Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Sirus86 #6 üzenetére

    Van az a fajta kifárasztásra menő ügyfélszolgálat, ami állandóan munkát ad neked, hogy futtasd le ezt, küld vissza amit kiír, telepítsd újra ezt... és ha tudod, hogy totál értelmetlen, akkor is meg kell csinálnod, különben nem voltál együttműködő, és a folyamat megakad. Szóval ilyen helyen kifejezetten tilos mélyebben gondolkodni. Értelmileg ennél többre is képesek a nagyobb LLM-ek, csak a gond, hogy totál kiszámíthatatlanok, és néha inkább elmennek valami vad irányba... Szóval jelenleg első körös támogatásra tudom elkézpelni, nagy "Vigyázat, őrült robotok!" táblával. Ha az 80%-ban megoldja a gondod, akkor hurrá, 1/5 annyi ember kell, akikhez az esetek 20%-ban tovább mész.

Új hozzászólás Aktív témák