Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    Topikgazda

    válasz KaroHUN #140916 üzenetére

    Szia, nem a magyar MS-hez fordulni.
    A garancia érvényesítéséhez a következőket kell tenned, ha megérkezett a gép:
    1. Regisztráld be a terméket a fiókod alá: [link]
    2. Regisztráció után ellenőrizd le, hogy az eszköz alatt található garancia megvan-e 2 év. Ha nincs, akkor fel kell venni az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, hogy szeretnéd kijavítani a dátumot és majd el kell küldeni nekik a számla másolatát
    3. Ha a garancia időn belül probléma adódik a géppel vagy a kiegészítőkkel (asszem ez utóbbiakra csak 1 év van) akkor szintén az Xbox profilod alatt lehet indítani garanciális szervizelést, aminek folyamán az MS fog küldeni neked egy UPS csomagcímkét, ami alapján fel kell hívni az UPS-t és futárt kérni házhoz.

    B. verzió: ha visszaviszed a boltba ahol vetted, a bolt is meg tudja csinálni neked ugyanezt, de akkor sokkal több időbe kerül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák