Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
Annyira leköti az embert a jelenlegi állapotban, hogy ha nem teszed be ezt a "megnyilvánulást", akkor eszemben sincs, hogy létezik még a játék
DLC-re sem néztem még rá...és valahogy késztetést sem érzek hozzá
Na majd meglátom, hogy az ígérgetés mit is hoz a valóságban...mondjuk sok veszítenivalóm már nincs, legfeljebb ha jól sül el, akkor talán lesz egy élvezhető játék belőle
-
AtHoS
nagyúr
Hát részemről elég gyengus lett az összhatás.
Mikor megjelent 2 karival végigvittem a sztorit, de sajnos amellett, hogy vannak benne egész jó ötletek sikerült az elődök "rossz" megoldásait ötvöznie, amivel nem igazán sikerült nálam elérnie, hogy folyamatosan elővegyem.Azt gondoltam, hogy az univerzum, amire építenek garantálja majd, hogy a legjobbat hozzák ki ebből a stílusból, de végül csak ígérgetések maradtak...
Nem csodálkozom rajta, hogy árcsökkentésre kényszerülnek.
Így utólag még ennyit sem adnék érte, mint amire most csökkentettek
-
AtHoS
nagyúr
Hú bakker a májusi elő megjelenés teljesen belemosta az elmémbe, hogy májusban jelent meg, most pedig június vége van, így ki is jött a matek gyorsan nálam
(biztos megzavartál a D3 topikos D4 matek képeddel
)
Maradjunk annyiban, hogy magára adó portál írt volna egy odabiggyesztett bekezdést a közbenső időben történt változásokról (pl. GOD skillfa újraosztása nem igényel kavicsokat, lóvét)...ennyi erővel augusztus végén is megjelenhetett volna, mivel az alapdolgok valószínű nem változnak jelentősen addigra sem
-
AtHoS
nagyúr
Előbb volt időm elindítani a játékot és látom, hogy tegnap volt új patch: 1.05, bár 0 byte-ot jelzett a steam kliens letöltött mennyiségnek
Invasion Hotfix 3 (1.05)
A quick hotfix for the invasion mode, notes below:
- Invasion Mode will now correctly unlock at 100% (occasionally this would get stuck at 99%)
- Difficulty of the map remains the same, even if the host quits the level.
- Bug fixes for the Dryads
- Page Up & Page Down keys no longer make the chat window appear
- Fixed an issue where gear texts could be displayed too large on the ground. -
AtHoS
nagyúr
No a monsztáknak azért kicsit odabasztak. Chaos3-on, ha nem figyelek az alámrakós sámán-tól egyből halál van. A probléma mindezzel, hogy a saját aurák miatt nem látni, ha odarakta a késleltetett bombát a kari alá.
A tömegbe teleportálást is el kell felejteni, mert picit nagyobb a csapat és szétkapnak, ha leesik a heal aura pillanat alatt. Chaos4-et így nem is próbáltam meg, pedig plusz 3 értelmes passzívot is be lehetett már dobni
Mondjuk a GOD skill fát is átszabták, egy támadó skill emiatt kiesett, mivel teljesen más ágra került
Invasion-ra nem néztem rá, expedition alatt próbáltam igazgatni a buildet, de nem az igazi még
-
AtHoS
nagyúr
187.4 MB-os patch-ot húzott le az előbb a steam kliens
Warhammer: Chaosbane - Invasion Patch Notes (1.02) +bazi sok újdonságok
Szerk.
Tegnap Expedition-nal bepróbáltam Chaos 4-et, de első terület lepucolása után egy gyors teleport leérkezéskor crash-elt a játék, kivágott desktopra. Újraindítást követően 3-4 Chaos 4 próbálkozást követően konstatálnom kellett, hogy gyengusz ide a karaktrer hiába cserélgettem a gyűrűket a különböző bónuszok miatt, így visszavettem Chaos 3-ra, ahol meg olvadtak a mobok. Mielőtt végleg kiléptem volna a játékból, még valamiért késztetést éreztem, hogy szétnézzek a skill felhozatalban, hátha van valami értelmes passzív ami segíthetne fentebb lépni. Na ekkor látom, hogy az egyik passzív hely üres, holott korábban mindhárom slotot feltöltöttem. Gyorsan megnéztem mi hiányzik -> +100% Damage - 30% resource
Erős a gyanúm, hogy a crash következtében ürült ki a passzív. Na de majd most tesztelem a sok nerf következtében megy-e még a Chaos 3
-
AtHoS
nagyúr
Hát túlagyalásról Chaosbane-nel kapcsolatban jelenleg nem lehet beszélni. Mágussal van tűz vagy mágikus alapú támadás oszt sanyi.
Elementális ellenállásokkal nem kell foglalkozni, mivel olyan nincs ebben a játékban. Van Armor, meg van HP. Nem kell foglalkozni erővel, ügyességgel, intelligenciával, stb...Tényleg teljesen fapad a rendszer, szinte mindent kidobtak vagy nem építettek be, amivel kicsit kombinálni kellene/lehetne
Ez tényleg olyan, hogy odaülsz és játszol, nem számít mikor és hol lépsz ki a játékból, legfeljebb story módban kell adott esetben egy-egy részt ilyen esetben újra takarítani.
Látszik, hogy mire szerették volna helyezni a hangsúlyt, mivel ilyen részletességű tárgyszűrő nincs egyik nagyobb cím esetében sem, bár tárgyak nevére nem lehet keresni
Én mondjuk elpakolgattam jó pár cuccot menet közben, hogy majd másik karakterrel jó lesz fejlődéshez, tele is a stash, szóval a Peace által említett íjászt lekreálom, hogy átdobáljak hozzá belőle
Amúgy a relic hunt mekkora térképen zajlik?
-
AtHoS
nagyúr
Kösz a linket, ideje lesz ennek a patch-nek, bár mire jön, addigra a kötelező quest-elést már bizonyára le fogom tudni (ami egyébként eddig - ACT3 eleje - egész jó kis történet). Beleolvasva a patch tartalomba felszínre is hozta a játék jelenlegi visszásságait számomra
- BOSS-okhoz 2 fokozatot (Very Hard -> Normal) visszavettem, hogy ne kelljen tizenötször nekifutni egy fél másodperces figyelmetlenség miatt (ACT2 BOSS-nál első vérrobbanás Very Hard fokozaton 80% HP-t vett le, a BOSS sebezhetetlen volt, második nekifutásra már Normal nehézségen véletlenül futkorászás közben a kurzor rákerült a pálya legszélén álló egyik "totem"-re, ekkor esett le, hogy előbb ezeket kellene talán leütni?) eléggé Balance problémának tűnik ez, amit talán javítanak a patch note szerint
- ACT3-ba érve első kiesett leggagyibb cucc is + 300 HP-t dobott a karin, fegyó pedig 200+ sebzést -> bazi nagy drop probléma
- hiába raktam be a passzívba a pick up radius-t növelő "denevért", ugyanúgy át kell futkorászni mindenen, tehát csak helyet foglal, mivel nem működik- lenne több értelmes passzív amit használnék, de ugye jelenleg nincs rá elegendő hely...no ez növelve lesz
Ahogy látom új cuccok "miatt" a nehézségi fokozatokat is bővítik, hogy ne legyen grind a legmagasabb.
Ranglista az érdekes lesz, biztosan sokan fognak erre ez e-pénisz növelőre "gyúrni"...engem az ilyesmi mindig is hidegen hagyott szerencséreBakker, nem is játszol a játékkal, mégis elvitted a #100-as hozzászólást
Valóban ismétlődőek a helyszínek, aminél a legszembetűnőbb, hogy a belépési képernyő mindig tök ugyanaz, a pálya összerakása viszont "egyen" részekből némi változatosságot mutat. Küldetések során egyébként ez nem jelent gondot, de ha lenyomom majd és marad a Relic Hunt, akkor eléggé unalmas lesz hamar. Itt némi változatosságot még nyugodtan bele lehetne vinni, amit majd az új ACT-al/okkal fognak megoldani.
Én ezt a Blessing-elést kerestem már játék eleje óta, de ugye csak a 30-as szintek elején 30...32 körül oldódott csak fel - "most" (tegnap..khhhmmm ahogy épp látom tegnapelőtt, mivel ma ill. tegnap nem is volt alkalmam játszani
) értem csak el a játékban odáig
Blessing-eléshez én letöltöttem egy képet, ami majd segít a mi-mit csinálban
Ha megtalálom a forrásoldalt belinkelem, de addig is talán ez hasonló How Gem Combinations Work
No ez lenne az: Blessing Quick Guide
-
AtHoS
nagyúr
Én is Hard-on kezdtem végül mágussal, de olyan szinten döglöttek a mobok, hogy feltoltam Very hard-ra. Itt a kicsik peregnek hamar, míg a nagyobbakkal, amiknek sokszoros HP-ja van kell azért picit kite-olni. Így nem túl gyors a játék és nem csak átszaladok rajta
Egy halál volt eddig, mikor először összefutottam egy dagadékkal, ami halála után szétrobban. No abba sikerült belesétálnom loot felszedés "ürügyén", szóval volt meglepi első találkozáskor
LVL16 a kari, megvan a hidden path és Kessler-t kellene most leütni...miért nincs spoiler gombocska? Ez gamepod oldali fícsör lenne?Adakozni el lehet a cuccokat, így a reputáció is megy felfelé, kaptam is +10% xp skillt, ami jól jön a fejlődéshez
Mondjuk elég unalmas, hogy mindig pontosan ugyanúgy próbálnak körbeállni a mobok (első picit mindig túlfut és visszafordul a karira), semmi változatosság...
Kár, hogy nincs közvetlen mozgás lehetőség, mivel akkora a hitreg, hogy fél képernyőt el kell húzni a kurzort ahhoz, hogy mozogjon a karakter és ne támadjon (kitérés nem a legélvezetesebb így). Próbáltam, hogy bal klikkre nem rakok be skillt, de a marharépa ilyenkor elkezdi csépelni a legközelebb álló mobot ahelyett, hogy odébbállna. Az sem a legfainabb, hogy 2 gombot kell nyomni az "erőltetett" mozgáshoz (default ctrl), ez pont eggyel több, mint ami jó lenne
-
AtHoS
nagyúr
Milyen nehézségi fokozaton kezdtétek el a játékot és fejlődés közben hogyan kapcsolgattatok a fokozatok között?
Tegnap csak sikerült kipróbálni, így volt egy kevés játék.
- sajnos nincs lehetőség játékon belül állítani a hangkimenetet, így a win alap hangeszközét kell megváltoztatni, hogy ott szóljon, ahol szeretném, mert futás alatt már nem lehet átkapcsolni
- nincs windowed full screen mód, tehát meg kell elégedni a Windowed -> jó taszkváltás - nincs Freesync vagy a Fullscreen -> gyér taszkváltás van Freesync módokkal
- Freesync szerencsére a Teljes képernyős módban jól működik, igaz a bevezető "animáció" alatt kicsit hektikus a képkockaszám
- a játék elején futó történeti szál során nem volt zavaró a pályarészek ismétlése
- szokni kell még a karakter képernyőket és mivel inkább játszottam, csak menet közben sikerült a passzív FAN skillekre akadnom, pedig előbb is jól jöhetett volna
- pályarészek közötti töltés meglepően gyorsan történik
- kell némi utánaolvasás, pl. a Bloodlust aktiválása mit is változtat, illetve a fragmentek felhasználása hogyan is fog majd történni, mivel eddig csak a Status képernyőn találkoztam velük, tárgyhoz kapcsolódóan nem volt lehetőség erősíteni azt és pl. mi a frász az a counter-attack
- alul a karakter lapokra kattintva odébb mászik a karakter
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ProEvoFan #83 üzenetére
jaja igényes a cucc, csak egy kis bestiári részletezést szívesen láttam volna még benne
Nocsak...új karakter és új terület....lassan azért csak kalapálják a tartalmat Additional FREE Post-Launch Content Updates - NEW Class, NEW Zone
-
AtHoS
nagyúr
New Endgame Mode Added Next Week + Pre-Patch Notes
Nincs lemez a fizikai verziónál!
Bőr borítású pár oldalas képes könyv a pakk, aminek utolsó oldalát lemeztoknak alakították ki és egy lemez utánzatú díszes papírra nyomtatták a steam-es aktiváló kódot.
Bevallom picit többre számítottam
de ugye ne legyünk telhetetlenek
-
AtHoS
nagyúr
Reggel kaptam SMS-t csomag érkezéséről
valami fáma futár hozza...nem hallottam még ilyen szállító cégről
Egy hét késéssel, de csak ideér a "mágnes", remélem nagyon jó minőségű lesz a bőrkötéses könyv, ha már megvárattak és előjáték helyett utójátékban lehet csak részem (pedig az előjátékot jobban kedvelem
)
-
AtHoS
nagyúr
Hmm...most olvastam twitteren
"We wanted to let those who ordered Physical Magnus Edition know that due to a shipping error, these will arrive a week or two later.
Some additional cosmetic content will be developed as an apology for this unexpected delay. Orders from us will be directly contacted shortly."
-
AtHoS
nagyúr
Tegnap este "unalmamban" (mivel nincs semmi hivatalos hír az előrendeléssel kapcsolatban, így várakozó állásponton vagyok egyelőre) belenéztem a játék community oldalán elérhető közvetítésekbe, meglesve mind a négy karaktert.
Mage-ből és Wood Elf-ből 40+ -os karakterrel mentek, míg a Dwarf és Soldier lvl10 körüli volt. A Soldier-rel játszó elég béna volt, sajnos akkor éppen más Soldier közvetítés nem volt elérhető, így be kellett érnem ezzel. A Dwarf-os ügyesen lavírozott a pályán, míg a Mage és Elf már rutinosan vette az akadályokat.
A Fő küldetés csőpályán (folyosó szerű elrendezés 1-1 leágazással) ment, eltévedni sem igen lehetett és sajnos nagyon kitűnt, hogy egymás után vannak pakolva azonos felépítésű pályaelemek. A 40+ -osok rutinból mentek az "eldugott" ládákhoz jobb loot reményében.
Nyílt terepes szakasszal én éppen nem találkoztam a közvetítések alatt, bár ettől még lehet, hogy van ilyen típusú pálya is.
A küldetések közti biztonságos CAMP-nek egyetlen be és kijárata volt. Kifelé menet egy felugró menüből lehetett választani, hogy mit akarunk csinálni, így ott a Fő küldetést választva értelem szerűen teljesen új pályára került és nem oda ahonnan érkezett. Ez számomra elsőre eléggé furcsa (spórolós) megoldásnak tűnik. Maga a CAMP sem volt egy igazán kidogozott térkép, bár ezt csak az ELF-nél láttam (havas terület volt), a többibe éppen csak belenéztem milyen velük a játék.Hogy milyen gépen futott a játék, az ugye nem volt látható, minden esetre 1080p-s volt mindegyik közvetítés, viszont a 40+ kariknál elég sokszor szaggatott a kép a sok effekt következtében (bár ez nem tudom a valóságban is így volt-e vagy csak a közvetítésre volt hatással)
A Dwarf uccu bele a közepébe módon közlekedett, nem volt veszélyben sosem, területet sebző támadással mindenkit sebzett maga körül.
A Soldier-es közvetítés eléggé gyengus volt, de valószínű nem a játékbeli karakter gyengesége miatt, hanem a játékos a játékstílusából adódóan. Pajzsos támadással közlekedett, ami ette a skillhez szükséges erőforrás és az extra támadásokra így már nem igazán maradt belőle.
Az Elf meglepően tankos volt és FA segítőket tudott "idézni" maga mellé, így volt aki feltartsa számára az ellent biztonságos távolságban, bár azért a kimozgások így is szükségesek voltak számára.
A Mage tűz alapra építkezett és olvadtak a mobok körülötte. Ennél a karinál sokkal kevesebb elmozgást kellett végezni.
Muszáj vagyok nézni egy kis Soldier közvetítést még, mert amit tegnap láttam belőle elvette tőle a kedvem. Kell a megerősítés, hogy valóban a tegnapi alkalommal tényleg a játékos bénázgatott vele
-
AtHoS
nagyúr
-
AtHoS
nagyúr
-
AtHoS
nagyúr
A Relic Hunt Mode egy kis változatosságot dobhat a játékstílusba, no meg talán értelmet nyer a gold is a végjátékban.
Ahogy írják a 4 kiegészítőt terveznek kiadni, melyek egy új ACT-ot is hoznak a történetbe a kozmetikázós elemeken kívül. Ráadásul az új skillek következtében lehet alakítani másfelé is a karaktert, ezzel mondjuk az új karakter osztályt spórolják meg
Kíváncsi vagyok mennyiért lehet majd a season pass-t megvenni...lehet megéri a Magnus verzió a 15-20 dolcsis felárat (bár a dobozos verzió árai kedvezőbbek)
"Nem csak sztori móddal, boss-rush móddal és végtelen számú lélegzetelállító helyszínnel rendelkezik a játék, de még heti kihívások is vannak, amelyek tovább növelik a játék intenzitását"
A heti kihívásokra is kíváncsi vagyok mit domborítanak majd vele
-
AtHoS
nagyúr
Örülök, hogy jó a hangulat és élvezetes vele a játék. A passzívoknál a tekerhető tárcsák mennyire teszik/tehetik színesebbé/változatosabbá a karaktert?
Jó lenne, ha egy típusú karakterrel több build is megfelelően játszható lenne, ez is változatosabbá tenné a játékot, de főként nem lenne beszorítva az ember egyetlen build-ba
Grafikát mennyire lehetett állítgatni? Bár mondjuk én PC-re rendeltem meg, tehát a PS4 grafikai része nem biztos, hogy releváns lesz számomra.
A cuccok kinézetén (inventory részen) változtattak valamit az első béta óta?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Idén nyáron visszatér az HBO Max
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- E-roller topik
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Fotók, videók mobillal
- Energiaital topic
- OLED monitor topik
- További aktív témák...
- LG OLED Televíziók: ÁRZUHANÁS -30%
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest