Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz bajtokarpi #16127 üzenetére

    openGL, azaz stress test.

    gezu1025: a crysis nem CPU és nem GPU limites (igazából a fenetudja mi a limitáló tényező, de a bus/memória is közte van, sőt talán a cache is). annyit tudsz csinálni, hogy a shadowst vedd le highra, esetleg a shaderst is. a shadows az, ami a gyakorlatban nem látszik high és very high között, viszont szó szerint zabálja az erőforrásokat. ha használsz AAt, akkor először azt kapcsold ki persze. utánna már mennie kell rendesen (a Te videokarid kb kétszeresét tudja az enyémnek nyers erőből, a progi csak két magot tud rendesen használni -és azt is rosszul-, 3.2őn meg az x3nak két magon terhelve kéne hoznia a 3.0ás q66ost... namármost nekem medium shaderrel és medium shadowwal bőven 30fölötti fpseim vannak a bossharc kivételével 1280ban).

    a Crysis very high (csak az, a low-high teljesen korrekt) eléggé rosszul van optimalizálva (sokat teszteltem taskmngr+rivatuner kombóval), cserébe viszont mai napig az egyik legszebb progi a piacon.

Új hozzászólás Aktív témák