- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
-
nagyúr
válasz Manitou #14598 üzenetére
Felhasználási terület és igénybevétel függvénye is. Egy 650 grammos DH felni például kifvételesen könnyűnek mondható a kategóriájában, és aranyárban mérik. A kedvelt Double Track például 850 gramm, a Double Wide meg közel 900.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
salieri.
őstag
a lanckereket ti mivel tudjatok kitisztitani ? vagy mivel tisztitjatok? ranyomattam wd 40 et majd sikaltam ... de a finom homokszemcsek rajta maradtak!
-
nagyúr
válasz JColee #14604 üzenetére
Ebben a konkrét esetben nincs köztük különbség defekttűrés terén. Ilyen esetben a gyártó ezt mindig kiemeli egyébként is. Tehát pusztán attól, hogy kevláros, nem lesz jobb vagy rosszabb a defektvédelme. Egyébként a Kojak mindkét verziójában ugyanaz a RaceGuard védelem dolgozik.
(A gyártó így ír róla: "This belt was developed specially with racing in mind. A synthesis of special india rubber and several layers of nylon fabric offers very effective protection against penetration punctures. There is only a minimal increase in weight and rolling resistance of these tires." - forrás: http://www.schwalbe.de)''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
golyani
addikt
válasz salieri. #14606 üzenetére
legjobb ha leszeded, és beáztatod valamibe(benzin,brigéviol) és sikálod ecsettel. utána befújhatod WD-40-el, de én még megtörölném fújás után.
ugyanis:
"Developed in 1953 by Norm Larsen, then working for the San Diego Rocket Company, it was originally designed to repel water and prevent corrosion,[1] and later was found to have numerous household uses." forrás a wikipedia. egy szóval tisztító, konzerváló anyag inkább, mint kenőanyag.
-
venember83
nagyúr
A vázam Fox villát óhajt, meg egy Syncros nyerget. Utóbbit valószínűleg megkapja, bár nem biztos, hogy Syncros lesz. Max 15k forintig milyen XC nyerget érdemes venni? Köszönöm.
-
ludsimon
veterán
Ma felavatom az új felnit. Meglátjuk hogyan állja a sarat a városban.
undefined
-
leeate
senior tag
Jön valaki biciklizni Tápéra?
Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14612 üzenetére
Ejnye, ilyen szerény kívánságai vannak? Nehéz lehet bánni azzal a vázzal, igencsak igényes jószág.
És miért éppen Syncros, fehéret szeretne?"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14617 üzenetére
Az enyém is Hófehérke akar lenni, így is szoktam hívni. Néhol némi pirossal, mert úgyis piros bocifoltjai vannak. Épp ezért is néztem azt a Truvativ stucnit, mert 6-8000 Ft lesz (még pár hét, és kapható), és fehér, viszont oversized (31,8) befogójú van csak belőle, de eddigi nyomozásaim alapján jó vásár. Na meg országomat fehér felnikért. Esetleg piros Hope agyakkal... Valami piros Magura fékkel... Egy fehér Foxival, vagy RS Siddel, Manitou R7-tel, szóval valami full fehérrel... Meg piros hézagolókkal a mostani ronda aluszínű helyett...
Hopp, na és akkor bilibe lóg a kezem és felébredek. Ehh, az a gond, hogy jóval drágábbak a fehér cuccok mindenhez, pedig hát a fehér is csak egy festék...
Nyeregcsőből van egyáltalán fehér, találtál?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #14618 üzenetére
Nem, némi fekete marad benne mindenképp, nyeregcsövet pl nem fogok cserélni, hajtókarok feketék maradnak, felniket se fogok emiatt cserélni, max idővel, de kizárt, hogy fehérre. Fékek jelenleg ezüst színűek, nem lesznek fehérek. A fehér Fox viszont nagyon csábító, de majd csak jövőre. Semmiképp se lesz teljesen fehér, lesz benne fekete meg ezüst.
Vannak fehér Novatec agyak, azok nem felelnek meg neked?
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14619 üzenetére
Novatec? Hű, tényleg, abszolút jó. Hmm, viszont lehet túl fehér lenne, fehér felnivel.
Azt tényleg nehéz megtalálni azért, hogy hol a vége a "fehérítésnek", mert egy teljesen albínó bringa azért annyira mégsem lenne szép. Nálam a felni az, amit mindenképp szeretnék fehérre cserélni egyszer, a gyári Mavic úgyis iszonyú gyenge, az én félős stílusomban is folyton nyolcasosodik. Másrészt viszont ha már fehér, akkor elkerülhetetlenül fekete marad benne pár dolog (nyeregcső, nyereg, hajtókar), a piros foltjai miatt némi piros is belefér néhol, az ezüstöt viszont kipusztítom, szóval fekete-fehér-piros a cél. De azok a foximaxik iszonyú drágák... Manitou R7-et néztem még, színben az passzol, a RS viszont sajnos szinte mindnél fekete vállat hagy a fehér villáknál is. Nem egyszerű ilyen válogatós vázakkal...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szatocs
őstag
Vennék már egy ideje WTB Laser V Comp nyerget, meg B+ Progress CNC pedált, de egyik sincs nagykernél. Tudja esetleg valaki, hogy Mo-ra mikor hozhatnak szállítmányt? Vagy ezek kifutó termékek, és nem is lesznek már?
=== Szatocs ===
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #14624 üzenetére
Szia, az 1,9 es változata 900g
Azért 1,75-el meg inkább nem.
Eddig a Maxxis Wormdrive -ot nézegettem, de ezek noha az égig magasztalják, kiváncsi lennék mászásra mennyire alkalmas ez a mintázat, mert úgy gondolnám, a sima felület miatt csak kapargatnám..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14627 üzenetére
Kérdés, hogy mire akarod inkább. Egy ilyen középső fuóéles gumi sosem lesz jó terepes mászó, mert pont az a tulajdonsága hiányzik, a kapaszkodós középső bütykök... Ha kell gyors aszfaltozáshoz és terepezéshez is, akkor mese nincs, kétfélét kell venni és cserélgetni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
válasz Ariadne #14628 üzenetére
No ez a 2 félét kell venni és cserélgetni zavar leginkább
Ha már kompromisszum, akkor inkább a sima talajon való haladás legyen gyengébb.Szerintem párnapig még gondolkozom ezen a dolgon..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14629 üzenetére
Pedig mondjuk egy Schwalbe Big Apple aszfaltra, meg egy Maxxis Crossmark terepre, az egész jó. Az utóbbit használom kevésbé terepes terepesnek, nagyon terepes terepesnek meg Specialized Resolutiont, ez valami brutálisan tapad, alig fér a vázba, nem csúszik meg, viszont még döngölt földúton is traktorhangja van. A Big Apple-t meg párom imádja, ha montival kell aszfaltoznia, jó kis duci majdnemsima gumi.
Na azért nem vagyok nagyon tapasztalt ebben, ez csak a saját tapasztalatom, hátha a többiek is mondanak még ötleteket.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #14631 üzenetére
Ja
amargo:
Könnyű is legyen, terepen tuti legyen, de aszfalton is. Ha találsz ilyet szólj.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14631 üzenetére
Nem, de tényleg, ezt a bicóval adták gyárilag. Sőt egy éve még mániákusan meg akartam szabadulni tőle, de azóta megtanultam értékelni.
Tisztában vagyok vele, hogy ennél a márkánál is jócskán fizet az ember azért, hogy mi van rá matricázva, meg hogy olyan szépen hajlongjanak a csövek benne... Anno az volt a döntés alapja, hogy élettartam garos legyen a váz, mert a garancia a mániám, és akkor csak a Trek meg a Speci volt ilyen, Trek meg még annál is drágább volt... Így.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #14632 üzenetére
Szerintem a Continental Race King ilyennek tűnik, viszont nem igazán értem az árlistákat, van egy drótos és egy kevláros, a drótost, most mindenhol ilyen 3-4e között adják, míg a kevláros 9e..
Mint írtam az aszfalt nem annyira lényeg, bár szoktam rajta közlekedni, akkor jó lenne, ha haladni is tudnék vele.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14634 üzenetére
A kevláros (hajtogathatós) mindig jóval drágább. Gondolom drágább a gyártása. Viszont magaddal viheted hátizsákban összehajtva, míg a drótosat kissé nehéz hajtogatni.
Contikból sok helyen lehet kapni nagyon olcsón, kétezer forint körül felirathibás, kisebb szálhibás darabokat. Van aki szereti és használja ezeket, van aki nem szereti, de tény, hogy olcsóbbak és elvileg jók is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz amargo #14634 üzenetére
Nekem mindennél fontosabb, hogy aszfalton tökéletes legyen.
Szempontjaim:
-Könnyű bringa legyen
-Erős váz, ha sietek és leugrok egy magas patkáról bírja azértNyáron egy ilyen bringát akarok összerakni.
Gyorsan szeretek gurulni, de nem versenybringát akarok, mert az szart se ér terepen.
Én olyat akarok ami azért bírja terepen is, ha terepre kényszerülök.undefined
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #14636 üzenetére
"Gyorsan szeretek gurulni, de nem versenybringát akarok, mert az szart se ér terepen.
Én olyat akarok ami azért bírja terepen is, ha terepre kényszerülök."akkor a cyclo-cross a te bicajod az outi és a terep keresztezése
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
tény, hogy én az enyémet (bár az csak amolyan sufni cyclo-cross lesz, ha tényleg kész lesz egyszer) is inkább aszfalton hajtom, sose szerettem terepezni...az erdő kirándulásra való, sört kell vinni, nem biciklit...szerintem.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dunc
nagyúr
válasz rétisün #14644 üzenetére
Nézőpont kérdése.
(#14645) ludsimon: a tárcsafék ,pláne ha jobb minöségű akkor sokkal hatékonyabb,pl ha sokáig erszkedsz valahonnan akkor csak tartanod kell,és nem kell erőt kifejtened,stb de majd a többiek lereagálják mik is a külömbségek.
KELLY'S DEFINITE '09=vizuális orgazmus.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen