- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Aktív témák
-
Flow
senior tag
válasz pweisz #10393 üzenetére
Horvátországba készülünk. Köszönöm becuszabinak a tippeket.
Mivel ez az első többnapos túrám, kicsit bizonytalan vagyok a felszerelést illetően. Mekkora súly az, ami még épeszű keretek között cipelhető? Mekkora táv az, amit meg lehet tenni egészségesen egy nap alatt csomagokkal? Eddig 230km körül volt,amit egyszerre letekertem, de ott alig volt csomagom, és nem kellett másnap is bringára ülnöm...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
becuszabi
aktív tag
Világkörüli túrára akár 40-50 kilónyi málhával is el lehet indulni , a bringa elbírja.
Neked azért ennyire nem lesz szükség. Ha jól felkészített bringával indulsz el, akkor az alapvető szerszámokon (defektjavító, pumpa, imbuszkészlet, tartalék belsők és fékpofák), ruházaton, vésztartalék élelmiszeren, kulacson, tisztálkodási eszközökön, térképeken, pár gyógyszeren, stb kívül nem nagyon kell magaddal vinni egyebet.
Persze ha sátrazni, vagy önellátó módon szeretnétek kajálni, akkor tovább nő a csomag.
10-15 kilónyi felszerelés lehet az, ami egy 1000 km-es túrához elegendő.....vagy egy igen alaposan feltöltött bankkártyaA letekerhető táv jórészt attól függ, hogy miért mentek. Ha csak azért, hogy távoli helyeken tekerjetek, akkor ami a csövön kifér . Ha nézelődős jellegű lesz a túra, akkor 100 km-nél többet szerintem nem érdemes. Pár nap alatt amúgy jól bele lehet lendülni és nem gond a napi szintű bringázás, a fájdalom is egyre elviselhetőbb lesz (már ha van).
Az eddigi leghosszabb túrámon kb. 25 kilónyi csomag volt, amit vittem magammal, de az egyenletesen el volt osztva az egész bringán (két-két zsák mindkét keréknél, egy könnyű kormánytáska az értékekkel, plusz hátul még a sátor és hálózsák). A megtett napi távolság ilyen körülmények közt 60-260 km közötti volt, időjárástól, országtól, közérzettől függően. A teljes túrára pedig átlag 120 km/nap jött ki.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
pweisz
senior tag
válasz becuszabi #10395 üzenetére
a comb medence kapcsolódásnál kb, érdekes módon csak baloldalt, akkor lehet tényleg a túlszéles hajtómű miatt van.
Régi MTB, olasz szabvány mérettekkel amibe belekandácsoltam egy nagyából bele illő tengelyt, szóval jah lehet nem teljesen tuti a dolog. De nem tudom egyelőre mit kezdjek vele.
Mindenesetre nagyon köszönöm a segítséget! Reményt adott hogy megoldható a dolog.Xantomas neked is kösszi a tippeket.
-
-
Flow
senior tag
válasz becuszabi #10402 üzenetére
Köszönöm a jótanácsokat! Fékpofát is vigyek? 1000km alatt elkophat? Csak mert most cserélem le, hogy ne ott legyen gond. Igen, sátrazni szeretnénk, szóval kaland lesz. Remélem beleférek 20 kilóba, mert már az is elég pluszt jelent mondjuk emelkedőknél...
Szerintem "ami a csövön kifér" lesz, de majd meglátjuk, hogy bírjuk. Pár nap alatt bele is jövünk, csak addigra odaérünk és tenger. Na majd vízibiciklizünk, hogy formában maradjunk.
Táska téren egy 45 literes lenne hátulra, meg egy kormányra szerelhető. Csak beleférek .
Amúgy kellys-t néztem, elég jó áron van, de lehet kéne rá egy vízálló"bugyi" is. A bringa egy kellys quartz lenne amúgy. 26"-os, de az enyém.
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
becuszabi
aktív tag
45 l + kormánytáska elég lesz.
Fékpofa nem foglal helyet, vigyed csak (ha V-fékről van szó, tárcsa esetén nem kell).
Ne legyen úgy, de ha kifogtok egy esős napot, meg egy jó hosszú lejtőt, akkor nagyon sokat tud kopni...+20 kilónál meg egyébként is jobban kell tépni a féket
A táskára való esőköpeny jó dolog, de ha nincs, akkor egyszerűen béleljétek ki a táskát egy nagy és vastag szemetes zacsival és abba pakoljatok, a semminél jobb."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
Lehet, hogy a design az waterproof, de a gyakorlatban...
Meg kell nézni. Ha csak simán sűrű szövésű az anyag, akkor csak bizonyos víznyomást bír ki (szitáló eső: kis víznyomás, zuhogó eső, vagy eső, de nagy széllel: nagy víznyomás). A legjobbak azok, amelyek kívülről egy teljesen sima, vízhatlan réteget kaptak (mint a PVC padló).
Sárvédőből csak a teljesen normális, hagyományos, pálcákkal felszerelhetőt érdemes hosszú túrára vinni, a többi nem bírja ki, a kukában végezné (azért meg minek).
Ettől függetlenül nem csodaszer, nekem mindig elázott a cipőm. A hátsó kerék mocskát a csomagok felfogják, max az első váltót óvná meg a sárvédő, úgyhogy később már csak egy viszonylag vízálló kamáslit vittem magammal (bár az meg a rövid bringás nadrággal együtt kicsit idétlenül mutatott ).[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
Egy tapasztalt táskás túrás ismerősöm ezeket ajánlotta épp nemrég hasonló kérdésre:
- Váztáskából volt Himalaya-m, nem vízálló, az kb. 2,5 évet bírt, majd elvásott az egyik felerősítő fül. Jelenleg egy Kellys váztáskám van, nem vízálló. Kb 2 hét után kezdett az egyik varrásnál elengedni az anyag, igaz kitömtem. 1 Éve használom, most 1,5cm a rés, sürgősen vennem kell helyette valamit, szétesés határán van, csak nem kapok jó méretűt!
- Kormánytáskából régen drót tartós Erínám volt, aránylag sokáig bírta, csak a stucnimat zabálta meg, meg nem volt vízálló, se praktikus.
4 éve egy Merida kormánytáskám van ami teljesen vízálló, ragasztott varratai vannak, nagy (8literes), igaz nagyon drága volt (10-es).
Néha nagyon kitömöm, és 5-6 kilót is szállítottam benne...az eredeti belső váza kb 1 évet bírt, eltört, de még úgy is használható volt. Utána csináltam bele polikarbonátból egy vázat, ami majdnem 3 évet bírt ki, 2 hónapja adta meg magát, megént kéne csinálnom...
Túratáskából én ilyet vettem minap:
a régi, nem vízálló, 27 literes Zoggie már kissé megviselt, és amúgy is kicsi! Eddig egy 110 literes hátizsákra való vizhatlanító huzatot borítottam rá fölülről, ha esett.
Egy nagy Merida lett helyette. Az eladó valami 56 literről mesélt, -lemértem: ha nincs kitömve, 45 liter a tényleges űrtartalom. -: Multi csomagtartóra, remélem beválik.
Zöldpontban úgy rémlik olyan 8+ ezer körül volt, ár/érték arányban jónak tűnik. Most, hónap végén lessz felavatva, kipróbálva, de kézbevéve nagyon szimpatikus, van neki egy külön zsebből kihajtogatható esővédő huzata is. Esetleg Authorok közt, meg több felé is nézz szét!
Csak a drága táskák közt van ami tényleg vízálló! Az összes többiben nejlonzsákokba csomagolj mindent (pl. szemetes zsákba), mert komolyabb esőnél felölről, oldalról is bever a víz, de a kerékről felverődő víz is eláztatja. Szerintem a Kellys, és a Himalaya is ez a kategória (a Himalayaban én picit jobban bízom ).
Eső után ki kell rámolni, és a benne álló vizet kiönteni (+ mig megszárad, az legalább fél nap)!Saját tapasztalatból annyit tudok mondani, hogy Kelly's-t ne, mert a hátizsákjaik is olyan anyagból vannak, mint a túratáskák, és az én hátizsákom egy évet is alig bírt ki, egyszerűen szétfoszlott...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
raczger
őstag
Ma is jöt mentünk, úgy volt először, hogy kb 50km-t megyünk, végül 100 lett belőle. Fél 4-től tekertünk haverommal, és nemrég értünk haza, jó volt, mindössze kb 15%-a volt sík aszfalt (főút), a többi hegy volt, és kb 19-es átlag, a majdnem 6 óra menetidővel.
Akit érdekel, az útvonalunk, bár nem hiszem, hogy túl sok ember ismeri ezeket a helyeket.
Tehát Tahiból indultunk, fel Vízverési rétre, ezután át Pap-rét, innen aszfalton Pilisszentlászló, aztán föl terepen Urak asztalához majdnem (itt megy lefele a Duna Maraton középtáv is), fölérve az elágazáshoz legurultunk Dobogókő alá az aszfalthoz, innen még kis mászással a sípálya aljág. Innen legurultunk majdnem Pilismarótra, aszfalton felmentünk Dobogókő fele, de a Hoffman kunyhónál balra lekanyarodtunk földútra, innét vissza a sípálya aljához, aztán újra elmentünk Urak asztala felé, ám ott most máshol mentünk el mint a Duna középtáv, egy kereszteződéssel továbbmentünk, ott legurultunk és Visegrád mellé értünk vissza, aztán betértünk egy ilyen büfé szerűbe, Üvegtigris a neve . Találkoztunk, beszélgettünk csapatagokkal, feltöltöttük magunkat, pihentünk stb. Itt jártunk 63km-nél, és majdnem 4 óránál. Aztán innen nyugisan még, pontosobban Dömösről feltekertünk még Királykúti nyereghez (Dobogókő alja, aznap harmadszor) és onnan aszfalton gurultunk le vaksötétbe Szentendrére, aztán onnan aszfalton haza Tahiba.
Csak helyeket írtam, de leírni is hosszú, szóval jó volt, és annyira nem vagyok fáradt, mint ahogy gondolnám, és azt hiszem mondhatom, hogy még kis kilóméterhiányom is van.
Hamarosan alszok, de még kis kajával feltöltöm magamatwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #10417 üzenetére
Emelkedésben. 100 km alatt 1600 méterrel mentek magasabbra, persze ugyanígy le is jöttek utána.
mod: Pl. hasraütve: tengerszint feletti 1000m-ről felmászik 1400-ra, az 400, majd leereszkedik 1200-ra, ezután felmászik 1600-ra, az újabb 400, és így tovább.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #10418 üzenetére
köszi kissé sokalltam a Kékes 1015 méteréhez képest az 1600 m szintkülönbséget , de most már értem, hogy kell számolni (de mivel sose szerettem túlságosan az emelkedőket, ez se taszigál a terepbicajozás felé.... bár biztos ennek is megvan a varázsa, sőt ha erdőben tudsz menni, az külön jó lehet benne)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #10419 üzenetére
Erdőben menni gyönyörű, szuper, hihetetlen élmény, érdemes kipróbálni azért alkalomadtán. Szép kilátás, hidegvizű patakok, szakadékok, kis kanyargó ösvények, mmmm...
Az emelkedőkben pedig a legjobb a lejtő, ami utána következik. Nincs is kellemesebb egy jól megérdemelt lejtőnél... Bár tény, hogy vannak sokan, akik perverz örömüket lelik kifejezetten a felfelé mászásban, például párom is ilyen. Ki érti ezt...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #10420 üzenetére
"az erdőben menni gyönyörű" részével egyetértek, csak mi gyalog teszzük ezt....bár amilyen tempóban írtják az erdőket erre mifelénk, már nem sokáig mondjuk annyi sok erdő nincs is, hogy abba a hidegvízű patak, szakadék is még beleférjen
ami meg az emelkedő utáni lejtőt illeti, azért abból is kijut, elég dimbes-dombos ez a göcsej. persze (tetszi, nem tetszik) ez is hozzátartozik a bicajozáshoz, akár aszfalton, akár erdőben gurulsz. és nem is fog visszatartani/elrettenteni a bringázástólwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #10421 üzenetére
No igen, gyalog még több helyre is el lehet jutni, ahova bringával nem, vagy nagy nehézségek árán. Egy Rám-szakadékot jelesül nem igazán lehet abszolválni két keréken, kicsit nehéz lenne felrángatni a bicót a létrákon.
Azért a dimbesdombos is jó tud lenni, egyszer mentünk a Gödöllői-dombságban, előre gondoltam, hogy nem lesz ez nagy szám, nincs ott semmi magas, aztán szépen kifeküdtem a sok kis hepehupától.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #10422 üzenetére
na igen, sok kicsi sokra megy
közben ideért a mára beígért hidegfront/égszakadás-földindulás első kis"beköszönő" darabkája....nem hiszem, hogy megússzuk ezzel a pár szem esővel, meg néhány égzengéssel
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Flow
senior tag
-
Digital
addikt
Tudja valaki hol lehet kapni feliratos pólókat? Olyanokra gondolok mint: Fizik, KTM, Shimano... Nem spéci bicajos pólókra gondolok, az utcán szeretném hordani.
Köszi"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
becuszabi
aktív tag
Láncbekoptatás gyanánt (meg félve, hogy a rossz idő miatt esetleg hétvégén nem lesz alkalom bringázni) én is tekertem egy rövidet. Egész kellemes volt, bár helyenként azt hittem, hogy darabokra hullik a bringa az esőmosott, kavicsos úton (Pilis környékiek biztos ismerik a Pilisszántói nyereg és a Csobánka közti széles, zöld jelzésű erdei utat...nagyon lehet neki engedni, de a morzsalékos talaj meg tudja viccelni a bátor bringást).
Aztán hazafelé egy ártalmatlannak tünő helyen sikerült egy rövid talajtani vizsgálatot elvégezni. Klasszikus eset: meredek murvás lejtő, első kerék oldalra kicsúszik, bringás tovaszáll ...úgyhogy tisztálkodás után baráti látogatást tettem a patikus kisasszonyoknál (reméltem, hogy szabadság alatt átmenetileg sikerül felfüggeszteni minden kapcsolatot a gyógyszeriparral, de úgy látszik a sors intézi a visszahangolódást )"Aki szívből él, az élből szív"
-
tr00p3r
őstag
Holnap kora reggel valaki a Börzsönybe?
-
tankred
csendes tag
-
bmx powa
tag
őő izééé...
Aki csorgatni akarja a nyálát az >>>klikk ide<<<
Dura Ace-Ultegra SL-Ultegra-105-Tiagra-SRAM RIVAL[ Szerkesztve ]
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
emre
veterán
válasz bmx powa #10436 üzenetére
Okés, csorgatom, (de most mi van eladóak?)
Más: használt (6000Km) 105-ös hajtókar FC5505, három tányér, mennyiért éri meg? 13k-ért hirdetik
Szerintetek érdemes rá beruházni?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
bmx powa
tag
Azt el ne felejtsd hogy +2-3ezer a monoblokk hozzá
MOD: német online shop-ban 13200ft-nak megfelelő euróba kerül az integrált tiagra hajtómű...középcsapágy nélkül...de az integrált
Bike-Components.de[ Szerkesztve ]
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
Flow
senior tag
válasz becuszabi #10402 üzenetére
No, megnéztem mennyi lehet nagyjából a csomagom. Összeraktam ruhákat, cipő, papucs, pipere, törülközők, 1x meleg ruha, hálózyák, fényképezőgép (2 kiló, úgyhogy a kisebb onjektív lesz csak ) + ballasztként kaja, szerszámok, egyéb helyett 6x400g konzervet, egy ~1/2 kilós katalógust, és két üveg bort. (0,75)
Így jött ki a 17kiló. Gyak csak apróságok hiányoztak a pakkból, ilyen töltő, elemek, térkép, stb. Ezek meg úgyis a kormánytáskába mennek.
Tudok szerezni egy 3 személyes sátrat, ami kb 3,8 kiló, csak az a baj vele, hogy 65cm hosszú összecsomagolt állapotban.
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
becuszabi
aktív tag
Katalógust mi a frásznak? ...meg 2 kiló konzervet, úgysem lesz elég és nem sokat spóroltok vele (a bor az rendben, anélkül nem lehet élni ...de azért áttölteném műanyag palackba).
A sátor súlya szerintem korrekt, a mérete sem gond, legalább az autósok betartják az oldaltávolságot.Én levesporokat vittem (előzőleg kilyukasztva, levegőt kipréselve, majd vasalóval újrahegesztve...így kevesebb helyet foglaltak el ), igaz volt nálam benzinfőző is. Komolyabb kaját (kenyeret, sajtot, tejet, gyümölcsöt, felvágottat) mindig az adott helyen vettem.Örültem ha nem kellett felcipelni a hegytetőre.
bmx powa: Nagyon jó áraik vannak és a hozzáállásukat is sokan dicsérik.
Kár, hogy hadilábon állok a némettel (még az alkatrészek megkeresése is gondot okoz )
...így nekem marad a CRC és az eBay[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
bmx powa
tag
válasz becuszabi #10442 üzenetére
Hey! egyrészt válts át angol nyelvre, másrészt a hozzáállásukról annyit hogy pénteken rendeltem, hétfőn utaltam a pénzt, most pénteken már itt is volt...szóval jobbfölső sarokban állítsd át hogy english és innentől kezdve az angol neve mindennek...de ha nem találod akkor keress rá és úgy tuti meg lesz...lehet márkák alapján keresni is meg minden...csak ajánlani tudom de ha tényleg nagyon analfabéta vagy hozzá akkor október-november környékén megint fogok onnan rendelni, beszállhatsz, nem kell semmit intézned csak mondod hogy mi kell és átutalod a pénzt...
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
sanyixXx
senior tag
holnap ipoly mente 90 teljesítménytúra. jön valaki?
[link]Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
tr00p3r
őstag
Sziasztok,
Ma újra megmásztam a Börzsönyt Királyrét felé. 5.46-kor indultam otthonról és 10.30-ra értem haza. Reggel 13 C-fok volt mikor indultam, így jól jött a karmelegítő. Vácon már a lábam sem fázott. Kismarost megint 1 óra alatt értem el, ez látszik a görbén, ahol elindul felfelé. Királyrét innen még kb 30 perc. Ákosbá büféje 7kor nyitott így első vevőként vettem 3 Mars csokit és egy Sportszeletet. Ebből 1 Mars és a Sport el is fogyott ott helyben. Aztán folytattam a mászást. Sajnos ezúttal sem találtam meg azt a fránya keresztet, pedig most már rendes Börzsöny turista térképem is volt a telefonomon. Amikor felértem oda ahol kb lennie kell, egyszerűen az utolsó pár 100 méteren kerülgettem, de még a műholdas segítség sem volt hasznomra. Úgy voltam vele, hogy eddig 2x-3x kifogott rajtam, de most megtalálom. Így aztán tekeregtem és másztam még egy jó darabot felfelé. Így végül 748m méter lett a max. magasságom, de a keresztet nem leltem. Ellenben láttam a korai tiszta eget a Börzsöny felett, egy sast kőrözni és egy vaddisznót előlem menekülni. Ezekben a korai órákban mindenre számítottam, de egy vaddisznóra nem. Ő biztos megijedt én meg jól meglepődtem, de végül ő menekült és nem nekem kellett.
A visszaút mindig izgi, mert fentről lehet döngetni rendesen lefelé. A Duna Maraton (és a SID Team) óta már bátrabban eresztem el a féket lefelé és élveztem a lejtmenetet. Végül úja elértem az aszfaltot és ott személyes rekordot döntöttem 51,5 km/h-val. (elöl 1.9 félterep, hátul 2.1-es terepgumival. Reggel csak a hátsó gumit cseréltem le, gondolván, hogy az elég lesz a terepen a mászáshoz. Hát igazából tévedtem. A nedves murvás-köves talaj elbírta volna elől is a Speed King-et.) A lényeg, hogy amíg kb. 90 perc volt a "csúcs" megmászása, addig 35 perc alatt értem le Kismarosra. Onnan haza meg már semmi különös nem volt. Bááár. A házunk előtt, a sarkon befordulva, kb. 25 km/h-nál kicsúszott az első kerekem és már borultam is volna, de ijedtemben nyomtam egy hátsó satut, ami valahogy visszalendített a bal oldalra és így megfogtam egy rohadt nagy bukást, murvás-köves talajon. Magam sem hittem, hogy ezt megúszom. A feleségem a hálószobában hallotta, hogy "érkezem" és amikor leszállt a por megkérdezte, hogy "Na mi van itt esel el a ház előtt?" A szomszéd aki a füvét nyírta tátott szájjal állt és abbahagyta a nyírást. Aztán csak annyit bírt kinyögni, hogy "Kemény volt!". Tényleg az volt, de állva megúsztam. A lánc leesett, de amúgy minden OK, a bringát el sem dobtam.
Néhány adat:
Data Value Unit
Duration 4:08:55
Sampling Rate 5 sEnergy Expenditure 2944 kcal
Number of Heart Beats 38097 beats
Recovery -45 beats
Minimum Heart Rate 86 bpm
Average Heart Rate 153 bpm
Maximum Heart Rate 179 bpm
Standard Deviation 14,1 bpmMinimum Speed 1,9 km/h
Average Speed 21,1 km/h
Maximum Speed 51,8 km/h
Distance 87,3 km
Odometer 1977 kmMinimum Altitude 102 m
Average Altitude 263 m
Maximum Altitude 748 m
Ascent 705 m
Descent 756 m
VAM 170 m/hBocs a hosszabb beszámolóért!
@xcbiker: megkaptam az sms-t. Kár, hogy nem jöttél, de megértem, hogy nem akartál korán kelni. MAjd legközelebb!
Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- ASUS routerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- World of Tanks - MMO
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...