pontatlan, több hete van gondjuk. A már kézbesített is még Kínában van. Erre nem igazán lehet hagyatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Kérted, ott ez van, semmi egységképző. Ma kapták meg és mindenhol ez van írva.
Kevered a dolgokat az RV kezdetű számot a kínai postától kapta mert a Yanwen rajtuk keresztül küldte, az ő számuk a logisztikai céges azonos az nem UPU forma. Nincs YP ország.
Van képes bizonyítékod, reklamálj.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!