Hirdetés

Aktív témák

  • vittuka

    aktív tag

    válasz Fel #4310 üzenetére

    Na ezt jo hogy mondod, mert kisebb gondjaim vannak ezzek a 60hz dologgal. Sokat elemeztuk, hogy 60hz akkor 60 fps-t latsz, nem igazan tudta ezt senki megmondani konkretan hogyan is mukodik. En leirom amit latok, de teknikailag is valoszinuleg igy van. Kezdjuk azzal, hogy NEM MIND1, hogy hany hertzen megy az a tft vagy egyeb mas monitor, maskeppen frissiti a kepet ez oke, de nem veletlenul van ez az adat! Tiszta vizet ontok a poharba, mert vagy 7-8 evet counter-strike -oztam, jartunk versenyezni is, tisztaban vagyok vele hogy mit latok es erzek ennyi jatek utan. a 60hz vsync bekapcsolasaval gyakorlatilag tokeletesen folyamatosnak mondhato. Kiveve persze egy olyan jatekban mint a cs, foleg ha nem csak vasarnap delutanonkent uzod ezt a remek kis ''sportot''.. :) 60 fps-el valahogy lassabb az egesz, nyilvan kevesebb ido alatt losz ki egy tar skulot is (ezt teszteltuk, van kulonbseg). Valakinek tokeletes, szerintem meg lassabb mint a 100hz 100fps joval. Ha a vsync-et kikapcsolom, eltori a kepet helyenkent, ezt lehetett crt-nel is latni, ha 100 fole engedted az fps-t. Nehezen tudom elmondani, de biztos sokan ismerik, peldaul az ajtofelfa mellett huzogatod az egeret es szetesik mondjuk 4 reszre, kesobb er oda gondolom en a frissites miatt helyenkent. Azonban azt kell mondjam talan kicsit gyorsabb ugy vsync nelkul, de eleg idegesito tud lenni neha.Semmilyen mas jateknal nem tapasztaltam ezt, a half-life 2 is tokeletesen folyekony es jatszhato volt 60 fps-en, lehet hogy a cs-t nem tft-re talaltak ki. Azonban szerencse, hogy ha akarok egy analog kabelt is bekothetek a monitorba es kapcsolgathatok egyetlen gombbal, hogy dvi-n vagy analogon nezzem a kepet, ezt cs-nel szerintem meg is fogom tenni es mindjart 75hz = 75 fps -en fogom tolni :)

    ftc: Viewing Angle (Horizontal/Vertical) 160°/145°

    Ezt talaltam, ezek alapjan ez TN. :\

    [Szerkesztve]

Aktív témák