- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Apple notebookok
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
No igen, mintha kicsit másképp festene, nem is tudom... Talán a váz színe változott? Szép jószág, szerintem ügyesen összehoztad.
rétisün: Csak le ne kösd valahova, mert milyen már, ha nem találja az ember a saját bringáját.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Pulzusmérő?
Csak bringás tapasztalatom van ugyan... Az óccsó Hervis gazdaságosom bár nem mér pontosan, de tudom, hogy ha az ő mérése szerinti 180 fölé nem megyek, akkor nyeregben tudok maradni emelkedőn is és akkor nem fogy el a zoxigén. Ha érzem, hogy fogy a szusz, akkor egyrészt lassítok, másrészt kukkolom a pulzust, hogy megy-e lefelé. Érdekes, hogy a tényleges fáradás is látszik így, amikor már alacsonyabb pulzusnál is haldoklom, akkor tudom, hogy elfáradtam. Bár lehet ez az okosság a spanyolviasz feltalálásával egyenértékű.
Futni én sem szeretek. Unalmas a bringázáshoz képest, és nem lehet lejtőn pihenni."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #9451 üzenetére
dehogy kötöm, vagy a garázsban vár, vagy alattam gurul ott nem hagynám sehol.
további előnye a bicajozásnak a futással szemben, hogy a bicajon mindig lehet valamit buherálni (valahogy sosincs kész ) futócipőnél ez nem könnyű (bár, tehetsz bele minden héten más színű fűzőt )[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dunc
nagyúr
Srácok hol lehet faxa bringásmezeket kapni? Elsősorba nemzeti mezek közül Németre gondoltam,mert megfogadtam ha a Németek nyerik az EB-t akkor veszek egy Német mezt,és mível most már elég közel vannak elkezdhetek gondolkodni rajt......De mível inkább a bringa érdekel ezért nem foci mezt hanem bringás felsőt szeretnék Német színekbe... (csak,hogy boszantsam a többi munkatársam akik már az elején leírták kedvenc csapatom.... )
[ Szerkesztve ]
-
ZakRob
senior tag
A váz festését szoktátok valamivel ápolni?
-
Ariadne
őstag
Langyos vízzel.
Ahol a madzagok hozzáérnek, alkoholos letisztítás után átlátszó matricákat tettem rá, úgy elvileg biztosan nem szedik le a festéket. Az alkohol naggyon jól tisztítja, minden szmötyit lehoz, csak kár belé."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ZakRob
senior tag
Kösz mindenkinek.
A vázat használtan vettem, vannak rajta hibák és ezeket szeretném eltüntetni amennyire csak lehetséges. Ezért szerettem volna tudni, ti használtok-e valamilyen kenceficét. -
becuszabi
aktív tag
azzal a nagyobb festéklepattogzást próbáltam eltüntetni ...de sajnos nem volt az igazi
pedig legalább egy fél órát töltöttem el a szakboltban a megfelelő árnyalat kiválasztásával...már a végén kezdtem magam kellemetlenül érezni
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #9469 üzenetére
Privi ment.
becuszabi: No és mindezt az asszonynak megmagyarázni, na az lehet igazán kínos. "Drágám, minek neked ez a körömlakk? És hol voltál tegnap délután olyan későig? Na peersze, a bringa..."
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
raczger
őstag
tesóm vett egy retro bike-ot elég olcsón, és viszonylag jó cuccok vannak rajta, régi lx van rajta főleg, k2 7005-ös alu váz, valami dupla csövezés van benne, azt hiszem így hívják, de elég könnyű meg jól néz ki, és egy régi, úgy tudom '94-es Manitou Answer Three van rajta [kép] ez is könnyű, és ugyan nem mozog sokat, jobb mint egy merev villa
én is elgondolkoztam, hogy majd veszek majd valami hasonló biciklit, mert még se a konával kéne a boltba is mennemwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Senhi
aktív tag
Hali!
Lenne 1-2 kérdésem. Úgy álljatok hozzá, hogy kb. fél 11 óta tudom, hogy miből is áll a biciklim. (Keréken és vázon kívül).
Szóval, idén nyáron gép helyett bringát fejlesztenék. Van egy 4-5 éves mongoose-om amin lecserélnék egy pár dolgot. Először a fékekre gondoltam (legalábbis az elsőre) majd talán a teleszkópot is valami komolyabbra ill. új gumik kellenének.
Első (és a hátsó is, de az szerintem elég oda) fék egy Tektro IO, 160mm-es tárcsával. Ezt kéne valami komolyabbra, mert már volt halálfélelmem miatta. Mit tudtok ajánlani nem túl drágán, de azért ennél jobbat? Lehet nagyobb tárcsa se ártana, mert akkor azt is szívesen cserélném. Néztem 1-2 hidraulikus szettet 20k alatt (shimano deore). Ezek mennyire univerzálisak? Szóval több fajta tárcsa is bele megy (méret és gyártó) vagy csak egy bizonyos? Ja, és ez a 6 csavaros megoldással van rögzítve, mert ahogy olvastam itt is van aztán minden.A másik a teleszkóp lenne. Jelenleg egy RST gila T4 van rajta ami már nem olyan, mint volt és ahogy olvastam eleve elég gagyi. Ehelyett kéne egy új, de szintén nem túl drága .
Végül pedig egy korrekt gumi kéne ami terepen és városban is megállja a helyét. Jelenleg 26x2.00 -ás van rajta. Ennél lehet vékonyabbat is a felni cseréje nélkül?
Szóval ez lenne. Jelenleg főleg városban használom és néha terepen (bár az előbbi is az). Mostanában szerencsére egyre többet.
Bocsi, hogy itt kérdezem, de nem igazán tudom hol kéne. Esetleg 1-2 megbízható webshop és bringás oldalt is mondhattok Előre is köszi!
-
h0o2a7j6
tag
Szerintem:
Fék:Én egy ilyen fékszettet vennék:
LX 2008 ELSŐ TÁRCSAFÉK, TÁRCSA NÉLKÜL 15.000 FT
LX 2008 HÁTSÓ TÁRCSAFÉK TÁRCSA NÉLKÜL 15.000 FT itt van ennyiért
Ez komplett készreszerelt rendszer, tárcsa nélkül. Ha a mostani tárcsáid nincsenek nagyon elkopva, akkor maradhatnak, 160 általában elég szokott lenni városaban , persze csak ha nem vagy 90+ kg.
Ha cserélni akarsz akkor persze vehetsz nagyobbat, más profilút is, csak 6 csavaros kialakítású legyen, a 180, 203 as tárcsákhoz kell plussz adapter is.
Avid tárcsávall vigyázz, mert kicsit nagyobbak az átlagtól pl 180mm helyett 185mm, avid fékhez jó csak. Nekem ilyen van elöl 180, hátul 160, eddig elég volt mindenhol.Teló:
Nem írtad hogy mennyi a keret, így nehezebb, de pl egy Rock Shox Dart 23 ért, vagy egy Manitou Axel Comp mindenféleképpen továbblépés egy Gila után.
Ha nem ragaszkodsz az új dolgokhoz akkor használtak közt is kifoghatsz jobb telókat ilyen áron. itt nézelődj ( ez a legnagyobb bringás apró)Gumi:
Egy semi slick gumi kellene neked, amivel városban és terepen is lehet haladni. Ezekből elég nagy a választák. Nem kell felnit cserélned, ahhoz, hogy 2.00 nál keskenyebb külsőt tehess fel.
gumikat itt találasz (meg persze minden mást is)
Ebike ( ez az egyik legnagyobb online bolt)
Bikemarket (akciókat érdemes figyelni)
Bringabutik (egyik legolcsóbb bolt)Népítélet magyar ill. külföldi formában
Egyik (ha nem A) legjobb bringás fórum itt is szívesen segítenek
Hirtelen ennyi ami eszembe jutott.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz h0o2a7j6 #9475 üzenetére
lx tárcsafék.... háát én helyébe vennék avid bb7-et, az 13000 tárcsával
egy vadi új lx tárcsafék egy régi tektro tárcsán annyit fogna, hogy alig, na jó nem egészen, de bőven elmaradna az a fékhatás aminek kell lennie, és annyira nem is hűdejó a shimano fékek az árukhoz képestSenhi: a deore tárcsaféket őszintén és büntetlenül nevezem egy hulldaéknak, sok különbözőt próbáltam, és véleményezték is a gazdái, vegyél avid bb7-et, ebben az árkategóriában nem kapsz jobb féket szerintem, én is ilyet használok és meg vagyok vele elégedve [link] szerintem nem sok érte ennyi pénz
Teleszkópból érdemes használtan is venni, persze ésszel, mert újonnan több pénzt kell költened nagyjából ugynarra, én ajánlanék neked egy-kettőt a bikemag apróról (nemtudom mennyiért gondolsz teleszkópot venni, de mondjuk legyen 30-40k, ebben az árfekvésben lehet jókat kapni): [link] (azt hittem többet fogok találni, de szinte csak dh, dirt vagy street teleszkópok voltak:S )
esetleg, ha még is újat akarsz, akkor ez szerintem nem olyan rossz, bár kicsit nehéz: [link]gumiból nekem ilyenem van, terepen nagyon jó, ugye mivel terep gumi, ezért aszfalton kopik, nem annyira vastag, de jól kapaszkodik
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Senhi
aktív tag
Köszi fiúk!
Rock Shox Dart -> ez tetszik (használtat valamiért nem szeretnék... és ez is megteszi).Fékből még mindig dilemma előtt állok: A bb7 tényleg jó és olcsó. Ezen a testbike-on szinte csak dicsérték (abban a boltba sajna nincs 185mm-es ami nekem kéne... 203-astól meg már félek egyszer már volt tárcsafék miatt balesetem... és ugye 160-asnál azért nagyobbat szeretnék).
Hayes-ről mi a vélemény? Bikemarket-ban egész korrekt áron vannak szettek.Még 2 kérdés:
A telót hogyan kell ápolni? Mármint olajozni stb. Simán csak ráöntöm a benyomuló részre?
Ill. a kormány és a váz illesztésénél valamiért lötyög a cucc (így a teleszkópnál is). Ezzel mit lehet csinálni? -
Ariadne
őstag
Azért a nagyobb tárcsához az is kell, hogy bírja a telód is, mert ha túl gyenge, csavargatni fogja. 160-as meg szinte mindenre elég, ha nem vagy 100 kiló.
Telót legtöbben szervizbe vitetjük, de vannak itt egyesek, akik maguk is elvégzik a dolgot. Attól is függ, hogy olajos vagy levegős a teló, úgy tudom levegősnél bonyolultabb a művelet. Ha kívülről ráöntöd a becsúszóra, az semmit nem ér, hálistennek, mert hogy tömített a cucc ott..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sanyixXx
senior tag
válasz raczger #9476 üzenetére
kész élmény olvasni, hogy köpködöd folyton a shimano fékeket és a bb7-et tukmálod mindenkire...
biztos valami jó boltot lúzerkedtél el és most ezzel kenegeted a sérült lelkecskédet...lehet bátran shimano tárcsaféket venni! LX hidrós fék olyat harap a tárcsába, hogy engem szinte instant megállít (195cm, 80+ kiló). a deore fék detto. próbáltam, az is harapott. a hidrós.
a bringabutik akciója meg igen fasza. ennél talán Endroo-é jobb, ami DC karok+LX fékszett+tárcsák 35k-ért.telót meg az vegyen használtan, aki látott már olyat közelről, különben beszophatja rendesen...
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
h0o2a7j6
tag
válasz raczger #9476 üzenetére
a deore tárcsaféket őszintén és büntetlenül nevezem egy hulldaéknak
Nekem volt BR-M535 ös Deore szettem és igaz nem tudom milyen egy BB7, de én nagyon meg voltam elégedve azzal a "hulladékkal", soha nem fogyott el a fékerő, nem hullott szét, nem folyt belőle az olaj...
annyira nem is hűdejó a shimano fékek az árukhoz képest
Hát szerintem a maga ~22k árával az új XT best-buy kategória, elég sokmindenre használják eddig megelégedéssel...
-
Senhi
aktív tag
Oh a fenébe... még 1 dolgot elfelejtettem. Alivio váltom van ami ugye ilyen all-in-one csoda. Szóval ha leszerelem a féket akkor nem tudom hova tenni a váltót. Erre valamilyen megoldás?
-
h0o2a7j6
tag
fékváltókarra gondolsz? (egybe van a fékkar és a váltókar ; )
Fékcserénél főleg ha olajos tárcsa lesz belőle, akkor kell új váltókar is, mert az új fékkar és a meglévő fékváltókar nem igazán fér el egymás mellett.
De ha bowdenes tárcsaféket veszel, akkor maradhat minden a régiben.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz sanyixXx #9479 üzenetére
igen, köpöm, mert több haver véleményét is hallottam, akkor tehát a deore tárcsafékről csak rosszatt hallottam, és mikor kipróbáltam, nekem se tetszett
xt az jó, csak picit sokallom azt az árat érte
xtr nem rossz, de szintén nagyon sokat kérnek el érte
igaz, lx-ről nem hallottam még semmit, csak a többi alapján mondtam, és mivel több tucat embert ismerek személyesen, akik nem egy éve használnak bb7-et teljes megelégedettséggel, ezért ajánlom mindenkinek azt, és nem is drága, meg azért valljuk be, hogy az avid inkább a fék terén szakosodott, tehát abból csinál nagyon jókat, míg a shimano inkább a váltás/hajtásban a nagy királynem volt semilyen boltom shimano tárcsával vagy hasnolóval amit ellúzerkedtem...
ja és nem az a kérdés, hogy mész 20-al aszfalton, és tövig behűzod, oszt betörik a fejed, mert akkor lehet még sd7-es v-féket is venni, hanem mikor terepen hegyről jössz le meredek lejtőn 30-40-el, akkor mit ér a dolog, ott derül ki, hogy mit is tud a cucc
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
tr00p3r
őstag
Sziasztok!
Hétvégén végre tekertem egy jót. Igaz egyedül voltam, de így sem volt rossz. A cél a Börzsöny volt, egész pontosan Királyrét és a felette lévő meghódítandó gerincek és ösvények. Reggel, bocsánat, hajnalban indultam. Fél 5-re terveztem, de úgy éreztem, hogy még túl szürke minden és nem vagyok jól látható. Ezért aztán 5:16-kor indultam el Gödről. Már ekkor 19.1 C-fok volt a hőmérséklet. Picivel több mint egy óra alatt voltam Kismaroson és onnan kezdődött a mászás, Szokolyán keresztül, fel Királyrétre. Itt még aszfalton. Királyréten ivás + műzliszelet. Aztán innen tovább felfelé a Foltán-kereszt felé. Egyszer egy elágazásnál azt hittem, hogy eltévedtem. Visszagurultam, de kiderült jó felé mentem. Na akkor könnyítek magamon, gondoltam. A bringát letámasztottam majdnem a susnyásban, de végül az elágazásban lévő sorompónak döntöttem. Intézem a vízügyeim, amikor arra leszek figyelmes, hogy egy apró, sötét, vörösesbarnás valami mászik fel nagyon gyorsan a térdemnél. Kullancs. Elkaptam időben és szétnyomtam az ujjaim között. Aztán újra tekerés felfelé. Mivel korán volt még, egy lélekkel nem találkoztam. Egy futót láttam aki felfelé tartott, amikor visszafordultam és amikor felértem a dózerútra, akkor jött lefelé. Csend és abszolút nyugalom. Fent aztán volt az út mellett kb. 6-7 méhkaptár. Gondoltam is milyen "jó" lenne, ha most rajzanának.
Felfelé menet benéztem az erdő sűrűjébe is, de ott nagy dagonya volt. Gondolom a Pilis is így nézhet ki. (Duna Maraton vasárnap) Az volt a fura, hogy ez a murvás köves út is még nedves volt és néha elkapart a hátsó kerekem. Másztam-másztam egy darabig, aztán meguntam a látványt és sajnos nem találtam meg magát a keresztet, így visszafordultam. Otthon is azt ígértem, hogy még dél előtt vissza érek. Legurultam óvatosan, mert itt fent 0 vétel van és ha összetöröm magam, senki nem talál meg és telefonálni sem tudok. Otthon sem mondtam, hogy hova megyek. Az aszfaltos lefelén aztán eresztettem neki rendesen, kb 50 km/h volt a max, amit a Speed King 2.1-ből ki lehetett hozni. Királyrétről kényelmes 27-es átlagtempóval haza Gödre. Otthon aztán átnéztem magam és a sípcsontomnál találtam egy élősködőt, amit egy csipesszel kiszedett a feleségem. Aki vasárnap jön a Duna Maratonra feltétlen hozzon kullancs riasztó spray-t vagy krémet, mert tuti, hogy ott is van egy rakat belőlük.
A vége 81,3 km & 3 óra 47 perc nettó tekerés lett.[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz tr00p3r #9484 üzenetére
Valamit elfelejtettem!
Volna most jó áron egy 2006-os SID Team eladó. A tulaj szerinte 5000 km van benne, de külsőleg és műszakilag tip-top állapotban van. Áprilisban volt olajcserén és karbantartáson . 53K-ért adná a srác.
Nálam meg van ugye a 2002-es SID SL. Ismeretlen az előélte, de annyit tudok, hogy tavaly nyáron volt generálon a Nellaban. Ezt még nem fizettem ki, vehetjük úgy is, hogy próbán volt nálam.
Megérné azt kis plusz pénzmagot a 2006-os SID TEAM? Ranglétrán feljebb van az SL-nél. A SL-nek 17,5-cm a villanyaka és úgy gondoltam kényelmes, de most a túrám után érzem, hogy a tricepszeim rakoncátlankodnak és a nyakizmom is hátul merevebb a szokottnál. A TEAM nyaka kerek 20 cm.
Tanácsok, tippek, érvek és ellenérvek??
-
raczger
őstag
válasz tr00p3r #9484 üzenetére
Kellemes lehetett a tekerés, én sajnos nem tudtam semerre sem menni
Remélem Duna Maratonig már egy csepp sem fog esni, nem akarok középtávon a dagonyával szívni. Egyébként idén én még egy kullancsot se kaptam, míg haverom már vagy hármat .Más: voltam ma Dunabogdányban és délelőtt a hegyen, üdülőtelepen volt egy jó kis baleset, bátyámmal felmentünk, felborult egy mikrobusz, 4 súlyos, 2 könnyebb sérült, de állítóleg meg is haltak. De most érkezett az infó, hogy történt mégegy baleset, megyek is megnézni, izgalmas a mai nap, sőt még egy x6-os bmw-t is láttam, nem is tudtam, hogy már van ilyen is
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
becuszabi
aktív tag
Jippiáé...ma kaptam meg a '08-as Avid Juicy 7-es fékszettemet.
9 nappal ezelőtt csaptam le rá eBay-en, egy hete fizettem ki és ma már itt van, közvetlenül Taiwanból.
Nem mintha nem fogtak volna a BB7-esek, de annyi helyen dicsérik a hidraulikus fékeket, hogy úgy gondoltam huzamosabb ideig is ki kell próbálnom. Az igen alacsony $-árfolyam miatt meg most különösen megéri. Remélem nem úgy kezdem az ismerkedést, hogy fejreálloktr00p3r: az az 53k nem 63k? Vagy már sikerült alkudni? Hozzáértők biztos tudják a 4 év történetét (2002-2006), de a leírás alapján kétségtelenül többet tud, mint a jelenlegi telód. Szerintem a 4 év innováció megéri a plusz pénzt.
...de hogy megér-e ennyit a súlycsökkentés...hát passz. Lehet, hogy csak én vagyok félős, de az alig 50 kilós páromnak sem akartam SID-et tenni a bringájába. Úgy gondoltam, hogy a Reba Team +200-250 g-ja miatt nyugodtabban aludhatok (elsősorban a tartósság miatt).A hosszabb villanyak biztos kényelmesebb lenne. A vázgeometriád egy 20 mm-rel hosszabb úttal rendelkező telót még elbírna és már az is sokat számítana.
Esetleg a kormányfej megfordítása? ..már persze ha eddig nem volt pozitívba állítva.ja, kullancsok: pár hete nekem is volt vele dolgom. Sajnos lesöpörni már nem tudtam magamról (befészkelte magát), csipesz meg nem volt, így régi dakota szokás szerint, egy kés pengéjét szúrtam be mélyen alája és úgy likvidáltam, kicsit horror volt, de talán megúszom
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
tr00p3r
őstag
válasz raczger #9490 üzenetére
Nagyon jó volt a tekerés. Csak a Speed King 2.1 nagyon hangos aszfalton és a gördülési ellenállása is nagy. Így kicsit nehezebben ment az aszfaltos rész, de még így is 27-es átlagot mentem hazafelé síkon. Az meg, hog egyedül enyém volt a hegy, az leírhatatlan. Hétvégénként állandó a tömeg, de így hajnalban csak a kullancsok nem alszanak.....
Duna Maraton: középtávon mész? Nyerni akarsz vagy csak egyben és szintidőn belül beérni? Ha az utóbbi, akkor csatlakoznék, ha nem bánod. Nem ismerem a pályát, társaságban jobb tekerni mint egyedül & nem utolsó sorban még motiváló is lehet egymásra nézve! Szóval, ha gondolod és nem bánod mehetnénk együtt. Dirtyz-ről nem tudsz valamit? Melyik távon megy? Sógorom is jön, de csak rövid távon. Ez lesz az első maratonja. A WILKER újra kiállít, de most valamelyik kolléga, míg sógorkoma kínlódik a pályán. Szombaton kimegyünk a rajtszámot átvenni, esetleg be is járjuk a pályát.
becuszabi:
Nem, jól láttad. 53K amit 60-ról alkudtam le. Elvileg kéne még hozzá egy poploc kar is, de arra már nem lesz pénzem. Ezekhez nem jár gyárilag? Gondoltam azért, hogy a egy 2 éves TEAM jobb, mint egy 6 éves SL. A csillapítási technológia is fejlődött azóta gondolom.... Szóval akkor szerinted vegyem meg? Ma tudnám átvenni a Probike-ban. -
raczger
őstag
válasz tr00p3r #9494 üzenetére
hát annyira végülis nem célom, mehetünk együtt, úgy sem tudtam rá sokat edzeni, így fölösleges lenne azt hiszem erőlködni, bár maratonokon mindig elkap a verseny szelleme és menekülhetek tőle
Dirtyz nemtudom hogy indul-e, és ha igen, melyik távon. Szombaton én is jönnék, de nem biztos, hogy tudok menni, mert most elvállaltam rokonnál, hogy vigyázok a házukra míg nincsenek itthon, és hosszabb időre nem biztos el tudok-e menni, majd meglátjuk!www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
tr00p3r
őstag
válasz raczger #9495 üzenetére
Nekem sem volt nagyon időm felkészülni. Max annyit tudtam tenni,h bringával jártam dolgozni és haza. Ebben persze még egy dombocskának számító emelkedő sincsen igazán. Azért mentem a 7végén, hogy legalább nagyjából lássak egy hegyet. Mehetünk együtt, aztán vagy elkap engem is a verseny szellem, vagy otthagysz.
Úgy tudom, hogy indul, de már nem emlékszem mit mondott, hogy melyik távon. A szombat nálam is képlékeny. 10-20 óra között lehet intézni a dolgokat, de hogy pontosan mikor jutok ki és hogy azt, nem tudom.... Dobj majd egy mobilszámot privátban és hívlak, ha már tudom mi lesz.
-
dunc
nagyúr
Sziasztok egy treking cross bringám van (kelly's shaphire) és jelenleg a gyári kombo gumi van rajt középen fútófelület oldalt bütykök. Kialakultak a bringázási szokásaim,és terepen csak lightos földes,kavicsos úton megyek,ha edzek akkor országút beton,tehát külsőt akarok cserélni,és olyant ajánjlatok ami full országúti gumi jó tapadó felülettel,mert a mostani amikor jövők lefele Mecsek (hegy) akkor 45-50 km -es gurulásnál döntésnél,nincs tapadó felület mivel ott már bütykös rész van tehát nem nagyon merem dönteni a bringát félve,hogy lemegy a középső tapadó felületről. Tehát egybelévő full országúti gumit szeretnék. (olyan formájút ami a gyorsasági motorokon van ,tehát középen az élén mész de ha döntesz akkor is folyamtos a tapadás)
Elölre is köcce jövő héten megyek egy hosszabbat és akkor már az új gumit szeretném,sőt addig még felszerelést is kell vennem. (gatya,felső,sisak,a cipő egynlöre nem fér bele sajna)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest