Hirdetés
- Először sikerült AI felskálázót integrálnia a Proton fő komponensébe a Valve-nak
- A Dbrand megfejtette mi hiányzik a Steam Machine-ről
- A NAND helyett a DRAM lesz a Samsung aranybányája
- Meglepetés: az ARM is belép az NVIDIA titkos klubjába
- Szeretne nagyobb versenyt a Microsoft, de nem szeretne túl sok gyártót a piacon
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- TCL LCD és LED TV-k
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
-
PROHARDVER!
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raynes
tag
válasz
bambano
#23533
üzenetére
Lesz, ha majd írsz

Viszont ezért de csak tehát én is kérdeznék. Előrébb jutottam az llvmpipe-os tearinggel. Rájöttem, hogy nem a gyorsítás a baj (vagyis közvetve nem az), hanem a vsync. Az X server ugyanis nem támogatja a vsyncet, azt írják a fejlesztők, hogy túl sok mindent kéne hozzá szinkronizálni, és túlbonyolítaná a dolgokat. A tearinget ezért elvileg csak compositorral (Compton, Compiz) lehet kiküszöbölni, amelyek a hardvert használják a vsync megvalósítására. Ez működik is, ha Compton alatt szoftveres (llvmpipe-os) OpenGL-t használok, nincs tearing, de nagyon lassú a gép, nagyon szaggatnak az SD videók is. Compton alatt lehet szoftveres xrendert is használni, már azzal is csökken a tearing, de azzal nem oldódik meg teljesen. Hardveres gyorsításom nincs, driver híján csak szoftveres rendert tudok használni, így a DRI-s beállításokat se tudom az X confjában buherálni.
Ilyen hosszas felvezető után a kérdés: van olyan szoftveres X driver, ami támogatja a vsyncet, vagy legalább a tearfree opciót? Foglalkozott ezzel is valaki közületek? A szoftveres renderinggel az a baj, hogy a CPU számolja a dolgokat, és az nem tudja, hogy a képkirajzolás hol tart, és erről az X server sem tud gondoskodni, ezért mégis valami driverféle kéne, ami megy minden kártyával és támogatja a vsyncet. Az llvmpipe és a softpipe nem támogatja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gyúrósok ide!
- Nintendo Switch 2
- Linux kezdőknek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Witcher 1 Collector's Edition
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem, Most Ünnepi áron! :)
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1TB VEGA 64 16GB!!! 1 év garancia!
- Lenovo Thinkbook 16 G6 WUXGA IPS Ryzen7 7730U 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3971, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9500 16GB DDR4 120GB SSD 2TB HDD RTX 3050 8GB Zalman T4 Plus AeroCool 550W
- REFURBISHED - DELL Universal Dock D6000 (452-BCYH) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



