Hirdetés
- CES 2026: Ez lehet a legjobb gamer notebook
- CES 2026: a hatékonyabb szellőztetésre gyúr a Phanteks többkamrás háza
- Nem bánik kesztyűs kézzel a mozgási elmosódással az új MSI monitor
- Őrült módjára szabja át AI-ra a GeForce-okat Kína
- CES 2026: hivatalosan is kettészakítja a PC-s kézikonzolok piacát a Lenovo
Új hozzászólás Aktív témák
-
MésziGab
tag
-
SirRasor
addikt
Na tegnap kipróbáltam és érdekes...Elég kezdő vagyok még a kormányos világban, de egy ilyen vélemény se rossz. Eddig amit próbáltam:
(ThrustMaster T150 (FF-es) kormánnyal természetesen. Automata váltón kívül minden segítséget kikapcsolva.Dirt 1 - nekem nagyon nehéznek tűnt ~1 éve, állandóan kicsúsztam, nem éreztem a kocsit és mindig olyan feelingem volt, mintha repülne az autó az út felett...ha csúnya lennék, azt mondanám NFS-U földhöz ragasztott űrhajószimulátor kb annyi extrával, hogy ki lehet csúszni
Dirt 4 - nagyon tetszett, bár eleinte ez is nehéz volt. Legkönnyebb fokozaton játszom a mai napig, de már lazán első tudok lenni, de eleinte csak 1x-edig voltam úgy, hogy azt éreztem faszán megyek
Rendesen érzem a kocsit és a tapadását!Dirt 2.0 - Dirt 4 után nehéz. Könnyebben kicsúszok a kanyarokban, legkönnyebb fokozaton is kb. esélytelen, hogy nyerjek, de NÉHA összejön. Jól érzem a kocsit és picit még súlyban nehezebbnek is tűnnek. Dirt 1-hez képest egyértelmű előrelépés.
WRC 8: első verseny, legkönnyebb fokozaton szintén: 2 kanyarban kisodródtam, de nem estem ki és a végén első lettem....WTF? Ez ilyen könnyű a Dirt-ekhez képest? Vagy itt normálisan megcsinálták a nehézségi fokozatokat
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Na szóval az autót nem tudom tweakelni. Nem találok rá ilyen lehetőséget. Dirt-ben valamikor csak akkor tudtam megnyerni a versenyt, ha megfelelően tweakeltem. Ebben meg semmi? Alapból úgy veszik, hogy tökéletesre van tuningolva és lehet ezért olyan baromi "nehéz" kicsúszni benne
Hát érdekes...