A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft

Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.

A napokban közölte a Microsoft, hogy új AI-alapú eszközöket ad az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek. A cég igyekszik különféle üzleti ágazatokba betörni a technológiával.

Hirdetés

A Copilot call centerekbe szállításával olyan területre törnek be, ahol eddig nem voltak meghatározóak – de azt remélik, hogy piacot vesznek el az olyan riválisoktól, mint a Salesforce vagy a Zoom.

Az új AI-eszközök az ügyféltámogatás során képesek a cégek kézikönyveit és tartalmaik áttanulmányozni, így a chatbotok jobb válaszokat adnak a kérdésekre. A feladatok nagy része már automatizált, és ezt még jobbá tenné a redmondi cég.

Azt remélik, hogy a legnagyobb fejlőd az emberi ügyfélszolgálatosok telefonálását érinti majd. Ezek a dolgozók ugyanis általában egy gép előtt ülnek, több alkalmazást néznek egyszerre. Olyanokat, amik régiek és lassúak, ezekből pedig próbálják kiszedni az információkat az ügyfél számára. A Microsoft eszközei az összes információt egybegyűjtik, így a dolgozó már könnyebben navigálhat és kaphat válaszokat. Erre szükség is lesz a cég szerint, mert ez az ágazat most arról szól, hogy a legegyszerűbb feladatokhoz is sok folyamat és tonnányi eszköz szükséges.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények