Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayanlith

    tag

    válasz kelzsoca #287 üzenetére

    Tehát - legalábbis az esetek egy részében - az a helyzet, hogy hiába irányít a Turbado a szakszervizhez, hiába ígért gyári garanciát (is) a vásárláskor, a már korábban kivesézett korlátok miatt valójában ugrott a garancia (legalábbis itthon).

    Közben megnéztem, én mit kaptam: egy számlát, "rendeset", nem az új kauciós fajtát, viszont garanciajegyet nem... A termék dobozán rajta van, hogy ki a disztribútor (külföldi, szlovák cég). Ha utánanézek, hogy az ott (a) hivatalos-e, és ha igen, akkor ki a hivatalos ottani szervizpartner, és végül oda elküldöm, akkor elvileg megjavítják garanciában a készüléket, nem?

    #292 atus72
    Az egyikben egy Xiaomi termékről van szó, a másiknál nem tudjuk a márkát. Itt jöhet az képbe, hogy ez márkánként változhat...

Új hozzászólás Aktív témák