PlayStation tesztek

  • Elden Ring Nightreign teszt

    Játékosok milliói könyörögnek még egy kis Elden Ringért, de az valószínűleg senkinek nem jutott eszébe, hogy az pont egy kooperatív roguelite mellékszál lesz. Persze ha van cég, akitől szeretjük a meglepetéseket, az a From!

  • FragPunk teszt

    A kínai óriás NetEase már nem csak a nyugati kiadókkal, de saját magával is vadul verseng. Tavaly a Marvel hőseinek csatáival lepett meg minket a cég, most pedig egy érdekes kártyás rendszert használó hero-shootert kaptunk tőlük.

  • Cooking Companions teszt

    A Cooking Companions a „ne ítélj első látásra!” jellegű játékok sorát gazdagítja, ahol a bájos felszín meglepően morbid horrortitkokat rejt. Mindez képes kielégíteni a merész ízléssel rendelkezők étvágyát?

  • Onimusha 2: Samurai’s Destiny teszt

    Az Onimusha sorozat második – egyben igen különc – tagja is ráncfelvarrást kapott, hogy végre modern platformokon is belevethessük magunkat a démonok elleni küzdelembe.

  • Super Technos World: River City & Technos Arcade Classics teszt

    Az első nagy Technos-kollekció a Double Dragon és a Kunio-kun sorozatok NES-kiadásait gyűjtötte össze – ez pedig alig ismert játéktermi és Super Famicom-programokat hozott el.

  • Lost Records: Bloom & Rage – Tape 2 teszt

    A Lost Records második epizódja az elsőnél rövidebb idő alatt próbálja lezárni a történetet, sok drámát és eseményt sűrítve a fináléba – az más kérdés, hogy ez sikeres-e.

  • Doom: The Dark Ages teszt

    A szarkofágba zárt Doom Slayer története nem folytatódik, hiszen a Dark Ages az űrhajókkal teli középkorba repít vissza minket. Aggódni nem kell: ott is démonok hordái várnak pusztítójukra!

  • Revenge of the Savage Planet teszt

    Egy dolgot magányosan felderíteni embert próbáló feladat. Igaz, ez egyszer már sikerült, úgyhogy most rögtön négy planétát kell gyarmatosítanod!

  • Capcom Fighting Collection 2 teszt

    A Capcom harmadik verekedős gyűjteményében a kevéssé ismert, de annál jobban szeretett játékok kaptak helyet a Power Stone-tól a Capcom vs. SNK-n át a Project Justice-ig.

  • Despelote teszt

    Betekintés egy pár hét alatt focifanatikussá váló ország történetébe, és abba, hogy a sport többet jelent annál, mint ami a pályán zajlik – a Despelote egyszerre univerzális és személyes történet a labdarúgásról.

  • Two Falls teszt

    Egy kanadai vadontúra kiváló szórakozás – manapság. Hőseink azonban a XVII. században, a francia gyarmatosítók és a sokszor dühös őslakosok által lakott majdani Kanadában vándorolnak.

  • Lushfoil Photography Sim teszt

    Virtuális világjáró szimulátor? DSLR-oktatóprogram? Unreal 5 techdemó? Fotómód, játék nélkül? Mindez egyben – az év egyik legkülönlegesebb alkotása, amely a valóságban is segít jobb képeket készíteni.

  • Bionic Bay teszt

    Biomechanikus masinák, frenetikus tempó, fizikára építő játékmenet és pár ravasz sci-fi képesség – ezekkel az elemekkel próbál kitűnni a Bionic Bay a platformjátékok tengeréből. És ami a legjobb: sikerrel!

  • Leila teszt

    A személyes történeteknél nehéz egyensúlyt találni: ha túl általánosra sikerül, érzelmi ereje csökkenhet – ha túl specifikus, nehezebb vele azonosulni – a Leila viszont megtalálta az arany középutat.

  • Mandragora: Whispers of the Witch Tree teszt

    A magyar Primal Game stúdió régóta készülő játéka a dark fantasy és az akció-RPG-k szerelmeseinek kínál egy különleges utazást – mindezt a soulslike és a metroidvania stílusok kombinált műfajában.

  • Forza Horizon 5 (PS5) teszt

    Az utóbbi évek legnagyobb sikerű Xbox-exkluzív játéka most nagyszerű formában, minden extra tartalommal ellátva, sőt, kicsit megszépülve látogatott át PlayStation 5-re.

  • Clair Obscur: Expedition 33 teszt

    A „japán szerepjáték” mára műfajjá vált, nem pedig explicit meghatározássá – és az utóbbi években egyre több nem-japán fejlesztő alkot e stílusban. Most egy francia csapat igényes próbálkozása érkezett meg.

  • Karma: The Dark World teszt

    Oppresszív hangulat, totalitárius diktatúra és állandó megfigyelés– a Karma egy ilyen világ zűrzavaros felderítésére invitál, a legnagyobb feladatunk pedig a valóság és az illúziók megkülönböztetése lesz.

  • Commandos: Origins teszt

    A nosztalgiavonat nem áll le – a második világháború legtrükkösebb ügynökei előzménysztoriban idézik fel, hogy 1998 egyik legújítóbb játékában miként is kerültek ellenséges vonalak mögé.

  • Koira teszt

    A Studio Tolima első játékában egy kutyussal próbálunk hazajutni egy vadászokkal teli erdőből, de vajon vizuális történetmesélése elég ahhoz, hogy érdekes és maradandó legyen?

  • Atomfall teszt

    Ezek a fránya atomfizikusok csak nem bírnak magukkal: egy kísérletük után Anglia jókora része radioaktív felhő által sújtott, lezárt zónává alakult – amelynek sorsát mi határozhatjuk meg!

  • Croc: Legend of the Gobbos teszt

    Az intenzív nosztalgiavihar hullámai egy újabb, jobbára elfeledett karaktert vetettek partra. Vajon Croc megállja a helyét a régi és új hősök között, vagy ma már csak az üst aljáról felkapart, elavult figurának számít?

  • Age of Mythology Retold: Immortal Pillars teszt

    Mi következhet az atlantiszi csibészek megbüntetése után? Az Age of Mythology fejlesztői a kínai mitológiát dolgozták fel tarka sárkányokkal, gyönyörű boszorkányokkal és égi hősökkel.

  • I Have No Mouth, and I Must Scream teszt

    Harlan Ellison novellája minden idők legreménytelenebb jövőképét mutatja be, egy olyan disztópiát, amit nem lehet megjátékosítani. És mégis megtörtént – a klasszikus pedig most visszatért.

  • Split Fiction teszt

    Az It Takes Two után megérkezett a Hazelight stúdió következő kooperatív kalandja, ahol két merőben eltérő író világai találkoznak – kibernindzsákkal és sárkányokkal karöltve.

  • Breakout Beyond teszt

    Majdnem pontosan 49 éve jelent meg a Breakout, ami ezzel az újragondolással a világ legrégebben futó aktív játéksorozatává vált – megnéztük, hogy a patina és a nosztalgia mire elég.

  • Bleach: Rebirth of Souls teszt

    A Naruto: Ultimate Ninja Storm-széria sikerei és a legfrissebb Dragon Ball-játékok után igazán időszerű volt, hogy a Bleach is kapjon végre egy aréna-fighter stílusú adaptációt – elég ez a bankai elsajátításához?

  • AI Limit teszt

    Soulslike? Igen. Pihenéskor feltámadó ellenfelek? Pipa. Tábornál fejleszthető karakterek? Naná. Stamina-alapú harcrendszer? NEM! Az AI Limit apró reformot hoz.

  • Centum teszt

    A Centum AI által generált tartalom nélkül mesél arról a horrorról, amit egy megtébolyodott mesterséges intelligencia hozott létre – egyetlen lehetőségünk a menekülés a téboly elől.

  • Wanderstop teszt

    A mindennapi rohanás, a folytonos teljesítéskényszer és a pihenés hiánya előbb-utóbb mindenkit kikészít – ha ezt elkerülnénk, muszáj megtanulni kikapcsolódni. A Wanderstop erről szól – de vajon elég ez egy jó játékhoz?