Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akitlosz1970

    tag

    válasz Krisz1532 #1371 üzenetére

    Ha bankkártyával fizettél, akkor reklamációt kell benyújtanod a számlavezető bankodnál. Ha a bankod esetleg az OTP, akkor biztosan tudom neked mondani, hogy a honlapjukon a "Bankkártya reklamációs adatlap"-ot kell kitöltened, és a bank intéz mindent helyetted az eladó számlavezető bankjának bevonásával a pénzed visszatöltése érdekében. A legelső vásárlásomnál én is úgy jártam, hogy bankkártyával fizettem és nem jött meg a cucc, vissza kellett kérnem a pénzem. Igaz, hogy 5 hónap alatt, de elintéződött az ügy. Ja és az OTP - függetlenül a reklamáció jogosságától - a reklamáció benyújtásától számított 7 napon belül jóváírta a reklamált összeget, és csak utána indította az ügyintézést. Nemrég pedig megjött a levél banktól, hogy lezárták az ügyet, a reklamációmat az eladó elfogadta, így a pénzem jóváírását véglegesnek tekinthetem. Azért OTP eljárásától rendesen leesett az állam.

    Ha más banknál vagy, úgy szerintem először hívd fel őket, és kérdezd meg az ügyfélszolgálatot, hogy milyen lehetőségeid vannak, hogyan tudod a reklamációdat benyújtani. Biztosan van rá lehetőséged, csak utána kell járni.

Új hozzászólás Aktív témák