- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MediaTek alapokon dolgozik a Honor Pad V9 is
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Apple notebookok
- eGPU tapasztalatok
- SSD kibeszélő
- Már nem okoz teljesítményvesztést az új NVIDIA App
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
-
PROHARDVER!
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
McLaca
őstag
válasz mike1334 #13617 üzenetére
Nem. Minden, ami dellmont. FVD is.
A hívásnak akkor is meg kéne szakadnia, ha a hívott teszi le. Nálam is volt egy 7 perces hívás, amiből 12 perces lett, de hogy én nyomtam-e ki előbb, vagy a hívott, azt passzolom. De ha a hívott kinyomja, és a hívónál is megszakad erre, akkor a dellmont jól kezelte a dolgot. Digitális mobilrendszereknél bármelyik fél leteheti "hivatalosan". A gond az, hogy a dellmont nem teljesen szabványosan kezeli a dolgot a jelek szerint.
Ahogy már kétszer leírtam fentebb, leírom harmadszor is: időnként képtelenség a hívást elutasítani. Hiába nyomja ki a hívott, a hívónál semmi változás, csörög ki tovább és a hívottnak is a kinyomás után azonnal újra becsörög a hívás. Ez a jelenség pont ugyanannak köszönhető, mint a meg nem szakadó hívás. A dellmont szervere nem érzékeli/nem jól kezeli a hívásbontó jelet. Egyébként én ezt akkor tapasztaltam, amikor a vonal is kásás, tompa volt, tehát rossz minőségű. Az ilyen vonalon nyilván a hívásvezérlő jelek, adatok is sérülhetnek. Viszont ha amiatt számlázna tovább, mert a hívó nem teszi le, csak a hívott, akkor gyakorlatilag a hívó telefonnak is folyamatosan vonalban kéne maradnia. Azt meg erősen kétlem, hogy valaki úgy fejezi be a telefonálást, hogy lerakja a telefonját (az asztalra, a zsebébe, stb.) és nem veszi észre, hogy még mindig fennáll a kapcsolat. Ha ugyanis nem áll fenn, akkor megszakadt. Tehát a telefon a hívott oldali bontást tudomásul vette. De akkor a dellmont miért nem?
Ja, és nem csak callbacknél van ez, nálam SIP hívásnál jött össze, csak ott nem lett másfél óra, csak 12 perc.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- Büszke apukák és anyukák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gitáros topic
- Kuponkunyeráló
- Elektromos cigaretta 🔞
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MediaTek alapokon dolgozik a Honor Pad V9 is
- Gumi és felni topik
- PlayStation 5
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest